MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Dla tych którzy chcą troche pomyślec [czytac] https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=29355 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | maxym05 [ śr paź 24, 2007 4:58 pm ] |
Tytuł: | Dla tych którzy chcą troche pomyślec [czytac] |
Ponieważ jestem tu nowy więc chciałbym was serdecznie powitać ![]() 1.Czy ciśnienie sprężania 26;27,5;27;28 jest ok było miezone przy temp. 20 i 70 ??? 2.ciśnienie oleju 1,8 na biegu jałowym 4 przy okolo 3 tys. obrotów silnik gorący (nie przegoniony) co o tym myslicie? 3.czy to pompa wtryskowa moze powodowac nastepujace objawy: zimny silnik po nocy pracuje względnie równo kilkanascie sekund po czym stopniowo zaczyna przerywac trząść kopcic lekko na biało. Pracuje wtedy "ciężko" . Usterka dotyczy biegu jałowego do około 1300 obrotow. Praca silnika wyrównuje sie wraz ze wzrostem temperatury nagrzany pracuje wzglednie równo ale nadal "cięzko" . 4.Czy dawką paliwa steruje listwa przesuwana czymś w rodzaju elektromagnesu? Co z kątem wtrysku? jest sterowany mechanicznie czy elektronicznie? Przesuniecie klapki przepływki o okolo 3 mm powoduje gasniecie silnika. 5.Czy dobrze kojarze silnik 2,3 był stosowany w innych MB zanim "wrzucono" go do Vito , jesli tak to w jakich modelach? Myśle o wyrzuceniu elektroniki i zamianie pompy na zwykła rzędówke jesli okaze sie ze moja jest powaznie uszkodzona. 6.Czy ten silnik ma czujnik zz . A jesli tak to gdzie? 7.Prosił bym o namiary na solidnego pompiarza w okolicy Płock Łódż(pompa rzedowka sterowana elektronicznie). Vito 2,3 TDI pali na dotyk zimny i ciepły nie gasnie na biegu jałowym , świece,wtryski,flitry, itd ok. Nagrzany zero dymu. Jezeli bierze olej to nie wiele . Sterownik boscha przepływka recylkulacja spalin itd. Pompa rzędówka sterowana elektronicznie. |
Autor: | t.king [ śr paź 24, 2007 7:29 pm ] |
Tytuł: | |
maxym05 pisze: 2.ciśnienie oleju 1,8 na biegu jałowym 4 przy okolo 3 tys. obrotów
jak by moje gwiazdy pokazywały takie ciśnienie,to bym chyba zawału dostał ![]() |
Autor: | bary123ce [ śr paź 24, 2007 7:44 pm ] |
Tytuł: | |
maxym05 pisze: 1.Czy ciśnienie sprężania 26;27,5;27;28 jest ok było miezone przy temp. 20 i 70
Zasada nr 1: sprężanie mierzymy tylko i wyłącznie na zimnym silniku i to nie jak ostygnie, a takim, który jest zimny po np całej nocy nie odpalania. W tym wypadku wskazania mogą być oszukane. Gdyby to był zimny silnik, to sprężanie OK. P.S: kiedy była wymiana filtrów?? Kiedy regulowane/wymieniane były wtryski? Na jakim paliwie jeździsz? ![]() |
Autor: | maxym05 [ śr paź 24, 2007 9:33 pm ] |
Tytuł: | |
do "bary123ce" prawdopodobnie masz racje ale co mechanik to inna opinia . filtry byly zmienione kilka dni temu . Podobnie byly sprawdzone wtryski wszystkie pylą slicznie jak nówki Odziwo rowniej pracuje na oo niz na solidnym on . Nie mam pojecia dleczego. |
Autor: | Cremek [ czw paź 25, 2007 7:27 pm ] |
Tytuł: | |
maxym05 pisze: Odziwo rowniej pracuje na oo niz na solidnym on . Nie mam pojecia dleczego.
Jak kazdy diesel ![]() ![]() |
Autor: | roadrunner [ czw paź 25, 2007 7:38 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: Zasada nr 1: sprężanie mierzymy tylko i wyłącznie na zimnym silniku i to nie jak ostygnie, a takim, który jest zimny po np całej nocy nie odpalania. W tym wypadku wskazania mogą być oszukane. Gdyby to był zimny silnik, to sprężanie OK.
Ja mierze i na zimnym i na cieplym moim zdaniem dopiero dwa pomiary daja pelny obraz i sa podstawa do dalszych wnioskow. Oczywiscie jesli chce sie zmierzyc cisnienie tylko informacyjnie (jesli nic z motorem sie zlego nie dzieje i ma to zaspokoic tylko ciekawosc) to wystarczy to zrobic na zimnym silniku |
Autor: | bary123ce [ czw paź 25, 2007 8:15 pm ] |
Tytuł: | |
a jaka różnica między cylindrami jest dopuszczalna?? |
Autor: | Cremek [ czw paź 25, 2007 9:30 pm ] |
Tytuł: | |
Taka na ktorej nie wyrywa silnika z poduszek ![]() ![]() |
Autor: | bary123ce [ czw paź 25, 2007 10:11 pm ] |
Tytuł: | |
a kiedy wyrywa?? ![]() |
Autor: | bary123ce [ sob paź 27, 2007 1:13 pm ] |
Tytuł: | |
Jaka może być ta różnica między cylindrami?? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |