MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

[203 coupe] dlugo kreci zanim odpali... 2,2 CDI
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=29366
Strona 1 z 1

Autor:  djfelek [ śr paź 24, 2007 10:57 pm ]
Tytuł:  [203 coupe] dlugo kreci zanim odpali... 2,2 CDI

witajcie

ostatni mam pewien problem...
zaczelo sie od tegoż (nie wam czy jest to z tym zwiazane) ze wyjezdzilem paktycznie do zera paliwo podjechalem zatankowalem ON verve zajechalem do domu... przy nastepnym odpalaniu zaczal sie problem z odpalaniem ... kreci 2- 3 razy dluzej niż normalnie (palił ze strzała)
moze miał ktos podobny problem...
moze byc to jakis problem z pompa nickiego cisnienia..która podaje ON do pompy wtryskowej??
mam wrażenie ze nie może zassac paliwa a jak w koncu dojdzie paliwo to zaczyna "łapac powoli" i wtedy zapala...

macie jakies sugesttie... czy bez mechaniora sie nie obejdzie???
..
pzdr

Autor:  broneq [ czw paź 25, 2007 2:44 pm ]
Tytuł: 

Wyjeździj syf-paliwo z Orlenu i następnym razem zatankuj V-Power na Shallu [zlosnik] Poważnie piszę!!

PS: Nie określajmy W203 3D zaszczytnym mianem "COUPE". To umniejsza takim wspaniałym pojazdom jak COUPE 107, 123, 124, że o takich wspaniałych autach jak COUPE 126, 111/112 nie wspomnę!! C-klasse W203 to zwyczajny hatchback a nie coupe. Ma ramki drzwiowe, tylna klapę i inne niewybaczalne dla COUPE Mercedesa rzeczy. ;)

Autor:  djfelek [ czw paź 25, 2007 11:40 pm ]
Tytuł: 

tak zrobie wyjezdze i zobacze jak zaleje z shella.. :roll:
poza tym ustawilem sie na kompa juz wiec okaze sie co i jak ... :-?
o skutkach nie omieszkam poinformowac... :P

Autor:  master [ czw paź 25, 2007 11:46 pm ]
Tytuł: 

chroń sie jeszcze przed BP ULTIMATE - również syf - ja musiałem pół zbiornika kiedyś wylać ... najlepiej dolej teraz do pełna V-Powera aby wtrysków nie rozwalić ...

Autor:  Karol Gda [ pt paź 26, 2007 12:18 am ]
Tytuł: 

master pisze:
chroń sie jeszcze przed BP ULTIMATE ...

Nie demonizowałbym jakości paliw w tej sieci. Przedostatni zbiornik napełniłem właśnie tym i obyło się bez problemów. Zdarzało mi się też jeździć na Orlenie, Lotosie, Shellu, Neste. Dwa razy piłem w Auchan a najczęściej leję na stacji Jet na Matarni. Jak na razie :dobrzex: .

Autor:  broneq [ pt paź 26, 2007 2:16 pm ]
Tytuł: 

Jedyny strzał jaki miałem gazu w MB to był właśnie gaz z BP. Od tamtej pory nic u nich nie kupuje :-?

Autor:  Waciak [ pt paź 26, 2007 3:47 pm ]
Tytuł: 

broneq pisze:
Jedyny strzał jaki miałem gazu w MB to był właśnie gaz z BP. Od tamtej pory nic u nich nie kupuje :-?


Ja i moi koledzy, którzy nieopatrznie zatankowali na BP LPG ,mają podobne zdanie.
To najgorsze jakościowo paliwa.
Omijam tę firmę z daleka.

Autor:  witek-sec [ pt paź 26, 2007 4:07 pm ]
Tytuł: 

djfelek pisze:
ostatni mam pewien problem...


Moze filtry paliwa Ci sie zasyfily ,jak wyjezdziles ON do konca ? Kiedy je wymieniales ostatnio ?
Mogl sie tez czesciowo uklad paliwowy zapowietrzyc.

Autor:  djfelek [ pt paź 26, 2007 7:01 pm ]
Tytuł: 

hey ..
tez mialem nadzieje ze moze tylko filrt czy zapowietrzony ..ale filrt wyienilem wczoaj sam i nadal to samo bylo...
wywalilem dzis do mechaniora..
komp pokazal blad regulatora cisnienia.... wiec nie trzyma cisnienia... wiec szukamy dalej ..wtryski... i lipa jeden na bank do wywalenia, jeden polata jeszcze..a dwa..w srednim stanie...
zaczynam wiec od wymiany ...tego jednegoo zobacze czy pomoze

wkurza mnie to bo mam 110 tys km i trza taka juz kase dokladac...
w tym po polsce tylko 15 tys zrobione :cry: :cry: :cry:

Autor:  djfelek [ sob lis 17, 2007 7:59 pm ]
Tytuł: 

heyah
postanowilem podzielic sie z Wami moim spostrzezeniami z problemem z 2.2 cdi
jeszcze miesiac temu bylem praktycznie zielony w tym temacie.. od momentu pojawienia sie problemow z moim autkiem musialem uzupelnic wiedze...
w moim przypadku okazalo sie ze mam uszkodzony wtrysk..
jak zapalalem pompa pompowala ale na listwie nie bylo odpowiedniego ciesnienia bo paliwo spierdzielalo przez wtrysk powrotem bo wtrysk nie trzymal cisnienia... ( zeby odpalil musi byc odpowiednie cisnienie..bez tego komputer nie pozwala na uruchomienie)

postanowilem wiec kupic wtrysk... nowy kupe kasy szulalem czegos uzywanego ze sprawdzonego zrodla...

jednak nie moglem znalezc z takim nuerem jak moj...

do dzis...mialem chwile czasu postanowilem wykrecic ten wtrysk zeby z ciekawosci zobaczyc... co i jak ..
wykrecilem .. a skoro wtrysk uszkodzony to mysle mozna pouczyc sie na nim i rozebrac ...:))
po wyjeciu wtrysju byl on zafajdany...gniazdo tez..przeczyscilem ..wtrysk zlozylem mialem nie wkladac ale mysle sprawdze...
przekrecam klucz ...zapalil jak dawniej ...
generalnie teraz sie zastanawiam co bylo z tym wtryskiem ...
zobacze teraz czy bedzie pogarszlo sie palenie ... jak narazie zapala bdobrze
przydaloby sie wyczyscic pozostalem gniazda.. bo to co zobaczzylem jak wyjalem ten jeden nie bylo za ciekawe....


:lol: :lol: :lol:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/