MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Układ paliwowy się zapycha-jak zaradzić https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=29638 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Ukasz [ wt lis 06, 2007 11:00 am ] |
Tytuł: | Układ paliwowy się zapycha-jak zaradzić |
Witam. Od czasu do czasu, kiedy jest mało paliwa w baku potrafi się zapchać układ paliwowy przy uruchamianiu silnika nigdy podczas jazdy. Układ zapycha sie do tego stopnia, że nawet we filtrze nie ma paliwa. ![]() Wtedy trzeba zawsze przedmuchać układ w odwrotną stronę. Czy w baku jest jakiś filtr, który trzeba wymienić,czy można czegoś nalać do baku (czyt. magiczne środki na wszystkie dolegliwości) Jak na razie nalaliśmy do baku płynu udrażniającego układ paliwowy. Myślę, że głównym problemem będzie tutaj jakość paliwa, ale wole zapytać. Macie może jakieś rady, ktoś miał podobny problem? Dziękuję za odpowiedzi. ![]() |
Autor: | WSR [ wt lis 06, 2007 11:05 am ] |
Tytuł: | |
Wsadzić do prawie pustego baku rękę ze szmata i zebrać brud. Chociaż o ile się nie mylę, to cdi ma chyba pompkę podającą w baku, a skoro ma pompę, to i musi mieć też sitko na niej tak czy siak czeka cię troche rozbierania. |
Autor: | Ukasz [ wt lis 06, 2007 11:25 am ] |
Tytuł: | |
Dzięki za informacje. Czyli powinienem sie dobrać do baku i spróbować wyczyścić sitko. Czy jest może większy problem z wykręceniem pompki, jakiś myk o którym lepiej wiedzieć zawczasu. Dzięki za porady. |
Autor: | bogdan11 [ wt lis 06, 2007 2:34 pm ] |
Tytuł: | Re: Układ paliwowy się zapycha-jak zaradzić |
Ukasz pisze: Układ zapycha sie do tego stopnia, że nawet we filtrze nie ma paliwa.
A może paliwo cofa się poprzez nieszczelne oringi w pompie? Jeśli do tego dodać zapchany zawór odpowietrzający we wlewie to fizyka nawet wytłumaczyłaby " wspomaganie" wyciągania paliwa z układu przy pustym baku. |
Autor: | Ukasz [ wt lis 06, 2007 4:59 pm ] |
Tytuł: | |
Witam. Powiadasz, że mogą to być właśnie te oringi nieszczelne w pompie. To byłoby nawet prawdopodobne, bo dzieje się właśnie to podczas odpalania, a kiedy silnik pracuje to wtedy zasysa i daje rade zaciągnąć. Po zgaszeniu będzie zasysał do baku. No jeszcze mam ten problem, że paliwo wycieka przez korek wlewu, niezależnie od tego ile paliwa jest w baku. Pytałem właśnie o tym w innym temacie. Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę. ![]() |
Autor: | Ukasz [ sob sty 19, 2008 11:50 am ] |
Tytuł: | |
Witam. Udało się dojść co się działo ze samochodem, dlaczego były problemy z odpaleniem. A więc nie było to wcale nic skomplikowanego i strasznego. W pewnym miejscu nieszczelny był wężyk paliwa, przez którego uciekało paliwo, a dostawało się powietrze. Teraz pozostaje tylko kwestia, dlaczego z wlewu paliwa, mimo zakręconego korka wycieka paliwo i podczas otwierania słychać jak bak bardzo mocno zasysa powietrze. Najpierw spróbuje uszczelnić korek wlewu jeszcze bardziej i jak mawiają-zobaczymy co się stanie. ![]() Dzięki za wszystkie podpowiedzi. |
Autor: | t.king [ sob sty 19, 2008 1:02 pm ] |
Tytuł: | |
ja bym poszedł inną drogą nie uszczelniałbym wlewu,tylko zajął się odpowietrznikiem przy baku; |
Autor: | Ukasz [ sob sty 19, 2008 1:25 pm ] |
Tytuł: | |
t.king pisze: ja bym poszedł inną drogą nie uszczelniałbym wlewu,tylko zajął się odpowietrznikiem przy baku;
Witam. Dokładnie tak by było najlepiej, jednak nie wiem gdzie ten odpowietrznik jest skoro nie ma go w korku wlewu. Ktoś kiedyś napisał mi w innym temacie, że odpowietrznik jest tylko w benzynie. Musze to sprawdzić. Może ktoś wie gdzie go szukać w tym modelu. I jeszcze jedno pytanie. Czy ktoś wie, czy trudno wyciągnąć bak? Dzięki za odpowiedzi. ![]() |
Autor: | t.king [ sob sty 19, 2008 1:29 pm ] |
Tytuł: | |
odpowietrznik powinien być pod zbiornikiem ,w dieslach też jest; |
Autor: | Popey [ ndz sty 20, 2008 9:53 am ] |
Tytuł: | |
Dołacze się do tematu ,w którym miejscu dokładnie jest ten odpowietrznik?Miałem też problem z cieknącym korkiem.Sprawe zalatwiłem szybko -kupiłem nowy korek i wszystko wróciło do normy.Można równiez zakupić nowe uszczelki i samemu zmodyfikować stary korek ale koszt zamiennika FEBI nie przekracza 30 plnow. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |