MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 26, 2025 2:14 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lis 07, 2007 9:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Witam,

Panowie mam pytanko jako, ze ostatnio temperaturka spada okolo 0 w nocy to rano (i rowniez po dluzszym postoju w ciagu dnia w nizszych temperaturach jak teraz) moja gwiazdka zachowuje sie nastepujaco -> odpalam bezproblemowo od dotyku, automatyczne ssanie zalacza sie i obroty ida na okolo 1500, po dwoch sekundach spadaja na 500 potem znowu ciagnie do gory na 2000, potem znowu spada na 500 i znowu na 2000 i pozniej sie stabilizuja na normalnej wartosci, czyli jakies 650-700 RPM. Czy to jest OK bo to moje pierwsze MB W124 i w benzynie i nie wiem czy tak ma byc czy trzeba sie brac za wymiane czegos lub regulacje przed zima zanim zacznie sie -20 i wiecej ?? :o <br>Dodano po 3 godzinach. 13 minutach.:<br> Nikt nie wie nikt tak nie ma/mial - nie wierze... :(

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 08, 2007 9:47 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A jaki to jest wtrysk/gaznik?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 08, 2007 10:41 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw sie 31, 2006 1:04 pm
Posty: 135
Lokalizacja: DOLNY ŚlĄSK
Sądzę, że winę w twoim przypadku ponosi - regulator wolnych obrotów. Na początek wymontuj go i porządnie wyczyść czym w rodzaju WD. Sprawdz też bezpiecznik za słynnym srebrnym przekaźnikiem (za akumulatorem). Napisz jak rozwiązałeś problem :lol:

_________________
MB 124 200E SportLine + LPG rok 1991
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 08, 2007 8:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
TReneR pisze:
A jaki to jest wtrysk/gaznik?


To jest Ke-Jetronic z tego co mi wiadomo [zlosnikz] - dane stad -> http://mb.auto.pl/dane_en_os/231200DT.HTM

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 09, 2007 9:17 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Wystarczy spojrzec pod obudowe filtra i bedzie jasne czy to KE. Ale jezeli tak, to dziala niepoprawnie, ktorys z czujnikow zapewne szwankuje (temp cieczy chlodzacej, przelaczniki przepustnicy i biegu jalowego, pozycji klapy spetrzajacej). Warto tez spojrzec do samego regulatora biegu jalowego - moze sie faktycznie przycina i chodzi skokowo.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl