najpierw radze po prostu sprawdzić samą pompkę. Wystarczy wejść do samochodu, wytargać z niego tylną kanapę i dobrać się do pompy, która znajduje się pod spodem. Prawdopodobnie zepsuła się pompka i pompuje jak głupia bez przerwy, albo masz gdzieś nieszczelność na co wskazuje brak regulacji świateł. należy ściągnąć z króćca pompy wężyk i na pilocie wcisnąć przycisk zamykania zamków... w tej chwili pompka powinna zacząć ssać, wtedy zatykasz króciec palcem. Pompka powinna się wyłączyć. Jeśli się tak stanie to jest dobra w stronę wytwarzania podciśnienia. następnie wciskasz na pilocie przycisk otwierania zamków i ponownie zatykasz króciec, jeśli pompka natychmiast się wyłączy to znaczy, że i w stronę wytwarzania ciśnienia działa, czyli jest ok. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego działania pompki, w sposób określony powyżej należy próbować ją naprawiać bądź sprawić sobie nową (używaną). jeśli jednak pompka działa odpowiednio to znaczy, że prawdopodobnie masz nieszczelnośc na którymś przewodzie od centrala. należy więc wtedy sprawdzać po kolei wężyki zaślepiając je i sprawdzając działanie pompki w cyklu otwieranie zamykanie. Ważne, aby sprawdzić w obu cyklach ponieważ pompka może działać prawidłowo np przy wytwarzaniu ciśnienia, a przy wytwarzaniu podciśnienia może już być nieszczelna...
jeśli przebrnąłeś przez ten wywód to życzę powodzenia w dalszej walce
