MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

[203] 2.2 CDI czy moge odkrecic pompe??...
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=29822
Strona 1 z 1

Autor:  djfelek [ pn lis 12, 2007 9:30 pm ]
Tytuł:  [203] 2.2 CDI czy moge odkrecic pompe??...

witam

mam kolejny problem z CDI , tym razem zauwazylem cycieki ropy spad dekielkow na pompie wysokiego cisnienia ...
chcilabym ja odkręcic i uszczelnić ...ale zastanawiam sie czy nie bede musiał pozneij jej ustwiac...
powiedzcie mi czy po odkceceniu i założeniu spowrotem wszytko bedzie tak samo czy ta popma wymaga odpowiedniego ustawienia.....

będę wdzieczny za info :) :lol: :lol: :lol:

Autor:  master [ pn lis 12, 2007 9:54 pm ]
Tytuł: 

nie chciałbym Ciebie wprowadzić w błąd, ale dał bym sobie rękę uciąć że można bez żadnych konsekwencji odkręcić tą pompę, ponieważ ona tylko podaje paliwo na "listwę" i tu dopiero jest rozdzielane - zapewne daje ona paliwo zawsze pod tym samym ciśnieniem - czyli brak regulacji.

PS komuś już też ciekła i uszczelniał - poszukaj na forum - możliwe, że przypadkowo znajdziesz :P

Autor:  djfelek [ pn lis 12, 2007 10:10 pm ]
Tytuł: 

w ten sam sposob dedukowalem ...

moze ktos jeszcze potwierdzic moje i kolegi Mastera przypuszczenia...

Autor:  beet [ pn lis 12, 2007 10:10 pm ]
Tytuł: 

Dopoki nie masz plamy ropy pod samochodem, to nie musisz uszczelniac ;) A tak na powaznie, to nie wykreca sie calej pompy, zeby powymieniac oringi i uszczelniacze. Wszystko zrobisz po odkreceniu dekla, tylko troche umiejetnosci manualnych to wymaga, nam to robil znajomy i raczej jego polecam w tym przypadku jak jestes z Lublina, ul. Romanowskiego 60 pare ;) Oring + uszczelniacz to koszt kolo 30 zl w ASO, ojciec wymienial jeszcze przewod cisnieniowy wchodzacy do pompy, taki z trojnikiem, koszt niecale 90zl i prawde mowiac, to z niego najbardziej cieklo. Po pewnym czasie po prostu twardnieje i juz nie jest wystarczajaco szczelny.

Poczatkowo jak przeczytalem, ze chcesz ja uszczelnic, to pomyslalem, ze myslisz o jakichs silikonach czy innych badziewiach ;) Ale przy tych cenach czesci, to chyba nie warto kombinowac.

Autor:  djfelek [ pn lis 12, 2007 10:28 pm ]
Tytuł: 

beet pisze:

Poczatkowo jak przeczytalem, ze chcesz ja uszczelnic, to pomyslalem, ze myslisz o jakichs silikonach czy innych badziewiach ;) Ale przy tych cenach czesci, to chyba nie warto kombinowac.


hehe nie no tez wyszperalem gdzies ze sie tam wlasnie wymienia te oringi bo parcieja i wtedy jest ok ... byle silokonem nie zbeszcescilbym mojej fury ;))

myslalem zeby odkrecic calkiem pompe poniewaz cieknie mi z gornego dekielka a tam przeszkadza mi pompa vacum.. ale musze dokladniej sie przyjrzec moze vacum jakos obejde...

Autor:  me-how [ wt lis 13, 2007 11:42 pm ]
Tytuł: 

nie wolno otwierać pompy, można wymontować jedynie cała, ewentualnie odkręcić sprzęgło

wycieki jak już pisano nie są pewnie z dekla, a z przewodów zasilających

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/