MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 26, 2025 8:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lis 12, 2007 9:30 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 11:29 am
Posty: 12
Lokalizacja: lublin
witam

mam kolejny problem z CDI , tym razem zauwazylem cycieki ropy spad dekielkow na pompie wysokiego cisnienia ...
chcilabym ja odkręcic i uszczelnić ...ale zastanawiam sie czy nie bede musiał pozneij jej ustwiac...
powiedzcie mi czy po odkceceniu i założeniu spowrotem wszytko bedzie tak samo czy ta popma wymaga odpowiedniego ustawienia.....

będę wdzieczny za info :) :lol: :lol: :lol:

_________________
gdzie strona tam zona


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 9:54 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
nie chciałbym Ciebie wprowadzić w błąd, ale dał bym sobie rękę uciąć że można bez żadnych konsekwencji odkręcić tą pompę, ponieważ ona tylko podaje paliwo na "listwę" i tu dopiero jest rozdzielane - zapewne daje ona paliwo zawsze pod tym samym ciśnieniem - czyli brak regulacji.

PS komuś już też ciekła i uszczelniał - poszukaj na forum - możliwe, że przypadkowo znajdziesz :P

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 10:10 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 11:29 am
Posty: 12
Lokalizacja: lublin
w ten sam sposob dedukowalem ...

moze ktos jeszcze potwierdzic moje i kolegi Mastera przypuszczenia...

_________________
gdzie strona tam zona


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 10:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Dopoki nie masz plamy ropy pod samochodem, to nie musisz uszczelniac ;) A tak na powaznie, to nie wykreca sie calej pompy, zeby powymieniac oringi i uszczelniacze. Wszystko zrobisz po odkreceniu dekla, tylko troche umiejetnosci manualnych to wymaga, nam to robil znajomy i raczej jego polecam w tym przypadku jak jestes z Lublina, ul. Romanowskiego 60 pare ;) Oring + uszczelniacz to koszt kolo 30 zl w ASO, ojciec wymienial jeszcze przewod cisnieniowy wchodzacy do pompy, taki z trojnikiem, koszt niecale 90zl i prawde mowiac, to z niego najbardziej cieklo. Po pewnym czasie po prostu twardnieje i juz nie jest wystarczajaco szczelny.

Poczatkowo jak przeczytalem, ze chcesz ja uszczelnic, to pomyslalem, ze myslisz o jakichs silikonach czy innych badziewiach ;) Ale przy tych cenach czesci, to chyba nie warto kombinowac.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 10:28 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 11:29 am
Posty: 12
Lokalizacja: lublin
beet pisze:

Poczatkowo jak przeczytalem, ze chcesz ja uszczelnic, to pomyslalem, ze myslisz o jakichs silikonach czy innych badziewiach ;) Ale przy tych cenach czesci, to chyba nie warto kombinowac.


hehe nie no tez wyszperalem gdzies ze sie tam wlasnie wymienia te oringi bo parcieja i wtedy jest ok ... byle silokonem nie zbeszcescilbym mojej fury ;))

myslalem zeby odkrecic calkiem pompe poniewaz cieknie mi z gornego dekielka a tam przeszkadza mi pompa vacum.. ale musze dokladniej sie przyjrzec moze vacum jakos obejde...

_________________
gdzie strona tam zona


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 11:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
nie wolno otwierać pompy, można wymontować jedynie cała, ewentualnie odkręcić sprzęgło

wycieki jak już pisano nie są pewnie z dekla, a z przewodów zasilających

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl