Dopoki nie masz plamy ropy pod samochodem, to nie musisz uszczelniac

A tak na powaznie, to nie wykreca sie calej pompy, zeby powymieniac oringi i uszczelniacze. Wszystko zrobisz po odkreceniu dekla, tylko troche umiejetnosci manualnych to wymaga, nam to robil znajomy i raczej jego polecam w tym przypadku jak jestes z Lublina, ul. Romanowskiego 60 pare

Oring + uszczelniacz to koszt kolo 30 zl w ASO, ojciec wymienial jeszcze przewod cisnieniowy wchodzacy do pompy, taki z trojnikiem, koszt niecale 90zl i prawde mowiac, to z niego najbardziej cieklo. Po pewnym czasie po prostu twardnieje i juz nie jest wystarczajaco szczelny.
Poczatkowo jak przeczytalem, ze chcesz ja uszczelnic, to pomyslalem, ze myslisz o jakichs silikonach czy innych badziewiach

Ale przy tych cenach czesci, to chyba nie warto kombinowac.