MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
wspomaganie kierownicy, płyn https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=29898 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Martini [ czw lis 15, 2007 9:50 pm ] |
Tytuł: | wspomaganie kierownicy, płyn |
sorry chłopaki, ale jestem zielnoy jeśli chodzi o wspomaganie. Zaczęlo mi buczeć przy manewrowaniu na parkingu. Niech mi ktoś powie gdzie szukać zbiorniczka płynu w w210 i co to ma być za płyn? Jakie mogą być jeszcze przyczyny buczenia/jęczenia układu kierowniczego przy manewrach na parkingu? |
Autor: | gwiazda [ czw lis 15, 2007 11:09 pm ] |
Tytuł: | |
Gdzie jest zbiorniczek w W210 to Ci nie powiem dokładnie.W MB zazwyczaj na pompie wspomagania.Płyn możesz lać spokojnie ATF, taki czerwony.Dostaniesz na każdej stacji cpn kosz ok.18zł/l.A te odgłosy to deficyt płynu,ja miałem podobnie. pozdrawiam |
Autor: | Gabriel [ pt lis 16, 2007 1:05 am ] |
Tytuł: | |
Ja może trochę w temacie. Mianowicie trochę mi zaczyna buntować się układ kierowniczy. Kierownica nie odbija już tak żwawo jak np. trzy miesiące temu (jest odczuwalna różnica). Jak kręcę "manewrowo" to w pewnym momenice czuję taki bardzo delikatny przeskok w układzie tak jak by gdzieś na jakieś zębatce był ubytek... ale to tylko odczucie. Teraz gdy temperatury spadają rano kierownica chodzi zdecydowanie ciężej no ale to chyba wpływ temp. na płyn jeżeli się nie mylę. Ale nie wiem czy akurat tak powinno być. Jakieś sugestie? |
Autor: | MACIEK WAWA [ pt lis 16, 2007 1:14 am ] |
Tytuł: | |
Sprawdź jaki masz płyn do tej pory. Jeżeli jest żółty a nie czerwony, to może lepiej kupić taki mercedesowski do wspomagania kierownicy. Mi tak doradzili w jednym warsztacie i w serwisie. |
Autor: | Gabriel [ pt lis 16, 2007 1:17 am ] |
Tytuł: | |
MACIEK WAWA pisze: Sprawdź jaki masz płyn do tej pory. Jeżeli jest żółty a nie czerwony, to może lepiej kupić taki mercedesowski do wspomagania kierownicy. Mi tak doradzili w jednym warsztacie i w serwisie.
Kupiłem go od pierwszego właściciela i wyciągnąłem z serwisu historię przeglądów. Jeszcze w czerwcu miał przegląd. Więc chyba lali co trzeba... Chociaż z drugiej strony ![]() |
Autor: | MACIEK WAWA [ pt lis 16, 2007 1:37 am ] |
Tytuł: | |
To była odpowiedź dla Martini ![]() Czerwony (ATF) też pasuje do niektórych modeli, może chodzi o to żeby nie mieszać różnych. W 126 mam czerwony a w 140 złóty. |
Autor: | Gabriel [ pt lis 16, 2007 2:13 am ] |
Tytuł: | |
MACIEK WAWA pisze: To była odpowiedź dla Martini
![]() Czerwony (ATF) też pasuje do niektórych modeli, może chodzi o to żeby nie mieszać różnych. W 126 mam czerwony a w 140 złóty. To cytuj posta do którego piszesz odpowiedź ![]() |
Autor: | MACIEK WAWA [ pt lis 16, 2007 3:01 am ] |
Tytuł: | |
Gabriel pisze: To cytuj posta do którego piszesz odpowiedź
![]() Rzeczywiscie wyszło nieporozumienie, przy czym Martini założył temat o płynie do wspomagania, a Ty Gabriel zapytałeś o przeskoki w układzie kierowniczym. Ja odpowiedziałem Martini, a potem jeszcze - bardzo szybko - Tobie o tym co wiem o stosowaniu płynów do wspomagania. Nie widze powodu do zwracania uwagi, wymóg cytowania nie wynika z regulaminu, a już na pewno nie przy 7 postach w calym temacie. |
Autor: | moogio [ pt lis 16, 2007 2:08 pm ] |
Tytuł: | |
Gabriel pisze: Jak kręcę "manewrowo" to w pewnym momenice czuję taki bardzo delikatny przeskok w układzie tak jak by gdzieś na jakieś zębatce był ubytek... ale to tylko odczucie. Jakieś sugestie?
... miałem tez przeskok na kierownicy - sprawdz czy masz to tylko przy kręceniu w prawą stronę, pewnie przekładnia kierownicza ma juz luz - u mnie rozwiązało sprawę zregenerowanie - z roczną gwarancją. w210 1999 diesel |
Autor: | Gabriel [ pt lis 16, 2007 7:58 pm ] |
Tytuł: | |
koszt? |
Autor: | moogio [ sob lis 17, 2007 1:34 pm ] |
Tytuł: | |
Gabriel pisze: koszt?
650 z montażem |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |