barteq pisze:
Czy ktoś próbował się tam dostać? Jak dojść do wszystkiego
Jak wyjmiesz oparcie tylnego fotela to będzie widać zwijak. Choć pewnie będziesz szukał innego na wymianę. Do wymiany więcej roboty. Trzeba zdjąć jeszcze osłonę tylnego słupka. No i na boczek uważać, żeby nie spaprać.
barteq pisze:
Chciałbym wszystko rozebrać. Jakieś instrukcje
Tu musisz zdjąć tylny boczek. Najpierw siedzisko i oparcie tylnego fotela od strony kierowcy out. Potem na dole boczku koło tego małzego schoweczka wykręcasz śrubkę. Odkręcasz chrom w otworze drzwiowym - trzyma górę boczku. Wyciągasz też tą krótką uszczelkę drzwi. Do włożenia je potem dobrze podciągnąć trochę plastikową osłonę progu.
Ale do rzeczy. Potem wyjmujesz taką dużą plastikową ramkę wokół podajnika pasów, co zabezpieczy Cię przed połąmaniem czegoś przy wyciąganiu boczku. Trzeba też odkręcić śrubkę na samym dole rączki, jest pod taką osłonką. Potem wysunąć włącznik tylnej szyby - idzie nie łatwo. Pod nim jest druga śrubka i ściągasz górę rączki - taką pastikową. Wtedy zobaczysz drugą śrubkę trzmającą rączkę do blachy - też wykręcasz. Jeśli chcesz mieś idealny dostęp to dobrze wykręcić pas przy nogach pasażera z tyłu, bo będziesz mógł całkiem wywalić boczek bez niebezpieczeństwa rozwalenia go. Żeby móg wyjąć całkowicie włącznik od szyb trzeba zdjąć tą taką zasłonkę w boczku i pod spodem jest kostka. Wykręcasz od strony włącznika. Uwaga na zwarcie, bo wywali bezpiecznik, a będziesz się zastanawiał czemu szyba nie działa... Można to właściwie zrobić już przed rozbieraniem rączk. To już finisz. Opuść wcześniej szybę, bo łatwiej wyjąć boczek. Ciągnie się go do góry, siedzi w uszczelce wewnętrznej szyby. Jak wyjmiesz będziesz miał podajnik jak na dłoni. Sprawdź czy masz do niego u siebie sterowanie - takie czarne pudełko na końcu, bo jeśli nie będzie to trzeba kupić całość, a nie sam podajnik - tak sprzedaje wielu na allegro.
Co do dostępności to na allegro koło 250,-zł już można kupić. Po założeniu należy wyregulować taką sprężynę koło silniczka, bo może ci się nie zatrzymywać podajnik tylko wracać od razu - nie będzie stykał mikrowłącznik. I to tyle. Zabawa przy tym jest przednia. Po 5 razie dojdziesz już do wprawy
SEC to kochane auto, ale niektóre rzeczy wymagają samozaparcia przy naprawie. Powodzenia