MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
SEC - kilka pytan https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=29983 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | MajsterGarage [ pn lis 19, 2007 4:13 pm ] |
Tytuł: | |
total pisze: 5. Kolejne zdjecie - pytanie, do czego sluza przyciski miedzy elektrycznym sterowaniem tylnymi szybami?
Jest to przycisk do zablokowania sterowania szyb z tylnej kanapy. |
Autor: | SEC śLICZNOTKA [ pn lis 19, 2007 5:04 pm ] |
Tytuł: | |
MajsterGarage pisze: total napisał:
5. Kolejne zdjecie - pytanie, do czego sluza przyciski miedzy elektrycznym sterowaniem tylnymi szybami? Jest to przycisk do zablokowania sterowania szyb z tylnej kanapy. Bzdura! Są to przyciski do obsługi komputera pokładowego, zresztą bardzo przydatnego(można w miarę panować nad spalaniem paliwa ![]() P.S do blokowania służy ten przycisk między sterowaniem przedniej a tylnej lewej szyby |
Autor: | MajsterGarage [ pn lis 19, 2007 5:59 pm ] |
Tytuł: | |
SEC śLICZNOTKA masz racje. Nie doczytałem ![]() |
Autor: | SEC śLICZNOTKA [ pn lis 19, 2007 6:50 pm ] |
Tytuł: | |
MajsterGarage pisze: SEC śLICZNOTKA masz racje. Nie doczytałem Spoczko ![]() Pytanie no. 1 total pisze: czy fabryka wypuszczala auta z listwami i zderzakami w kolorze nadwozia? czy zawsze mialy szary kolor (np. przy blauschwarz lub anthracitgrau) -wg. mnie miały zawsze szary kolor, ale głowy nie dam.... Pytanie no. 2 total pisze: na pierwszym zdjeciu silnik wyglada na czystszy i bardziej zadbany niz ten na drugim, ale czy nie jest "za czysty" jezeli chodzi o normalnie uzytkowane auto? -oba silniki "wyglądają" przyzwoicie, ten czystszy jest po prostu świeżo umyty(może sprzedawca chciał ukryć jakieś wycieki ![]() total pisze: to auto (rowniez blauschwartz) ma listwy w kolorze nadwozia:
-wg. mnie to auto mogło być nie dawno całkowicie lakierowane(może właściciel za życzył sobie listwy pod kolor nadwozia), coś za nienaturalnie "świeżo" wygląda |
Autor: | Candy78 [ pn lis 19, 2007 7:12 pm ] |
Tytuł: | |
SEC śLICZNOTKA pisze: -wg. mnie miały zawsze szary kolor, ale głowy nie dam....
szare listwy były w I serii, w drugiej były lekko jaśniejsze lub ciemniejsze od nadwozia. w kolorze nadwozia zaczeły się pojawiać od ok 1990 jako opcja. słyszałem że gdzieś od spodu maski powinna być naklejeczka z kolorami nadwozia i listew |
Autor: | kefir [ pn lis 19, 2007 8:37 pm ] |
Tytuł: | |
total pisze: na drugim aucie widac rdze w miejscu montowania wycieraczek, na pierwszym tego nie widac.
...rdza pewnie pochodzi z nakrętki mocującej ramie wycieraczki - tam nie ma co rdzewieć. Przy zakupie zwróć raczej uwagę na tylne podszybie (zanurkuj z latarką do bagażnika i zobacz od spodu), podwozie i zawieszenie silnika itd. ![]() "Czysty" silnik nie ma pompy powietrza, więc jest duże prawdopodobieństwo,że jest bez katalizatora. To jest - moim zdaniem - lepszy wybór - 300KM (a nie 272). ![]() Sam mam SEC-a blauschwartz ...ale listwy mam jasne (szare). Auto na zdjęciu wygląda nieźle ..... tylko ile ja już takich widziałem, .... fajnych na zdjęciach ...a na żywo ![]() |
Autor: | kefir [ pn lis 19, 2007 9:52 pm ] |
Tytuł: | |
Ad.3 Jak masz opcje ... to cała reszta jest w standardzie ![]() Ad.4. Za 560 - tke z końca produkcji (1988 - 91), z przebiegiem ca 150tyś, z pełną książką serwisową trzeba dać od 10tyś Euronów w górę w Niemczech. Ceny kończą się na 18 - 20 tyś. za egzemplarze kolekcjonerskie. Jak szukałem swojego, to miałem ofertę za 24tyś euronów, za SEC-a z przebiegiem poniżej 100tyś km, od I-go właścicela, jakiegoś Grafa von ...coś tam. Auto wyglądało jak nowe z salonu ... tylko, że ja nie jestem szejkiem naftowym ![]() total pisze: Ceny SEC'ow jak wiadomo wahaja sie - ale czy okolice EUR 7000-8500 pozwalaja domniemywac
Myślę, że przy odrobinie szczęścia znajdziesz dobre auto za te pieniądze. Najważniejsze żeby nie było tunningowane i zagazowane. A jeśli juz z gazem to tylko wtrysk ciągły. |
Autor: | Candy78 [ pn lis 19, 2007 10:28 pm ] |
Tytuł: | |
Tu masz miejsca czestej korozji http://home.concepts.nl/~vlimmere/index2.HTM Ad3 to chyba 560sel/sec z końca produkcji skórę i ASR miały już w standardzie. jeśli zastanawiasz sie nad wyposarzeniem to pamietaj że niektóre elementy są mało przydatne a drogie w naprawie: -NIVO - często się pojawiało w 560kach -Elektryczne siedzenia bez pamięci -Szyberdach - dla mnie zbędny bajer w coupe inaczej z poduszkami, grzaniem tyłków ,klimą itp -przydatne opcje,a jak się popsuje to nie przeszkadza to w urzytkowaniu. |
Autor: | kubol [ pn lis 19, 2007 10:36 pm ] |
Tytuł: | |
Wg. katalogu z marca 1990: (mowa o sec) - tempomat - w 420/500 na życzenie, w 560 standard, - ASR - we wszystkich na życzenie, - nivo na tylnej osi - w 430/500 na życzenia, w 560 standard, - w 560 alufelgi w standardzie (pozostałe w standardzie stalówki z kołpakami malowanymi w kolorze astralsilber!!!) - elektryczna regulacja (wysuwanie) kierownicy - w 420/500 na życzenie, w 560 seryjnie dodatkowo z pamięcią, - el. szyberdach w 420/500 na życzenie, w 560 seryjny, - chyba alarm (EDW) - na życzenie we wszystkich, - lampki do podświetlania progów w 560 standard, w pozostałych na życzenie, - wnętrze w skórze lub amaretta w 560 na życzenie bez dopłaty (w pozostałych za dopłatą), - elektryczne siedzenia - w 420/500 na życzenie, w 560 w standardzie (w 560 dodatkowo z pamięcią), - zwykła klima w 420/500 na życzenie (w 560 standard), klima automatyczna we wszystkich na życzenie, - podwójny klakson w 560 standard, w pozostałych na życzenie, - podświetlane lusterko w słoneczniku w 560 w standardzie, - dwa air bagi we wszystkich wersjach na życzenie, - ponadto w 560 w standardzie - radio becker mexico electronic z el. anteną, akumulator o zwiększonej pojemności, głośniki z przodu i z tyłu. |
Autor: | kit [ wt lis 20, 2007 12:27 pm ] |
Tytuł: | |
kefir pisze: jest duże prawdopodobieństwo,że jest bez katalizatora. To jest - moim zdaniem - lepszy wybór - 300KM (a nie 272).
Tak, ale są i takie, które nie mają katalizatora a mają 272KM. |
Autor: | Mor [ wt lis 20, 2007 8:15 pm ] |
Tytuł: | |
kit pisze: Tak, ale są i takie, które nie mają katalizatora a mają 272KM
To są pierwsze 560-tki. One mają jeszcze pojemność 5491 ccm. Później było już 5547 ccm. |
Autor: | total [ śr lis 21, 2007 7:59 pm ] |
Tytuł: | |
dziekuje za Wasze odpowiedzi. kubol pisze: Wg. katalogu z marca 1990: (mowa o sec).
czy gdzies w sieci mozna znalezc np. wersje pdf katalogu? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |