MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Problem z moca - raz jest a raz jej ni-ma https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=30192 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mercwookash [ wt lis 27, 2007 7:59 am ] |
Tytuł: | |
Witam wszystkich serdecznie ![]() Jak przystalo na poczatek znajomosci przedstawie sie. Nazywam sie Lukasz i jestem w niebo wzietym posiadaczem w210 300 dt 97r. Wspaniale auto, wygodne, dynamiczne, kto jezdzil ten wie. Niestety mam problem z ..... no wlasnie nie wiem gdzie szukac przyczyny. Objawy sa takie, ze kiedy odpale auto i startuje dynamicznie ( z kick downem lub bez) no zrywa sie ptaszyna i od 0 do 150-200 poprostu pedzi. Problem pojawia sie kiedy przez jakis czas (np 3-5 min) jade ze stala predkoscia (np 120), a mianowicie - po energicznym depnieciu bieg sie redukuje ale nie przyspiesza (bardzo powoli) obroty wskakuja na 4-4,5 tys ale jest brak akcji. Czasem Jezeli uda mi sie go rozbujac do 140-160 po wcisnieciu kick down-a auto potrafi zwolnic (przy jednoczesnym wskoczeniu na 4,5 tyska). Wszystko wraca do normy po zatrzymaniu i wylaczenu silnika (chodzby na chwile), ale potem znowu problem. Jazda po miescie nie sprawia zadnego klopotu - auto reaguje poprawnie. Czy jest to problem skrzyni, komutera a moze turbiny? Pomocy ![]() Czy to normalne, ze po zalaniu do pelna wskaznik paliwa spada o 1/4 po 100 km ? ![]() Auto pali ok 11l. THX |
Autor: | TReneR [ wt lis 27, 2007 9:49 am ] |
Tytuł: | |
Skoro silnik sie wkreca (i to wysoko jak na diesla) a auto nie idzie ... wyglada na problem z konwerterem? Sprawdzales olej w automacie? ps. jezeli chodzi o moc to Vader albo Luke moze pomoc!! ![]() |
Autor: | Mercwookash [ wt lis 27, 2007 11:52 am ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: ps. jezeli chodzi o moc to Vader albo Luke moze pomoc!!
Hehe obj sa moimi idolami ![]() ![]() Z Mieczyslawem Benzkim poznalismy sie nie dawno wiec mu jeszcze nie zagladalem ![]() ![]() ![]() A co do objawow to dziwi mnie ze zaraz po odpaleniu gna i pedzi na max-a mozna go doprowadzic do (narazie) 200kmh bez drgniecia powieki, ale potem cos sie rozlacza, albo blokuje albo sam nie wiem co jeszcze i muli sie do nastepnego rozruchu ![]() |
Autor: | zegarek [ wt lis 27, 2007 12:05 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Wszystko wraca do normy po zatrzymaniu i wylaczenu silnika (chodzby na chwile)
Mi to tam wyglada na jakis tryb awaryjny. Na przyklad typowe zachowanie w pasku hehe |
Autor: | Mercwookash [ wt lis 27, 2007 1:22 pm ] |
Tytuł: | |
Chilli wglada na to ze bez doktora machanika sie nie obedzie. Nie dobrze bo nie bazuje chwilowo w naszym pieknym kraju (auto ma kierownice po lewej stronie - moze to jest problem ![]() ![]() |
Autor: | Karol Gda [ wt lis 27, 2007 8:47 pm ] |
Tytuł: | |
Mercwookash pisze: Chilli wglada na to ze bez doktora machanika sie nie obedzie. Raczej tak. Wg mnie jest to tryb awaryjny; czyli tylko komp i odczyt błędów. Mercwookash pisze: (auto ma kierownice po lewej stronie - moze to jest problem
![]() Moje też ma po lewej ![]() |
Autor: | Mercwookash [ wt lis 27, 2007 9:27 pm ] |
Tytuł: | |
Troche pomylilem kierunki ![]() ![]() Postaram sie wpasc do jakiegos servisu i moze co sie dowiem mimo ze nie mam zadnych komunikatow ani swiecacych kontrolek. No chyba ze ktos wykrecil zaroweczke ![]() Postaram sie jutro cos dowiedziec, ale jak cos komus wpadnie do glowy to niech pisze bo chetnie bym cos porozbieral, poczyscil i powymienial ![]() ![]() ![]() A tak z innej w123 ![]() WDB2100252A466814 |
Autor: | Piątal [ śr lis 28, 2007 11:11 am ] |
Tytuł: | |
Mercwookash pisze: A tak z innej w123 mam vin ale o co chodzi, jak z tego cos sie dowiedziec moze ktosik wie:
WDB2100252A466814 Podobno cośtam można.... VIN WDB2100252A466814 Plant 50 Model E300DT Chassis 2100252A466814 Engine 606962 22 006739 Transmission 722608 00 459336 Tyres Primary PIRELLI Order 0 7 537 56458 Lights HELLA Cab 00000 Delivery date 26.06.97 Dealer Great Britain (537) Interior leather black or graphite (201) Paint 744 brilliant silver metallic (с 1991) Options 249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990) 275 front seat positioned lower memory package (driver's seat, steering column, mirror) (с 01.10.1993) 461 instrument with mileage reading and english lettering (с 01.04.1990) 500 outside rear view mirror left and right, folding (с 01.10.1993) 533 front and rear speakers - without radio (с 01.03.1994) 543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978) 551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.1998) 570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970) front folding armrest w202 - housing at front with armrest 580 air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982) 611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978) 613 lamp unit, asymmetrical, l.h. traffic (с 01.02.1963) 656 light alloy wheels, 10-hole (с 01.06.1993) 668 673 high-capacity battery (с 01.01.1964) 808 Change of year of model, last figure shows new model year 817 alarm siren for anti-theft warning system (с 17.06.1996) 833 882 passenger compartment protection/towing-off protection (with anti-theft warning system only) (с 01.07.1993) 910 14V/65A alternator alternator with increased capacity (с 01.11.1990) 955 extension tube on the roof, front equipment package elegance (с 01.11.1991) 984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993) Kolega z Anglii to sobie poradzi ![]() |
Autor: | Mercwookash [ czw lis 29, 2007 7:13 am ] |
Tytuł: | |
![]() Jeden numerek tyle zawiera? Noo ladnie enigma to przy tym pestka ![]() Jade dzisiaj do servisu pozmieniac oleje i na zczytanie bledow - zobaczymy co i jak Po ponownym pomiarze wyszlo ze spala 14l ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Mercwookash [ pt lis 30, 2007 6:52 am ] |
Tytuł: | |
Ha Haaaa ![]() No i bylem u pana co to sie zna. Podlaczyl kompa posprawdzal i wszystko niby dobrze. Potem wzial latarke poswiecil, popatrzyl i znalazl. Pompa cieknie. Ale jaaak! Na wolnych obrotach kapie ok 1 kropla na sekunde ![]() ![]() Pan powiedzial, ze albo inna pompa (250 X 1/2kg) albo podklei sylikonem. Robil juz tak kilka razy i podobno dziala (chilly z tymi pompami sie tak czasem chyba zdarza), tylko jak sylikon reaguje z paliwami ? Koszt takiej naprawy to ok 100 X 1/2 kg + koszt oleju (silnik i skrzynia) z filtrami 180 X 1/2 kg (powietrza tez). Nie wiedzialem ze do skrzyni wchodzi 8 a do silnika ok 9 litrow oleju ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |