me-how pisze:
Lebkowski napisał:
W moim modelu były spryskiwacze reflektorów z wycieraczkami i system regulacji poziomu - więc nie widze żadnych problemów z przepisami.
System regulacji wysokości z kabiny to coś innego niż system samopoziomowania ksenonów.
system samopoziomowania wlacza sie tylko po zalaczeniu swiatel, ktore nastepuje po odpaleniu sinlika, jezeli po tym czasie wsiada np pasazerowie to juz sie ten system nie przestawi, takze jest to o kant dupy rozbic.
me-how pisze:
Lebkowski napisał:
Więc moje pytanie brzmi czy lampa traci homologację jeżeli założy sie inną żarówkę niż HELLA?
Nie Hella a H4, niezależnie od producenta żarówki, na reflektorze jest napisane jaka jest wymagana żarówka, na taki komplet jest homologacja.
Nie wszyscy producenci zarowek H4 posiadaja homologacje, takze samo posiadanie zarowki H4 nie jest jedynym czynnikiem, ktory sprawia, ze ma sie komplet na homologacje.
Cytuj:
Ja osobiście jestem przeciwnikiem takich przeróbek, zwłaszcza kiedy jechał parę km za mną gość w jakimś tuning oplu z takim lampami, miałem ochotę się zatrzymać i z buta wyłączyć mu to super oświetlenie. I lepiej żeby wasze przerobione światła tak nie świeciły
tak sie sklada, ze tez jestem posiadaczem opla, w ktorym zamontowalem swiatla soczewkowe i do tego narazie zarowki philips blue vision, ktorych barwa swiecenia optycznie przypomina xeny. Nie ma problemow z kontrolami, ani n astacjach diagnostycznych, kat swiecenia jak i strumien sa jak najbardziej w porzadku, mam nadzieje, ze tak pozostanie po zamntowaniu zestawu xenonow. A oslepiac to moze nawet zwykly uytkownik z h4 po zaladowaniu kartofli do bagaznika.
