MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
szarpanie ASB https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=30295 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | peterchen [ sob gru 01, 2007 5:09 pm ] |
Tytuł: | szarpanie ASB |
Witam!mam problem: skrzynia szarpie podczas zmiany biegu, dodam ze wymieniłem olej na Mobil I i filtr, niestety nadal szarpie, co mogę jeszcze zrobić???z góry dzięki za odp!!Auto to w124 2,0 D |
Autor: | Mirmur [ sob gru 01, 2007 6:06 pm ] |
Tytuł: | |
Mobil 1 to syntetyczny olej silnikowy. Do ASB jest np. ATF 220. Pozdrawiam. |
Autor: | peterchen [ sob gru 01, 2007 6:15 pm ] |
Tytuł: | |
właśnie taki zalałem ATF 220 |
Autor: | Mirmur [ sob gru 01, 2007 6:34 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli nie masz innych dużych luzów w układzie napędowym i tylnym zawieszeniu to prawdopodobnie Twojej ASB potrzebna jest tylko regulacja. Aby to zrobić potrzeba trochę wiedzy, bo punktów regulacyjnych jest przy ASB kilka. Popytaj może jest gdzieś w Twojej okolicy mechanik od ASB. Pozdrawiam. |
Autor: | peterchen [ sob gru 01, 2007 10:36 pm ] |
Tytuł: | |
jaki może być koszt tych regulacji i gdzie je wykonać (może znacie jakieś zaufane zakłady specjalizujące się w tym na lubelszczyźnie??)pozdr |
Autor: | F!sh [ pn gru 03, 2007 4:26 pm ] |
Tytuł: | |
mozesz sam wyregulowac, jest linka od tego ktora idzie od skrzyni biegow do pompy wtryskowej, latwo zauwazyc, nia wyregulujesz:) pozdro |
Autor: | Monter [ pn gru 03, 2007 4:48 pm ] |
Tytuł: | |
Sprawdź czy podciśnienie dobrze trzyma - czy jakiś wężyk Tobie nie sparciał/odpadł. To może być najprostsza przyczyna. |
Autor: | peterchen [ wt gru 04, 2007 11:11 pm ] |
Tytuł: | |
a znacie moze jakiego specjaliste od skrzyń MB na lubelszczyźnie??jakie są koszty regulacji?? |
Autor: | marcin280e [ czw gru 06, 2007 8:56 am ] |
Tytuł: | |
Masz prawdopodobnie uszkodzony vaccum modulator czyli takie coś co reguluje twardość zmiany biegów. Typowy objaw...... |
Autor: | TomiTurbo [ czw gru 06, 2007 10:25 am ] |
Tytuł: | |
Linką .. za dużo nie wyregulujesz. Podstawowy problem przy automatach w W124 to szczelność podcisnienia! Tam szukaj przyczyny! Posprawdzaj wężyki, modulator itp.. |
Autor: | Miki01 [ czw gru 06, 2007 12:21 pm ] |
Tytuł: | |
Witaj Brachu, proponuję zanim zaczniesz coś samodzielnie regulować, sprawdź proszę stan oleju: na dobrze rozgrzanym silniku i skrzyni (po przejechaniu ok 15km) wyjmi bagnet, ale silnik musi pracować i sprawdź. Co do tego oleju to nie wiem czy nie powinieneś lać Dextron II bo taki jest zalecany, bo jak nalejesz niewłaściwy to... ![]() |
Autor: | peterchen [ czw gru 06, 2007 8:38 pm ] |
Tytuł: | |
olej jest na 100% ok AtF 220 spełnia normy Dextron II, stan oleju jest OK (chyba)!jaka jest cena vaccum modulator??jest to duzy koszt?? |
Autor: | Miki01 [ czw gru 06, 2007 8:56 pm ] |
Tytuł: | |
Ja kupowałem u Brolera i zapłaciłem niecałe 200zł. Oni nazywali to po prostu modulator. Pzdr |
Autor: | bilo82r [ śr lut 13, 2008 10:51 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, ja mam problem nastepujacy, a mianowicie szarpie mi tylko przy ruszaniu zrobi takie pryk pryk i wtedy dopiero rusza, ostatnio miałem zdejmowana skrzynie do wymiany uszczelniacza przy silniku moze podczas tej czynnosci cos sie stało, ale nie wiem co. Automat przerzuca bardzo dobrze, wczesniej wszytsko chodziło bardzo dobrze teraz jestem w kropce, linka i przewody cicnieniowe sa całe. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |