MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
E250D a 250D https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=30386 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Chuck Norris [ czw gru 06, 2007 12:22 am ] |
Tytuł: | |
jak w temacie... tak!!! wiem!!! nie krzyczcie!! używam czasem opcji szukaj... nawet raz ktoś o to pytał ale niestety stado mądrali wymądrzało się nad wszytskim tylko nie nad wadami, zaletami i różnicami jeżeli chodzi o sam silnik... może ktoś jezdził tym i tym??? może ktoś może naprawde porównać te 2 silniki i wszytsko co sie z tym wiąże???? własnie zakupiłem auto z silnikiem 250D ale nowsze czyt. 20 zaworowe... zauważyłem że zimny troche klekoce ale po przygazowaniu i po rozgrzaniu jest już ok... ostatni mój diesel był w 123 200D trudno porównywać te 2 egzemplarze... moze ktoś powie coś z własnego doświadczenia???? pozdrawiam <br>Dodano po 1 minutach.:<br> aha!! wiem że obiegową opinią że najlepszym silnikiem do 124 jest 250 ale proszę o jakieś konkrety... |
Autor: | WojtekW [ czw gru 06, 2007 10:21 am ] |
Tytuł: | |
Chuck Norris pisze: wiem że obiegową opinią że najlepszym silnikiem do 124 jest 250
ale proszę o jakieś konkrety... Najlepszy kompromis między osiągami a spalaniem wśród jednostek bez turbo. Ciężko się ustosunkować do tego co miałeś na myśli pisząc: "najlepszym silnikiem jest". Dla jednego najlepszym będzie 2,0 Diesel, a dla drugiego 5,0 benzyna. Wszystko zależy od tego czego oczekujesz od samochodu. Niewątpliwie jednak 250D 20V to zacna jednostka - pojedzie prawie na wszystkim |
Autor: | szeryf [ czw gru 06, 2007 2:54 pm ] |
Tytuł: | |
Pojedzie na wszystkim bo to ten sam blok i pompa co w zwyklym 124. Rozni sie glowica i tyle. Dalej nie ma tu elektroniki wiec chodzi bezawaryjnie. Nalezy pilnowac chlodzenia - bo to dosc dlugie silniki i jakosci oleju, conajmniej polsyntetyk. |
Autor: | Chuck Norris [ czw gru 06, 2007 11:53 pm ] |
Tytuł: | |
to że półsyntetyk to już wiem ![]() przestudiowałem trochę temat olejów ![]() oczywiście wleje motula ![]() jednak troszke martwi mnie ten klekot na zimnym... czy to nie aby jakiś niedobry znak? po wcisnięciu gazu od powiedzmy 1000 obrotów jest już tylko przyjemny świst ![]() |
Autor: | Cremek [ pt gru 07, 2007 7:04 am ] |
Tytuł: | |
Nie sadze ze powinienes sie martwic, moim zdaniem kazdy gruzlik na zimnym musi troszeczke poklekotac, to co mnie zabilo ostatnio to jak uslyszalem jak chodzi zimny 2,5 TDI w Audi A6 mojej kolezanki z pracy - glosniej niz moje stare dobre 300D w W123 ![]() ![]() ![]() |
Autor: | F!sh [ pt gru 07, 2007 12:19 pm ] |
Tytuł: | |
Klekotaniem sie nie przejmuj, bo kazdy dobry MB musi zaklekotac:) no chyba ze ma pompe przestawiona i chodzi jak benzyna! Teraz co do 250 obydwa silniki sa bardzo dobre, spalanie praktycznie takie samo, tyle tylko ze 20V wieksza ma moc, a co za tym idzie zbiera sie lepiej, jak dla mnie obydwa motory sa godne uwagi i chetnie bym sie na takiego meska zamienil z kims:) za moja 300TD 4Matic:) pozdrawiam |
Autor: | bary123ce [ pt gru 07, 2007 12:52 pm ] |
Tytuł: | |
z tym klekotaniem to bym pojechał na regulację końcówek wtryskiwaczy i regulację zaworów od razu. Jak już wyciągną wtryski to możesz od razu kompresję zmierzyć. Jedź do warsztatu, który ma co jakiś czas kalibrowane przyrządy, bo nawet najlepszy może oszukiwać i dobry mechanik źle ustawi wtryski tak jak ostatnio u mnie ![]() |
Autor: | TOMEX [ pt gru 07, 2007 3:35 pm ] |
Tytuł: | |
W tych silnikach nie reguluje sie zaworów, tam są hydrauliczne popychacze. Pozdrawiam |
Autor: | blackmilk [ pt gru 07, 2007 4:25 pm ] |
Tytuł: | |
podepne sie pod temat 300td w210 poprostu masakra z tym klekotaniem zanika jak doda sie gazu tak do 1500 obr. ale na wolnych prawie jak traktor |
Autor: | piotrc [ pt gru 07, 2007 6:37 pm ] |
Tytuł: | |
blackmilk Jak masz taki samochód i takie klekotanie to jedź do warsztatu bo pewnie masz uszkodzony napinacz paska wielorowkowego (amortyzaror napinacza, rolka napinacza). Nie pisz takich rzeczy, ten silnik bardzo ładnie i równo pracuje. Słuchałem różnych silników. pzdr |
Autor: | blackmilk [ pt gru 07, 2007 7:27 pm ] |
Tytuł: | |
mozna to jakos sprawdzic ze tak powiem organoleptycznie ? bo ja obstawialem na zawory ale teraz wyczytalem ze sie same ustawiaja bo sa hydrauliczne mam same problemy z tym samochodem istna skarbonka.... |
Autor: | szeryf [ pt gru 07, 2007 11:10 pm ] |
Tytuł: | |
wez no dlugi i gruby srubokret i nacisnij na kiwaczke w miejscu gdzie jest kolo pasowe. No i niech ktos przygazuje. Roznice wysluchasz i poczujesz w reku. PS Cisnac trzeba mocno. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |