MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 11:54 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz gru 09, 2007 7:13 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Witam po raz drugi miałem problem z zapaleniem auta:(
Pierwszym razem myślałem ze to akumulator noc była zimna "ścisneło" staruszka i nie zapalił.
Akumulator zmieniłem i dzisiaj miałem podobną sytuację , auto "chechłało" ale nie chciało zaskoczyć .Dopiero po podłaczeniu większego aku i długim "kręceniu" zapalił.Wydawało mi się jakby paliwo nie dochodziło choć już sam nie wiem .
Miał ktoś podobny problem może układ paliwowy sie zapowietrza albo jeszcze coś innego?

_________________
V


Ostatnio zmieniony pt gru 14, 2007 8:54 pm przez Popey, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 7:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
z tego co widzę w podpisie ,masz też porządny samochód,więc nie ma dramatu [zlosnik]

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 8:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
W tych autach ukł wezykow do filtra jest na jakis oringach czy cos -pewnie ktorys nietrzyma i paliwo ucieka do zbiornika.Objawy wskazuja na zapowietrzenie...Z tego co pamietam to wezyk paliwa jest przezroczysty-widac paliwo...????

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 8:54 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Widziałem rownież ze pompa wtryskowa sie poci na tylnej ściance czy taka nieszczelność tez ma wpływ?
A jeszcze jedno nalewalem wczesniej paliwa auto przez chwile stało i dopiero odpaliłem a raczej próbowałem po jakies godzinie i nic .
Jutro sprawdze wezyki moze faktycznie gdzies cos jest nieszczelne.
Na wszelki wypadek W115 w pogotowiu.

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 8:56 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
to samo mialem

rano zobacz czy w wezach ktore ida od filtra do pompy sa pelne czy suche
jak suche to scieka paliwo
oringow jest duzo 6szt na kruccach pompy i chyba 5 na wezach ktore ida do pompy trza je wymienic koszt to jakies 40zl za komplet oringow
duzo krecenia bo i kolektor trza zdjac

zalatwilem tak aku :/

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 8:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Popey pisze:
Widziałem rownież ze pompa wtryskowa sie poci na tylnej ściance czy taka nieszczelność tez ma wpływ?
A jeszcze jedno nalewalem wczesniej paliwa auto przez chwile stało i dopiero odpaliłem a raczej próbowałem po jakies godzinie i nic .
Jutro sprawdze wezyki moze faktycznie gdzies cos jest nieszczelne.
Na wszelki wypadek W115 w pogotowiu.


wszelkie objawy wskazują na nieszczelnosc!!!! to znan przypadłosc dieslow MB z tych lat....A z sekcji pompy wtryskowej niepoci się? to tez standart w tych modelach w tym wieku -znowu oringi... [szalone]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 9:01 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
MERCEDES 4 EVER pisze:
Popey pisze:
Widziałem rownież ze pompa wtryskowa sie poci na tylnej ściance czy taka nieszczelność tez ma wpływ?
A jeszcze jedno nalewalem wczesniej paliwa auto przez chwile stało i dopiero odpaliłem a raczej próbowałem po jakies godzinie i nic .
Jutro sprawdze wezyki moze faktycznie gdzies cos jest nieszczelne.
Na wszelki wypadek W115 w pogotowiu.


wszelkie objawy wskazują na nieszczelnosc!!!! to znan przypadłosc dieslow MB z tych lat....A z sekcji pompy wtryskowej niepoci się? to tez standart w tych modelach w tym wieku -znowu oringi... [szalone]


moze sie nie pocic z poczatku u mnie wlasnie tak bylo i za cholere nie moglem stwierdzic co to i skad to
dopiero jak brat przebutowal troche to zaczelo sikac jak weza ogrodowego :)

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 9:14 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Ja akurat milo wspominam sytuacje, jak ojciec z podobnej przyczyny nie mogl odpalic swojej machiny - mina ojca bezcenna ;) A zapowietrzenie ukladu spowodowala nieszczelnosc na oringach i przewodzie odchodzacym od pompy wysokiego cisnienia (CDI).


MERCEDES 4 EVER pisze:
standart w tych modelach w tym wieku -znowu oringi...


Widac nie tylko w tym wieku ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 10, 2007 6:25 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Uszczelnienia sekcji samej pompy zostały wymienione rok temu bo też ciekło a raczej lało się paliwo, tym razem widze właśnie ze poci sie dosyć mocno przy końcówkach dochądzących do pompy wtryskowej .

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 11, 2007 9:45 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Pytanko mam czy ktos wymienial te oringi? Nie chodzi mi o uszczelnienia sekcji a oringi wchodzacych przewodów paliwowych do pompy wtryskowej.Z góry dzięki

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 11, 2007 10:16 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
pisalem w mailu ze wymienialem prosto sie to robi
i moze nawet nie trza kolektora odkrecac jak masz zgrabne lapki :)

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 12, 2007 6:47 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Hmm wczoraj próbe robiłem - fakt jest to w mailu :oops: - ściągnąłem zabezpieczenie i co te końcówki się wyciąga z gniazda? Dosyć to ciężko szło i w końcu tego nie wyciągałem, (podważa się to czymś?) zeby tego nie spier....

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 12, 2007 10:47 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 11, 2003 12:12 am
Posty: 15
Lokalizacja: Wroclaw
...podważa się to czymś?

Końcówka, którą się wtyka (z oringiem) ma taki kołnierz, który trzeba umiejętnie odblokować. Wciskasz tą białą zapatkę ona odblokowuje kołnierz. Potem to tylko ruszasz tym na boki i wyjdzie, wszystko z czuciem. Oringi są w ASO po 4,-

_________________
MB 124 300D automat 1986r. 280kkm


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 12, 2007 10:55 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
dokladnie - wystarczy z czuciem ruszac na boki i ciagnac to wyjdzie (ciasko tez wchodzi wiec dociskaj mocno)

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 14, 2007 8:56 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Witam ciekawe co sądzicie o tym : cena 3 węzy od d filtra do pompy wtryskowej z oringami zapięciami i tymi innymi ważnymi duperealami to koszt ok 30 plnów za sztuke
Czy warto się grzebać irytowac z oringami ?

Nie chciałem zakladać nowego tematu ..choć pewnie o tym zadecyduje Moderator ;)
Przestał świecić jeden xenon..po prostu nie odpalił...
W sumie taka normalna sprawa , w końcu to urządzenie które może się zepsuć a tu jednak stało się inaczej.
Po chwili zapalił się a po właczaniu i wyłaczaniu świateł zapala się ponownie.Czyżby to był jego koniec?
znowu odzywa się elektryka?

_________________
V


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl