MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Nie chciał zapalić + xenony :((
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=30444
Strona 1 z 4

Autor:  Popey [ ndz gru 09, 2007 7:13 pm ]
Tytuł:  Nie chciał zapalić + xenony :((

Witam po raz drugi miałem problem z zapaleniem auta:(
Pierwszym razem myślałem ze to akumulator noc była zimna "ścisneło" staruszka i nie zapalił.
Akumulator zmieniłem i dzisiaj miałem podobną sytuację , auto "chechłało" ale nie chciało zaskoczyć .Dopiero po podłaczeniu większego aku i długim "kręceniu" zapalił.Wydawało mi się jakby paliwo nie dochodziło choć już sam nie wiem .
Miał ktoś podobny problem może układ paliwowy sie zapowietrza albo jeszcze coś innego?

Autor:  t.king [ ndz gru 09, 2007 7:22 pm ]
Tytuł: 

z tego co widzę w podpisie ,masz też porządny samochód,więc nie ma dramatu [zlosnik]

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ ndz gru 09, 2007 8:00 pm ]
Tytuł: 

W tych autach ukł wezykow do filtra jest na jakis oringach czy cos -pewnie ktorys nietrzyma i paliwo ucieka do zbiornika.Objawy wskazuja na zapowietrzenie...Z tego co pamietam to wezyk paliwa jest przezroczysty-widac paliwo...????

Autor:  Popey [ ndz gru 09, 2007 8:54 pm ]
Tytuł: 

Widziałem rownież ze pompa wtryskowa sie poci na tylnej ściance czy taka nieszczelność tez ma wpływ?
A jeszcze jedno nalewalem wczesniej paliwa auto przez chwile stało i dopiero odpaliłem a raczej próbowałem po jakies godzinie i nic .
Jutro sprawdze wezyki moze faktycznie gdzies cos jest nieszczelne.
Na wszelki wypadek W115 w pogotowiu.

Autor:  blackmilk [ ndz gru 09, 2007 8:56 pm ]
Tytuł: 

to samo mialem

rano zobacz czy w wezach ktore ida od filtra do pompy sa pelne czy suche
jak suche to scieka paliwo
oringow jest duzo 6szt na kruccach pompy i chyba 5 na wezach ktore ida do pompy trza je wymienic koszt to jakies 40zl za komplet oringow
duzo krecenia bo i kolektor trza zdjac

zalatwilem tak aku :/

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ ndz gru 09, 2007 8:56 pm ]
Tytuł: 

Popey pisze:
Widziałem rownież ze pompa wtryskowa sie poci na tylnej ściance czy taka nieszczelność tez ma wpływ?
A jeszcze jedno nalewalem wczesniej paliwa auto przez chwile stało i dopiero odpaliłem a raczej próbowałem po jakies godzinie i nic .
Jutro sprawdze wezyki moze faktycznie gdzies cos jest nieszczelne.
Na wszelki wypadek W115 w pogotowiu.


wszelkie objawy wskazują na nieszczelnosc!!!! to znan przypadłosc dieslow MB z tych lat....A z sekcji pompy wtryskowej niepoci się? to tez standart w tych modelach w tym wieku -znowu oringi... [szalone]

Autor:  blackmilk [ ndz gru 09, 2007 9:01 pm ]
Tytuł: 

MERCEDES 4 EVER pisze:
Popey pisze:
Widziałem rownież ze pompa wtryskowa sie poci na tylnej ściance czy taka nieszczelność tez ma wpływ?
A jeszcze jedno nalewalem wczesniej paliwa auto przez chwile stało i dopiero odpaliłem a raczej próbowałem po jakies godzinie i nic .
Jutro sprawdze wezyki moze faktycznie gdzies cos jest nieszczelne.
Na wszelki wypadek W115 w pogotowiu.


wszelkie objawy wskazują na nieszczelnosc!!!! to znan przypadłosc dieslow MB z tych lat....A z sekcji pompy wtryskowej niepoci się? to tez standart w tych modelach w tym wieku -znowu oringi... [szalone]


moze sie nie pocic z poczatku u mnie wlasnie tak bylo i za cholere nie moglem stwierdzic co to i skad to
dopiero jak brat przebutowal troche to zaczelo sikac jak weza ogrodowego :)

Autor:  beet [ ndz gru 09, 2007 9:14 pm ]
Tytuł: 

Ja akurat milo wspominam sytuacje, jak ojciec z podobnej przyczyny nie mogl odpalic swojej machiny - mina ojca bezcenna ;) A zapowietrzenie ukladu spowodowala nieszczelnosc na oringach i przewodzie odchodzacym od pompy wysokiego cisnienia (CDI).


MERCEDES 4 EVER pisze:
standart w tych modelach w tym wieku -znowu oringi...


Widac nie tylko w tym wieku ;)

Autor:  Popey [ pn gru 10, 2007 6:25 am ]
Tytuł: 

Uszczelnienia sekcji samej pompy zostały wymienione rok temu bo też ciekło a raczej lało się paliwo, tym razem widze właśnie ze poci sie dosyć mocno przy końcówkach dochądzących do pompy wtryskowej .

Autor:  Popey [ wt gru 11, 2007 9:45 pm ]
Tytuł: 

Pytanko mam czy ktos wymienial te oringi? Nie chodzi mi o uszczelnienia sekcji a oringi wchodzacych przewodów paliwowych do pompy wtryskowej.Z góry dzięki

Autor:  blackmilk [ wt gru 11, 2007 10:16 pm ]
Tytuł: 

pisalem w mailu ze wymienialem prosto sie to robi
i moze nawet nie trza kolektora odkrecac jak masz zgrabne lapki :)

Autor:  Popey [ śr gru 12, 2007 6:47 am ]
Tytuł: 

Hmm wczoraj próbe robiłem - fakt jest to w mailu :oops: - ściągnąłem zabezpieczenie i co te końcówki się wyciąga z gniazda? Dosyć to ciężko szło i w końcu tego nie wyciągałem, (podważa się to czymś?) zeby tego nie spier....

Autor:  kge [ śr gru 12, 2007 10:47 am ]
Tytuł: 

...podważa się to czymś?

Końcówka, którą się wtyka (z oringiem) ma taki kołnierz, który trzeba umiejętnie odblokować. Wciskasz tą białą zapatkę ona odblokowuje kołnierz. Potem to tylko ruszasz tym na boki i wyjdzie, wszystko z czuciem. Oringi są w ASO po 4,-

Autor:  blackmilk [ śr gru 12, 2007 10:55 am ]
Tytuł: 

dokladnie - wystarczy z czuciem ruszac na boki i ciagnac to wyjdzie (ciasko tez wchodzi wiec dociskaj mocno)

Autor:  Popey [ pt gru 14, 2007 8:56 pm ]
Tytuł: 

Witam ciekawe co sądzicie o tym : cena 3 węzy od d filtra do pompy wtryskowej z oringami zapięciami i tymi innymi ważnymi duperealami to koszt ok 30 plnów za sztuke
Czy warto się grzebać irytowac z oringami ?

Nie chciałem zakladać nowego tematu ..choć pewnie o tym zadecyduje Moderator ;)
Przestał świecić jeden xenon..po prostu nie odpalił...
W sumie taka normalna sprawa , w końcu to urządzenie które może się zepsuć a tu jednak stało się inaczej.
Po chwili zapalił się a po właczaniu i wyłaczaniu świateł zapala się ponownie.Czyżby to był jego koniec?
znowu odzywa się elektryka?

Strona 1 z 4 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/