MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

brak "ssania"(?) w 2.5 d
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=30498
Strona 1 z 1

Autor:  masterdizaster [ śr gru 12, 2007 7:50 pm ]
Tytuł:  brak "ssania"(?) w 2.5 d

mam pytanie w moim 2.5 d kombi z dnia na dzien zniknelo "ssanie"czyli jak jest zimny to ma bardzo male obroty-wczesniej mial ok.900 ,a teraz az telepie cala buda i trzeba go trzymac na gazie :( jak jest cieply to ma obrotow ok.500-550 a wczesniej mial ok.700-800.co to moze byc????????

Autor:  Chuck Norris [ śr gru 12, 2007 8:12 pm ]
Tytuł: 

z dnia na dzień??? to może jakiś czujnik??? np temp????
jestem świeży w tym motorze... ale u mnie trzyma czy zimny czy ciepły obroty tak na oko 600/obr/min

Autor:  mbdod [ ndz gru 16, 2007 3:44 pm ]
Tytuł: 

Albo padl ci czujnik obrotow znajduje sie pod 1 kolektorem ssacym albo spadly z niego przewody podcisnienia.a jak nie to to przy pompie paliwowej jest taki magnez od obrotow ale tego sam nie tykaj.

Autor:  aegm [ ndz gru 16, 2007 6:11 pm ]
Tytuł:  Re: brak "ssania"(?) w 2.5 d

masterdizaster pisze:
mam pytanie w moim 2.5 d kombi z dnia na dzien zniknelo "ssanie"czyli jak jest zimny to ma bardzo male obroty-wczesniej mial ok.900 ,a teraz az telepie cala buda i trzeba go trzymac na gazie :( jak jest cieply to ma obrotow ok.500-550 a wczesniej mial ok.700-800.co to moze byc????????


mialem to samo!u mnie walniety byl ten srebrny przekaznik za akumulatorem,a tez dlugo zachodzilem w gowe "co to moze byc"? stawialbym na niego. podmien od innego na chwile i zobaczysz czy sie cos poprawilo...

Autor:  szeryf [ pn gru 17, 2007 10:07 am ]
Tytuł: 

Ktory rok tego twojego silnika? Bo mozesz miec regulacje obrotow podcisnieniowa albo elektryczna..

Autor:  MarcinJUNAK [ pn gru 17, 2007 5:29 pm ]
Tytuł: 

koledzy właśnie u mojego kumpla tylko ze w silniku od c klasy w202 2.2 diesel 95 rocznik pojawił sie podobny problem

ssanie sie załacza chyba dobrze bo na wolnych obrotach jak jest zimny silnik chodzi dobrze nie szarpie i nie gaśnie ale jak złapie troche temp tak ponad 50 C zaczyna szarpac na wolnych obrotach, ma za niskie i calym silnikiem telepie, natomiast jak złapie juz dobra temp czyli kolo 80 wszystko jest ok.

zastanawiamy sie czy jest w tym silniku jakis czujnik od ssania i jak jest ono sterowane na tej elektronicznej pompie? bo postawilismy diagnoze ze ssanie za pozno sie wylacza i dlatego tak kuleje

z góry dzieki za rade pozdrawiam

Autor:  masterdizaster [ śr gru 19, 2007 9:44 am ]
Tytuł: 

rpcznik mojego auta to 1989

Autor:  Milosh [ czw gru 20, 2007 6:44 pm ]
Tytuł: 

podnoszenie obrotow na zimnym silniku w modelach 200D i 250D odbywa sie podcisnieniowo. dopiero w modelu 300D regulowane jest elektronicznie. Koszt nowego to CHYBA 60zl.

Autor:  Junak [ czw gru 20, 2007 10:58 pm ]
Tytuł: 

U mnie w silniku z 1989 roku wolne obroty są podwyższane podciśnieniowo.
Także są dwie opcje - popsuty zawór podciśnienia termiczny (ten wkręcany w głowicę) lub gdzieś się rurki podciśnienia porozpinały.
Proponuję na początek posprawdzać rurki podciśnienia, zwłaszcza koło pompy, bo tam słabo widać a jest sporo "zakrętów". Dobrze zdjąć do tego filtr powietrza.
Powodzenia.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/