MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
jak to działa? Włącznik podgrzewania fotela https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=30551 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | zuzelek [ sob gru 15, 2007 10:46 pm ] |
Tytuł: | jak to działa? Włącznik podgrzewania fotela |
Cześć, Może mi ktoś wytłumaczyć jak działa podgrzewanie foteli?? |
Autor: | butek22 [ sob gru 15, 2007 10:54 pm ] |
Tytuł: | |
Poprostu włączasz i grzeje ![]() |
Autor: | zuzelek [ sob gru 15, 2007 11:05 pm ] |
Tytuł: | |
mati124 coupe pisze: Poprostu włączasz i grzeje
![]() żartujesz?? Sądzisz, że o to pytałem?? ![]() Rozwijam temat: Są dwie opcje (dwie czerwone żarówki) po jakimś czasie jedna się wyłącza |
Autor: | Wojtek123 [ sob gru 15, 2007 11:23 pm ] |
Tytuł: | |
zuzelek pisze: Są dwie opcje (dwie czerwone żarówki) po jakimś czasie jedna się wyłącza
Dwie żarówki zapalone- mocniejsze grzanie. Jedna zapalona- słabsze grzanie. Po 10 minutach (chyba) mocniejsze przełącza się na słabsze. |
Autor: | zuzelek [ sob gru 15, 2007 11:28 pm ] |
Tytuł: | |
Wojtek123 pisze: Dwie żarówki zapalone- mocniejsze grzanie. Jedna zapalona- słabsze grzanie. Po 10 minutach (chyba) mocniejsze przełącza się na słabsze. Dzięki, o to mi chodziło ![]() |
Autor: | kit [ sob gru 15, 2007 11:29 pm ] |
Tytuł: | |
zuzelek pisze: Są dwie opcje (dwie czerwone żarówki) po jakimś czasie jedna się wyłącza
To są jakby dwa biegi (dwie moce grzania ) . jeśli naciśniemy górną część przycisku zapali się jedna dioda - normalne grzanie Jeśli naciśniemy dolną część to zapalają się dwie diody - szybkie podgrzewanie. Gdy jest zimno, wsiadamy do auta, odpalamy silnik*, i naciskamy szybkie podgrzewanie (pełna moc grzania) po około 5 minutach układ sterujący przełącza się w tryb normalnego grzania. * -Ogrzewać tyłek należy przy odpalonym silniku ponieważ ogrzewanie pobiera dużo energii z akumulatora |
Autor: | szeryf [ pn gru 17, 2007 10:11 am ] |
Tytuł: | |
Dwustopniowe grzanie jest rozwiazane bardzo prosto, otoz maty sa tak naprawde dwie. Jedna na dupe druga na plecy. Gdy swieca sie obie kontrolki to maty sa podlaczone rownolegle do zasilania = maja wieksza wydajnosc. Szybciej osiagamy zamierzony efekt, natomiast po osiagnieciu odpowiedniej temp sterownik przelacza je w szereg. Wtedy swieci jedna kontrolka. |
Autor: | pawel14b3 [ sob gru 29, 2007 5:05 pm ] |
Tytuł: | |
Panowie a mam pytanie gdyż u mnie działa wszystko jak wyżej jest opisane ale w jednym fotelu ch...ra moim pod pupą mi nie grzeje czy można to naprawic wymienic bo zle mi z tym że pasażer ma lepiej niż ja |
Autor: | kit [ ndz gru 30, 2007 9:34 am ] |
Tytuł: | |
pawel14b3 pisze: czy można to naprawic wymienic
Pewnie, że się da. Przydałby się miernik, schemat i można szukać przyczyny. Z którego roku auto? |
Autor: | pawel14b3 [ ndz gru 30, 2007 2:32 pm ] |
Tytuł: | |
1991 3.0l te combi skóra |
Autor: | szeryf [ ndz gru 30, 2007 10:46 pm ] |
Tytuł: | |
Maty raczej nie naprawisz. Ale nie sa drogie - cos okolo 200zl w ASO. I pod skore jest inna niz pod szmate. |
Autor: | kit [ ndz gru 30, 2007 11:50 pm ] |
Tytuł: | |
Tutaj jest schemacik, a sterownik grzania znajdziesz pod tylnim siedzeniem po lewej stronie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |