MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

jak to działa? Włącznik podgrzewania fotela
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=30551
Strona 1 z 1

Autor:  zuzelek [ sob gru 15, 2007 10:46 pm ]
Tytuł:  jak to działa? Włącznik podgrzewania fotela

Cześć,

Może mi ktoś wytłumaczyć jak działa podgrzewanie foteli??

Autor:  butek22 [ sob gru 15, 2007 10:54 pm ]
Tytuł: 

Poprostu włączasz i grzeje :)

Autor:  zuzelek [ sob gru 15, 2007 11:05 pm ]
Tytuł: 

mati124 coupe pisze:
Poprostu włączasz i grzeje :)


żartujesz??

Sądzisz, że o to pytałem?? ;-)

Rozwijam temat:
Są dwie opcje (dwie czerwone żarówki) po jakimś czasie jedna się wyłącza

Autor:  Wojtek123 [ sob gru 15, 2007 11:23 pm ]
Tytuł: 

zuzelek pisze:
Są dwie opcje (dwie czerwone żarówki) po jakimś czasie jedna się wyłącza


Dwie żarówki zapalone- mocniejsze grzanie.
Jedna zapalona- słabsze grzanie.

Po 10 minutach (chyba) mocniejsze przełącza się na słabsze.

Autor:  zuzelek [ sob gru 15, 2007 11:28 pm ]
Tytuł: 

Wojtek123 pisze:

Dwie żarówki zapalone- mocniejsze grzanie.
Jedna zapalona- słabsze grzanie.

Po 10 minutach (chyba) mocniejsze przełącza się na słabsze.



Dzięki, o to mi chodziło :-)

Autor:  kit [ sob gru 15, 2007 11:29 pm ]
Tytuł: 

zuzelek pisze:
Są dwie opcje (dwie czerwone żarówki) po jakimś czasie jedna się wyłącza


To są jakby dwa biegi (dwie moce grzania ) .
jeśli naciśniemy górną część przycisku zapali się jedna dioda - normalne grzanie
Jeśli naciśniemy dolną część to zapalają się dwie diody - szybkie podgrzewanie.
Gdy jest zimno, wsiadamy do auta, odpalamy silnik*, i naciskamy szybkie podgrzewanie (pełna moc grzania) po około 5 minutach układ sterujący przełącza się w tryb normalnego grzania.

* -Ogrzewać tyłek należy przy odpalonym silniku ponieważ ogrzewanie pobiera dużo energii z akumulatora

Autor:  szeryf [ pn gru 17, 2007 10:11 am ]
Tytuł: 

Dwustopniowe grzanie jest rozwiazane bardzo prosto, otoz maty sa tak naprawde dwie. Jedna na dupe druga na plecy. Gdy swieca sie obie kontrolki to maty sa podlaczone rownolegle do zasilania = maja wieksza wydajnosc. Szybciej osiagamy zamierzony efekt, natomiast po osiagnieciu odpowiedniej temp sterownik przelacza je w szereg. Wtedy swieci jedna kontrolka.

Autor:  pawel14b3 [ sob gru 29, 2007 5:05 pm ]
Tytuł: 

Panowie a mam pytanie gdyż u mnie działa wszystko jak wyżej jest opisane ale w jednym fotelu ch...ra moim pod pupą mi nie grzeje czy można to naprawic wymienic bo zle mi z tym że pasażer ma lepiej niż ja

Autor:  kit [ ndz gru 30, 2007 9:34 am ]
Tytuł: 

pawel14b3 pisze:
czy można to naprawic wymienic


Pewnie, że się da.
Przydałby się miernik, schemat i można szukać przyczyny.
Z którego roku auto?

Autor:  pawel14b3 [ ndz gru 30, 2007 2:32 pm ]
Tytuł: 

1991 3.0l te combi skóra

Autor:  szeryf [ ndz gru 30, 2007 10:46 pm ]
Tytuł: 

Maty raczej nie naprawisz. Ale nie sa drogie - cos okolo 200zl w ASO. I pod skore jest inna niz pod szmate.

Autor:  kit [ ndz gru 30, 2007 11:50 pm ]
Tytuł: 

Tutaj jest schemacik, a sterownik grzania znajdziesz pod tylnim siedzeniem po lewej stronie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/