MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
W126 AMG ? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=30656 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Generał #54 [ czw gru 20, 2007 8:14 pm ] |
Tytuł: | W126 AMG ? |
Witam! Pytanie: Czym różni się wersja W126 560 sec od W126 560 SEC AMG? |
Autor: | BrunoGiamatti [ czw gru 20, 2007 8:57 pm ] |
Tytuł: | |
tym że AMG zostala przerobiona przez AMG ?? Jakieś body kity, cos przy silniku podlubane, felaszki i wnetrze .. ![]() Pytasz o cos konkretnego czy takie glupoty jakie wymienilem?? |
Autor: | beet [ czw gru 20, 2007 9:28 pm ] |
Tytuł: | |
W polskich realiach najczesciej rozni sie doklejonym znaczkiem na tylnej klapie i zazwyczaj paroma innymi detalami jak ledy, chinskie naklejki i nakladka na rure wydechowa o srednicy patelni. A na powaznie, to rozni sie od seryjnego tymi elementami, ktore przyszly wlasciciel chcial widziec w swoim aucie, czyli to co napisal ALPAq. Nic konkretniejszego na ten temat sie nie napisze, bo mozliwosci zmian bylo wiecej niz sporo. |
Autor: | Generał #54 [ czw gru 20, 2007 10:01 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki za te odpowiedzi bo faktycznie sporo widzi się tych z naklejkami ale chciałbym wiedzieć co konkretnie można było sobie zmienić w wersji AMG bo czy stoi coś na przeszkodzie żeby zbudować sobie dokładnie coś takiego. Mam nadzieję, że nie popełniłem teraz herezji... Pozdrawiam |
Autor: | Candy78 [ czw gru 20, 2007 10:58 pm ] |
Tytuł: | |
pytanie czym się może różnić SEC AMG od SEC AMG ? można było zmienić wszystko ale co dokładnie to zależało od woli klienta - zawieszenie, felgi, bodykity, spojlery, fotele, tapicerki , kolor, silniki.... raz to może być totalnie ospojlerowane auto bez żadnych zmian w środku, raz może wyglądać jak fabryczne, ale mieć podkręcony silnik ( AMG podkręcało 5.0 z 240 PS na 340ps!!) herezji nie popełniasz, ale zanim zaczniesz myśleć o zmianach znajdź dobry egzemplaż ![]() ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ pt gru 21, 2007 10:07 am ] |
Tytuł: | |
hehe cos w tym jest ![]() |
Autor: | witek-sec [ pt gru 21, 2007 11:05 am ] |
Tytuł: | |
http://www.mercedes-amg.com/index2.html Polecam zakłądke HERITAGE Tam jest rys historyczny f-my AMG. |
Autor: | Generał #54 [ pt gru 21, 2007 4:27 pm ] |
Tytuł: | |
Szukać to już chyba nie będę. Mam seca z 91 5547cm 300HP w tej chwili wyciągneliśmy silnik i odnawiam od podstaw każda śrubka od nowa. Oczywiście auto jednocześnie idzie do blacharza - od podsta i później lakierka. OK bardzo fajnie będzie odnowione ale pytanie brzmi co dalej. Co zrobiła firma AMG że z tego silnika wyciągnęli 385HP? Osiągnąć taką moc to nie problem - problemem jest zrobienie tego dokładnie w taki sposób jak robiło to AMG. Gdybyście to Wy chcieli iść tym śladem od czego zaczelibyście "przerabianie" Merca żeby dojść miej więcej do tego co oferowało AMG? Pozdrawiam |
Autor: | beet [ pt gru 21, 2007 4:48 pm ] |
Tytuł: | |
Generał #54 pisze: od czego zaczelibyście "przerabianie" Merca żeby dojść miej więcej do tego co oferowało AMG?
Najpierw wzialbym kredyt pod zastaw mieszkania, a potem samochod na lawete, worek pieniedzy do bagaznika i szybciutko do Affalterbach zeby magicy czynili swoja powinnosc ![]() Nie bardzo mi sie podoba okreslenie "mniej wiecej" w Twojej wypowiedzi, czesci silnikowych do takiego modelu na rynku wtornym latwo nie znajdziesz, a nie bardzo wyobrazam sobie przerabianie oryginalnych czesci metodami chalupniczymi. Za to wtedy mozesz siebie wpisac na tabliczke, jako tego, kto skladal silnik ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ pt gru 21, 2007 4:58 pm ] |
Tytuł: | |
beet pisze: Najpierw wzialbym kredyt pod zastaw mieszkania, a potem samochod na lawete, worek pieniedzy do bagaznika i szybciutko do Affalterbach zeby magicy czynili swoja powinnosc TEDE ma zupełną racje ![]() Generał #54 pisze: Gdybyście to Wy chcieli iść tym śladem od czego zaczelibyście "przerabianie" Merca żeby dojść miej więcej do tego co oferowało AMG?
to bym kupił sobie wersje bardziej AMG niż moja 124 ![]() A tak na serio .. hmm wszystko orginalne oczywiscie pokupowal bym AMG. Wiec czarny grill, felgi amg, jakies body kity .. wnetrze .. no wszystko co było wyrzucane przez AMG i co najważniejsze CO BY PASOWAŁO DO MNIE I DO MOJEGO OSOBISTEGO SAMOCHODU. |
Autor: | Generał #54 [ pt gru 21, 2007 7:10 pm ] |
Tytuł: | |
Faktycznie "miej więcej" było bez sensu. Mieszkania nie zastawie - ale firmę hmm... ![]() A co z silnikiem? Rozwiercić go do 6 litrów (o ile to możliwe) i co dalej? A tak w ogóle to możliwe, żeby teraz oddać go do fabryki? Finansowo to z pewnością nie realne ale czy w ogóle możliwe? |
Autor: | beet [ pt gru 21, 2007 7:24 pm ] |
Tytuł: | |
Generał #54 pisze: czy w ogóle możliwe?
Jak najbardziej mozliwe, z tym ze ciekawe czy tyle czasu trzymaja matryce do czesci jak i same czesci. Jak nie, to pewnie zaproponowaliby Ci zrobienie bodykita od podstaw i zalozenie jakiegos nowego silnika bi-turbo ![]() ![]() Pozdrowki |
Autor: | Candy78 [ pt gru 21, 2007 8:07 pm ] |
Tytuł: | |
Generał #54 pisze: Faktycznie "miej więcej" było bez sensu. Mieszkania nie zastawie - ale firmę hmm...
![]() A co z silnikiem? Rozwiercić go do 6 litrów (o ile to możliwe) i co dalej? A tak w ogóle to możliwe, żeby teraz oddać go do fabryki? Finansowo to z pewnością nie realne ale czy w ogóle możliwe? Za pieniądze można wszystko tylko że dla nich przerobić SECa czy nowego CLa to taka sama robota i pewnie podobny koszt -nowy CL kosztuje ok 600k, AMG milion, więc mogą cie spokojne skasować na 300-400 tysięcy ![]() A co do technologi AMG to oni poprostu wyprzedzili Mercedesa o ok 8 lat i silniki w technologi dwuzaworowej przerabiali na 4V (16V -> 32v) Czyli 5.0 w126 z 240PS robili 340PS (czyli tak jak w w140) , a pożniejsze 5,6 rozwiercali do 6.0 i wyciągali prawie 400 (też podobny efekt jak w140) Przyczym pewnie się nieprzejmowali ochroną srodowiska itp więc nie było katalizatorów itp. Turbo chyba żadko wtedy stosowano. tutaj jest kilka przykładów, niektóre tylko rozwiercone , inne w 4V http://www.amg-classics.de/4839.html |
Autor: | georem [ pt gru 21, 2007 8:09 pm ] |
Tytuł: | |
Generał #54 pisze: A co z silnikiem? Rozwiercić go do 6 litrów (o ile to możliwe) i co dalej?
Wszystko jest możliwe, ale stawiam że koszt takiej zabawy sięga więcej niz 10000E, nawet nie chcę strzelać. Na fotce masz zestawik: ![]() Prościzna no nie ![]() |
Autor: | witek-sec [ sob gru 22, 2007 11:12 am ] |
Tytuł: | |
Patrzac na zdjecie od Georema i dane techniczne ,widze ze jest dosc duzy przyrost momentu i mocy , ale przez zastosowanie 4 zaworow na cylinder ,wyzsza moc i moment uzyskujemy przy wyzszych obrotach .Takze cos za cos. Mi sie najbardziej podoba to ,ze V8 juz ladnie "jedzie" od 1500 obr/min a stosujac glowice 4 zaworowa mamy slabszy "dol". Mimo wszystko pojemnosci nie da sie oszukac, a i tak z V8 po przekroczeniu 3000obr/min ,robi sie niezly "potwor" ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |