MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
diagnoza stanu dyfra i wału https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=30689 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | vader [ sob gru 22, 2007 10:54 pm ] |
Tytuł: | diagnoza stanu dyfra i wału |
Witam Wszystkich chciałem zapytać jak można samemu sprawdzić stan wału i dyfra.kiedy ostatnio wlazłem pod auto okazało sie że wał ma spory luz ale nie wiem jak sprawdzić z której strony on występuje czy od skrzyni czy łączniki czy Boże uchowaj dyfer.Jeśli macie jakieś pomysły bardzo proszę o rade. ![]() |
Autor: | ukaniu [ sob gru 22, 2007 11:15 pm ] |
Tytuł: | |
Jak dyferencjał nie wyje to nie ma co sobie niem głowy zawracać, - luz powstaje na satelitach mechanizmu róznicowego i nie ma sensu tego likwidować. A co do diagnozy to nie możesz sprawdzić tego ręką? jedną trzymasz drugą ruszasz a okiem zerkasz gdzie się rusza a gdzie nie, specjalne wczucie się ręką w ruch częsci poprawia trafność testu. No to tak najogólniej. |
Autor: | vader [ sob gru 22, 2007 11:57 pm ] |
Tytuł: | |
Jak dyferencjał nie wyje to nie ma co sobie niem głowy zawracać no widzisz i przypomniałeś mi ---podczas jazdy jak puszcze go luzem to czasami słychać wycie a na wstecznym jest tragedia ![]() |
Autor: | ukaniu [ ndz gru 23, 2007 12:35 pm ] |
Tytuł: | |
To o czym mówisz nie musi jednoznacznie wskazywać na most. Na wstecznym wyją skrzynki, z racji prostego zazębienia. Faktycznie most może leko gwizdać bez obciążenia (o ile wcześniej nikt w niego nie ingerował) ale o zużyciu czy uszkodzeniu świadczy wycie podczas przenoszenia napędu (przyspieszanie, zwalnianie). |
Autor: | TOMEX [ ndz gru 23, 2007 4:16 pm ] |
Tytuł: | |
ukaniu pisze: Na wstecznym wyją skrzynki, z racji prostego zazębienia.
. nie w Mercedesie ![]() Pozdrawiam |
Autor: | ukaniu [ ndz gru 23, 2007 5:01 pm ] |
Tytuł: | |
To moje MB widocznie nie były MB ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |