MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Wielkośc komory silnika
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=30751
Strona 1 z 3

Autor:  KLARA [ czw gru 27, 2007 1:05 pm ]
Tytuł:  Wielkośc komory silnika

Mam wątpliwośc.
Czy w komorę od 1,8E wejdzie bez problemów silnik 2,3E z osprzętem?
Czy komory od róznych silników nie mają różnych długości?

Autor:  Waciak [ czw gru 27, 2007 1:11 pm ]
Tytuł: 

Dokładniej chodzi o to, czy obudowa filtra oleju 2.3E zmieści się do tej komory silnikowej.
W 1.8E jest przykręcany metalowy filtr oleju i zajmuje mniej miejsca niż aluminiowa obudowa z 2.3E

Autor:  gorex [ czw gru 27, 2007 8:52 pm ]
Tytuł: 

żartujecie prawda?

budy są przecież te same....
2,3 wychodziło "fabrycznie" chyba dopiero w 2,6 były zmiany...i to nie komory silnika a mocowania chłodnicy...

chcesz zmieniać 1.8 na 2,3?
czemu?

Autor:  broneq [ czw gru 27, 2007 9:24 pm ]
Tytuł: 

Myślę, że prościej jest sprzedać 1.8 (chyba dość łatwo bo "nie taki duży") i kupić 2.3 (łatwo, bo "taki duży, opuść Pan z ceny"), niż swapować.

A swoją drogę 190E 2.3 + automat ... ech najdoskonalsze auto jakim do tej pory jeździłem ...

Autor:  kit [ czw gru 27, 2007 11:59 pm ]
Tytuł: 

KLARA pisze:
Czy w komorę od 1,8E wejdzie bez problemów silnik 2,3E z osprzętem?


Skoro 5,6 wchodzi to z 2,3 nie będzie problemu
http://www.secksy.de/hanfa/index.htm

Autor:  beet [ pt gru 28, 2007 12:47 am ]
Tytuł: 

Gdybyscie pytali o M103, to bym zrozumial, ale M102? Wsadzac nie gadac, o lie taka Wasza wola ;) M103 wchodzi bez wiekszych udziwnien pomijajac plastiki, tutaj nie ma tego problemu.

Pozdrowki

Autor:  Waciak [ pt gru 28, 2007 6:42 am ]
Tytuł: 

Po co zmieniać? Bo 2.3E to najfajniejszy silnik.
Dzięki uprzejmości jednego kolegi z forum już w niedzielę najprawdopodobniej silnik będzie u nas.
Po nowym roku trafia pod maskę.
Powód? Koszt regulacji/naprawy wtrysku jest większy niż wymiana silnika na 2.3 ;)

Autor:  BrunoGiamatti [ pt gru 28, 2007 10:19 am ]
Tytuł: 

Waciak pisze:
Koszt regulacji/naprawy wtrysku jest większy niż wymiana silnika na 2.3

yyy mówisz serio?? nie strasz mnie :D ... boo 2.01.2008 moj samochodzik jedzie na robienie wtrysku :D

Autor:  MMM [ pt gru 28, 2007 11:17 pm ]
Tytuł: 

ALPAq pisze:
yyy mówisz serio?? nie strasz mnie :D ... boo 2.01.2008 moj samochodzik jedzie na robienie wtrysku :D


W przypadku M102 może być taniej, ale w przypadku Twojego M104 to raczej nie ;)

PS.
Masz jakiegoś DOBREGO fachowca od ke-jetów w okolicach Wawy?
Podziel się informacją.

Autor:  BrunoGiamatti [ sob gru 29, 2007 10:55 am ]
Tytuł: 

MMM pisze:
Masz jakiegoś DOBREGO fachowca od ke-jetów w okolicach Wawy?

kurcze ludzie nie straszcie przed sylwestrem [zlosnik]
hmm zagadaj z Ukaniem :)
A mi wtrysk bedzie robil taki pół znajomy polecony przez chyba juz 60 osob mechatronik. Pracował on ponoć kiedyś w boshu .. a jak podjechalem do niego umówić sie na wizyte to gadal z sensem :) widac że pierwszy z mechaniorów ktory zna sie na KE Jetronicu ;) Ale on jest w Leoncinie :) pozatym chyba tani nie jest .. zobaczymy jaki efekt. Jak bedzie chciał 1000zł i bedzie chodzil gorzej jak z fabryki to poprzetrącam mu nogi :D

Autor:  KLARA [ sob gru 29, 2007 12:07 pm ]
Tytuł: 

Dziękuję za poradę.

gorex pisze:
żartujecie prawda?

I wcale nie żartowałam :-? , mercedes potrafił wprowadzic wiele różnych udziwnień w najmniej spodziewanych miejscach. [zlosnik]

Autor:  ukaniu [ sob gru 29, 2007 7:54 pm ]
Tytuł: 

Jak się popieści to się...
http://community.190revolution.net/drivetrain-performance-modification/25106-official-190e-5-6-m117-swap-thread-12.html
JjJhhaaa hhhhaaa. Jakbym miał takie auto to bym się czuł jak prawdziwy Cowboy z Texasu :-) (nie chodzi tylko o pole naftowe do tankowania).

Autor:  BrunoGiamatti [ sob gru 29, 2007 9:25 pm ]
Tytuł: 

ukaniu pisze:
Jak się popieści to się...

w podanym przez ciebie linku to konkretnie popieścili [zlosnik]
ale co do pytania koleżanki ... to zna ktos tak naprawde odpowiedź:)?? ktos probowal??
A co do ceny robienia wtrysku, naprawde to taki koszt :D?? czyli mowicie ze moge w naprawe i regulacje wydac 4 tys :D??

Autor:  MMM [ sob gru 29, 2007 9:32 pm ]
Tytuł: 

ALPAq pisze:
A co do ceny robienia wtrysku, naprawde to taki koszt :D?? czyli mowicie ze moge w naprawe i regulacje wydac 4 tys :D??
.

Możesz wydać nawet więcej niż 10kPLN.
Wszystko zależy od tego co masz uszkodzone i kto to będzie robił.

A co do benzynówek MB to: NIGDY WIĘCEJ MECHANICZNYCH WTRYSKÓW!!!

Autor:  ukaniu [ sob gru 29, 2007 10:16 pm ]
Tytuł: 

Matko jedyna, powiadasz 10 tys? No to zakładam interes :-) złoty interes.
Tam nie ma nic skomplikowanego. Jedyne badanie, które powinno się wykonać przy głębszym grzebaiu w strojenie KE a nie ma na nie możliwości zwykły mechanik to hamownia podwoziowa.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/