MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
kupno i pytania dot. wycieku oleju oraz termostatu https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=30830 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Marv [ pn gru 31, 2007 4:51 pm ] |
Tytuł: | kupno i pytania dot. wycieku oleju oraz termostatu |
Witam byłem dzis ogladac interesujacy mnie egzemplarz (200D) i przed podjeciem decyzji o zakupie nurtuje mnie nastepujaca sprawa: silnik z dolu i plyta pod nim sa cale "zarzygane" olejem, jest go tam naprawde duzo. z kolei z korka nie dymi, z rury nie kopci, z gornych czesci silnika wyciekow nie widac, a z dolu tez nic pewnego. co lepiej sprzedawca twierdzi ze przyjechal nim z nimiec i nic oleju mu nie wzial. stad pytanie co to moze byc? bo jesli jest taki gruby wyciek spod glowicy to tez nie mam sie co pakowac w taki woz... 2ga sprawa tyczy sie termostatu, jest on do wymiany, i czy w zwiazku z tym obieg cieplego powietrza wewnatrz samochodu tez nie dziala ? nie nagrzewa sie w ogole, czy termostat moze miec na to az taki wplyw? pozdrawiam |
Autor: | Chuck Norris [ pn gru 31, 2007 5:27 pm ] |
Tytuł: | |
co to znaczy termostat do wymiany???? nie dogrzewa sie? czy gotuje sie cały czas???? rzcej nie ma to nic wspolnego z ogrzewaniem... ja tez mam termostat do wymiany bo chyba mi chodzi cały czas na duzym obiegu ale jesli jest poziom płynu chłodniczego wlasciwy to taką temperature jaką ma silnik teoretycznie powinienes odebrać na ogrzewaniu... chyba że płynu jest za mało wtedy bedzie zimne lecieć... A płytę to ja bym odkręcił odpalił i pojeździł... wiesz... czasami nawet ze wspomagania lubi cieknąć a razem z brudem tworzy sie wtedy niezły syf... takze to na razie nic nie mówi. |
Autor: | Marv [ pn gru 31, 2007 5:52 pm ] |
Tytuł: | |
Co dziwne to grzeje sie za bardzo, a nagrzewnica niby i tak nie dziala. |
Autor: | Cremek [ wt sty 01, 2008 10:03 am ] |
Tytuł: | |
Ja u siebie mam to samo jesli chodzi o olej tzn. jest dosc mocno usyfiony silnik w dolnej czesci (w gornej juz jako tako wyczyscilem) i plyta - wzielo sie to stad ze poprzedni wlasciciel mial jakis syfiasty korek oleju a ze sa tam takie sympatyczne kanaliki to mu co jakis czas wyciekalo to i owo i w koncu zasyfilo silnik - po wymianie korka problem zniknal ale za czyszczenie motoru zabrac sie nie ma kiedy niestety... |
Autor: | przemek_ [ wt sty 01, 2008 3:35 pm ] |
Tytuł: | |
jak buda zdrowa to bierz, silnik to czesc wymienna ![]() Termostat moze byc niesprawny na min 2 sposoby : albo sie nie otwiera albo nie domyka a konsekwencje są takie ze moze sie nie nagrzewac do temp pracy lub sie przegrzewac. Napisz jaką temperature płynu silnik trzyma po nagrzaniu. |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt sty 01, 2008 4:30 pm ] |
Tytuł: | |
przemek_ pisze: jak buda zdrowa to bierz, silnik to czesc wymienna
hehe no tak.. ale po co kupowac jak silnik jest do wywalenia?? Hmm ciekawe --> zostawia pod sobą wieeelką plame, ale jadąc z niemiec ani kropli oleju nie ubyło:D?? heh Ja tam sprzedawcą nic a nic nie ufam. |
Autor: | przemek_ [ wt sty 01, 2008 4:40 pm ] |
Tytuł: | |
Marv napisał ze silnik przedmuchow nie ma, nie wali dymem z rury wiec jak jest mokry to od razu do wywalenia ? ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt sty 01, 2008 4:48 pm ] |
Tytuł: | |
przemek_ pisze: wiec różne są preparaty.. wszystko można ukryć ![]() przemek_ pisze: jak buda zdrowa to bierz, silnik to czesc wymienna
poprostu nie zgadzam sie co do tego zdania ![]() ![]() |
Autor: | Marv [ wt sty 01, 2008 11:00 pm ] |
Tytuł: | |
Rewelacji az takiej nie ma zaby myslec o zakupie silnika w bonusie. Co do temp to nie jestem w stanie sprawdzic, musialbym pojechac znowu ogladac woz i sie przejechac dobra chwilke. Lekkie rozeznanie juz mam, wiec dzieki za uwagi Panowie ![]() |
Autor: | F!sh [ czw sty 03, 2008 3:12 pm ] |
Tytuł: | |
wycieki oleju w W124 to normalna rzecz, ja bym na to nie patrzyl, oczywiscie bez przesady bo jesli traci 1litr na 100km to dzieki:) |
Autor: | INŻYNIER [ czw sty 03, 2008 4:57 pm ] |
Tytuł: | |
U mnie tam nic nie cieknie. Jeżeli wali olejem spod miski to nic strasznego. Ma prawo , ale jak z simmerringów na wale to już gorzej. Spod głowicy to też lepiej niż z wału.Łatwiej wymienić. Skoro jest zarzygane to nie wierzę właścicielowi ,że mu oleju nie wziął. A z termostatem to bardzo możliwe , pod warunkiem,że jest zablokowany w otwartej pozycji i nie dogrzewa się silnik(zwłaszcza przy obecnych temperaturach). Ale skoro się przegrzewa ,a powietrze dalej zimne to chyba coś z nagrzewnicą albo ze sterowaniem ogrzewania... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |