MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 7:13 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 03, 2008 7:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 21, 2006 7:41 pm
Posty: 355
Lokalizacja: Wielkopolska - Turek
Witam

Otóż, mam taki problem, iż podczas rozruchu (W124 200D) przy temp coś kole 0 stopni i mniej aby odpalić autko muszę lekko wcisnąć pedał przyspieszenia

autko się trochę rozgrzeje i silnik pracuje

regulator wolnych obrotów jest pneumatyczny

moje pytanie jest następujące, czy instalacja podciśnieniowa za pośrednictwem czujnika temp wkręconego w blok silnika stopniowo zmniejsza obroty?

u mnie jest tak, iż po osiągnięciu jakiejś temp obroty gwałtownie spadają o dość dużą liczbę - co wyraźnie słychać

jak sprawdzić owy czujnik "sterujący" wolnymi obrotami?

jakie podciśnienie powinna wytwarzać vacu-pompa?

_________________
www.sorrento.turek.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 03, 2008 7:35 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
obroty nagle spadają po osiągnięciu jakiejś tam temp przez silnik , co oczywiście wyraźnie słychać.

PS a czy czujnik nie jest gdzieś na obiegu wody (a może to w beczce było) ?!?!

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
Post: czw sty 03, 2008 9:03 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2005 2:04 pm
Posty: 67
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
gekonos pisze:

u mnie jest tak, iż po osiągnięciu jakiejś temp obroty gwałtownie spadają o dość dużą liczbę - co wyraźnie słychać


ja w swojej W201 mam tak samo i mysle ze wszystko jest ok.

Pozdrawiam

_________________
TYLKO MERCEDES ( W201 2.0D z ASB / W203 2.2CDI)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 03, 2008 10:06 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Tak ma być. Elementem sterującym jest termobimetaliczny zaworek wkręcony w głowicę. Po osiągnięciu temperatury, na którą jest ustawiony (temperaturze wyłączania przyporządkowany jest kolor zaworka) ZAWOREK WYŁĄCZA NAGLE. W układzie jest jeszcze zwężka napowietrzająca regulator, ale jej wpływ na szybkość zmiany obrotów jest niewielki.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 04, 2008 6:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 21, 2006 7:41 pm
Posty: 355
Lokalizacja: Wielkopolska - Turek
dzięki za odpowiedzi, lecz chciałbym jeszcze się dowiedzieć co może być przyczyną, iż rano muszę trochę wcisnąć gaz aby odpalić autko
oraz drugie: jaką wartość podciśnienia powinna wytwarzać pompa?

_________________
www.sorrento.turek.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 04, 2008 9:32 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
gekonos pisze:
jaką wartość podciśnienia powinna wytwarzać pompa?


W W124 jest to ok. 650 do 750 mbarów


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl