MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 12:09 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob sty 05, 2008 10:43 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
W124 2.3LPG 89r.Witam.Pojawił mi sie problem z ładowaniem.A mianowicie zaraz po odpaleniu obroty wskakuja na ok 1200 obrotów i w tedy prąd silnik chyba ciągnie z aku bo wszytko co ma swiecic w samochodzie lekko sie żaży,dopiero po przegazowaniu powyzej 2000 tys wszystko zaczyna świecic normalnie,przytrzymuje wiec takie obroty przez chwile i powoli zdejmuje noge z gazu az obroty sie ustabilizują.Czasem wszystko po tym zabiegu jest ok a czasami musze to powtórzyc pare razy aż złapie juz jakas temperature.jezeli silnik juz jest cieply wszystko jest ok po kazdym rozruchu.
Druga sprawa dotyczy LPG. Jezeli temperatura na zewnątrz jest ok 0 stopni i w góre to musze długo krecic rozrusznikiem zeby zapalil.Ostatnio jak tempertatury było w okolicach -10 stopni pali od strzała(zawsze tez pali od starzała po jakiejs długiej trasie).Moje podejrzenia sa takie:zawór doprowadzajacy LPG nie odcina go całkowicie.Przy niskich temperaturach lpg ma mniejsza gestosc i nie jest do konca w stanie gazowym(nie wiem czy dobrze napisałem)i nie ma mozliwosci dostania sie do silnika.Dodam ze jak sie silnik juz nagrzeje to potem nie pali od strzała tylko trzeba zawsze chwilke pokrecic.

A jezeli jeżdzę tylko na benzynieto jak jest cieply to pali od stzrała raz za razem. Jak juz postoi jakas godzinke to znowu trzeba chwile krecic.MAm nadzeje ze zrozumiecie o co mi chodzi:) Pozdrawiam

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 05, 2008 12:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
escort923 pisze:
bo wszytko co ma swiecic w samochodzie lekko sie żaży,dopiero po przegazowaniu powyzej 2000 tys wszystko zaczyna świecic normalnie

zdarza się ;) .. a tak serio to ma prawo się świecić, ale po przegazowaniu gasnąć. Też tak miałem w beczce, jednak nie powino spowrotem sie zapalać (u mnie w 300ce ciagle sie żarzy (male ladowanie ok 13,7).
Sprawdź jak by co regulator, ladowanie na aku itp.
escort923 pisze:
Druga sprawa dotyczy LPG.

ale zapalasz na Pb czy LPG?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 05, 2008 12:19 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Sprawdź ewentualnie wymień regulator, i nie odpalaj na gazie , nawet jeśli Ci odpala.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 05, 2008 1:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
THC pisze:
Sprawdź ewentualnie wymień regulator, i nie odpalaj na gazie , nawet jeśli Ci odpala.


nie odpalam na gazie tylko na benzynie.zawsze.wydaje mi sie ze gaz jakos sie dostaje cały czas do ukladu i miesza sie z benzyna i to utrudnia rozruch.nie jestem jakims specem i dlatego sie pytam.

a co do kontrolek to mnie Alpaq żle zrozumiales chyba,bo chodzi mi o np podswietlenie całej deski i wszystkich właczników,po odpaleniu nie świeca takim światłem jak powinny,dopiero po przegazowaniu zwieksza sie chyba ładowanie.np zapalam auto właczam podgrzewanie siedzenia.działa 2 sekundy i potem diody od włacznika zaczynaja mrugac:(tak jakby jakis dinx stwierdzał ze jest za małe ładowanie i odcina prąd do podgrzewania tyłka)po chilowym przegazowaniu działa jak napisałem w pierwszym poście.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 05, 2008 5:18 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
aj faktycznie zle zrozumialem ;)
escort923 pisze:
dopiero po przegazowaniu zwieksza sie chyba ładowanie.

to od razu ogarnij regulator ładowania (koszt .. 45-150zł :) wymiana 5 min )

hmm a co do:
escort923 pisze:
wydaje mi sie ze gaz jakos sie dostaje cały czas do ukladu i miesza sie z benzyna

to jest to możliwe więc się tym zainteresuj żeby ci nie wystrzeliło. A skład mieszanki dobry? na analizator podskocz...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 12:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
wsystrzał to juz własnie chyba był za kadencji poprzedniego właściciela,tak mi sie zdaje(pozrywane mocowania od filtra powietrza)jak jest zimny to tez musze go trzymac chwile na obrotach póki nie złapie temp,bo nie mam wolnych obrotów(jak jest cieply sa)np,zapalam i nie moge od razu jechac bo zaraz zgasnie,jak wskazówka od temp sie juz ruszy to delikatnie popusczam gaz az sie obroty ustabilizuja i moge ruszac(oczywiscie najpierw jest rytuał z rozruchem;p)

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 1:23 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Zakręć butle w bagażniku, to się dowiesz czy elektrozawór puszcza gaz razem z benzyna.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 6:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
[quote="THC"]Zakręć butle w bagażniku, to się dowiesz czy elektrozawór puszcza gaz razem z benzyna.[/qu

rzeczywiscie dobry pomysł.dzisiaj przez noc sprawdze.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 4:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
niestety okazało sie ze przyczyna nie jest dostajacy sie fo ukladu gaz :(

gdzie dalej szukac przyczyny?

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 5:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
to ja bym ogarnął wtrysk i zapłon ....

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 5:15 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A zaroweczka ladowania pali sie po przekreceniu kluczyka?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 5:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
z ładowaniem na razie sie uspokoilo.wszystko działa.Tylko mam juz dosc tego rytuału z odpalaniem. :( nie wiem jak sie do tego zabrac.Dolot sczelny(jak zatkałem rure od filtra pow. to silnik zgasł)także lewe powietrze raczej wykluczam.mam rózne mysli:
1, popma paliwa za słabo albo za mało podaje benzyny(słychac ja po przekreceniu kluczyka w pozycje zaplon.
2, padniety jest wtrysk zozruchowy(o ile taki jest u mnie)
3, takze padniety nastawnik wolnych obrotów(co dziwne bo jak jest silnik cieply to ładnie tzyma obroty)
4, skutki wystrzału LPG (podejrzewam ze kiedys był bo mam pozrywane mocowania od filtra owietrza do pokrywy klawiatury)

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 09, 2008 3:31 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Witam
sprawdź jeszcze filterek gazu, może być już zapchany i po odpaleniu szron w środku przytyka go co daje podobne objawy, jak się wszystko zagrzeje to jest ok.
Pozdro.

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 09, 2008 4:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
LPG na razie nie ruszam.na razie jezdże tylko na benzynie,i chce cos zobic by normalnie palił i mial owlne obroty na zimnym.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 09, 2008 5:37 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
odepnij wtyczkę z regulatora wolnych obrotów i wtedy zobacz...
jeśli jest to samo to masz albo walnięty regulator albo walnięte coś do czego sam nie doszedłem po 2 latach "walki z gazem"... <br>Dodano po 1 minutach.:<br> aha jakby co mam troche częsci do 230E :) a wlasciwie jeszcze wszytskie :)

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl