no właśnie należy zaznaczyć tu, że śruba regulacyjna nie jest typowa śruba i wielu nowicjuszy wasz opis na bank zmyli

tak jak widać na zdjęciu śruba ta nie jest typowa, ale jest to śruba, która przy kręceniu rozpiera szczęki hamulca pomocniczego. Jest ona ustawiona nie wzdłużnie, czyli nie widać jej łba, czoła, czy jak to nazwać, ale ustawiona jest poprzecznie. Na rysunku jest to bardzo niewyraźne.
Pod tym linkiem widać na zdjęciu ową śrubę jako element numer 50:
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 045&SGN=02
na całym obwodzie ma ona wystające ząbki, które przez otwór po śrubie widać i należy je kręcić poprzez wkładanie we wnętrze otworu śrubokręta i przesuwanie śrubki ząbek po ząbku, aż poczuje sie opór. Wtedy cofamy o 2-3 ząbki ( kierunek kręcenia zależny jest od koła, na każdym jest inny, ale nie pamiętam jaki

). Oczywiście całość wykonujemy na luźnym hamulcu i po wykonaniu czynności opisanej przez kolegę Marcina S. chociaż ta nie jest absolutnie niezbędna.
Osobiście radzę jednak na pierwszy raz odkręcić koło, zacisk hamulca, zdjąć tarcze i raz na zawsze mieć pewność co i jak w kole piszczy. Daje to pewność, co się robi, odpowiednią wiedzę i o wiele większa swobodę przy następnych operacjach
