MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:53 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gaz sekwencja
Post: pn sty 07, 2008 4:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2007 1:53 pm
Posty: 258
Lokalizacja: puławy(LPU 00091)
Witam kolegów.
Nie dawno założyłem gaz do Mietka i nie jestem z niego zadowolony :evil: Chcę zmienic na sekwencyjny a gazownik powiedział,że do tego motoru sie nie da sekwencji... :-? Mowa tu o silniku 2.6 na mechanicznych wtryskach...Gościu ma rację czy kit mi wcisnął??
Dzięki za rady.Pozdrawiam

_________________
Fiat 126 P;) eks
Mercedes 124 200D eks
Mercedes 124 260 E kat eks
Mercedes 124 200D
Chodzę po Tatrach...czasem nawet po ośmiu;)))


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 4:28 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
ma całkowitą racje ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 5:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2007 1:53 pm
Posty: 258
Lokalizacja: puławy(LPU 00091)
A to czemu?Wytłumacz mi to?

_________________
Fiat 126 P;) eks
Mercedes 124 200D eks
Mercedes 124 260 E kat eks
Mercedes 124 200D
Chodzę po Tatrach...czasem nawet po ośmiu;)))


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 5:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
zeby założyć sekwencyjny wtrysk gazu do silnika musisz miec mape wtrysku czyli krotko mówiac impulsator zeby komputer od gazu widział obroty silnika a w twoim silniku jest jeszcze stare rozwiazanie czyli kopułka i palec jak mniemam( jak sie myle to mnie poprawcie) wiec nie ma skad wziac sygnału do kompa gazowego, jak chcesz to zobacz jak to jest rozwiazane w nowszych silnikach po 93 roku np 2.2 albo 3.2, do nich spokojnie montujesz sekwencje i smigasz jak na benzynie a spalanie rózni sie niewiele w porównaniu ze zwykłymi (z mieszalnikiem) instalacjami gazowymi

ja bym radził sprzedac tego mietka i kupic z innym silnikiem jesli musisz jezdzic na gazie.

pozdrawiam Marcin

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 5:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2007 1:53 pm
Posty: 258
Lokalizacja: puławy(LPU 00091)
co to to nie, nie sprzedam [zlosnik] Dzieki za info.

_________________
Fiat 126 P;) eks
Mercedes 124 200D eks
Mercedes 124 260 E kat eks
Mercedes 124 200D
Chodzę po Tatrach...czasem nawet po ośmiu;)))


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 5:32 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
MarcinJUNAK pisze:
zeby założyć sekwencyjny wtrysk gazu do silnika musisz miec mape wtrysku czyli krotko mówiac impulsator zeby komputer od gazu widział obroty silnika a w twoim silniku jest jeszcze stare rozwiazanie czyli kopułka i palec jak mniemam( jak sie myle to mnie poprawcie) wiec nie ma skad wziac sygnału do kompa gazowego, jak chcesz to zobacz jak to jest rozwiazane w nowszych silnikach po 93 roku np 2.2 albo 3.2, do nich spokojnie montujesz sekwencje i smigasz jak na benzynie a spalanie rózni sie niewiele w porównaniu ze zwykłymi (z mieszalnikiem) instalacjami gazowymi


Poprawiam :-)
Obroty silnika - nie problem - bierzesz sygnal z uzwojenia pierwotnego cewki zaplonowej. Potrzebny jest natomiast sygnal synchronizujacy wtyskiwacze z otwarciem zaworu dolotowego na danym cylindrze (wystarczy na jednym); czujnik na rozdzielaczu WN. Dodatkowo jako, ze nie ma potencjometru przepustnicy, czujnik podcisnienia w kolektorze...
Ja tam sie nie znam, ale wg. mnie sie da, trzeba tylko chciec :-)
Oczywiscie mowimy tu o instalacji IIIgen.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 5:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
no fakt trener ma racje
ale chyba to wszystko musi być jakos klopotliwe bo nikomu w zakladzie gazowym nie chce kąbinowac i dlatego mówią ludziom ze nie da rady załozyc sekwencji

a moze jeszcze trzeba sprobowac zapytac w innym miejscu gdzie gazuja samochody :) a noż znajdzie sie ktos kto sie podejmie wykonania, ciekawe tylko ile by to kosztowało bo co jak co ale samochody ze starszymi silnikami są o polowe tańsze :)

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 6:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
MarcinJUNAK pisze:
.. chyba to wszystko musi być jakos klopotliwe bo nikomu w zakladzie gazowym nie chce kąbinowac i dlatego mówią ludziom ze nie da rady załozyc sekwencji

Mnie też to dziwi, że nie chcą założyć gazu. U nas zakładają praktycznie do każdego benzyniaka. Mają z tego cały czas napływ świeżej gotówki, bo ludzie ciągle mają kłopoty z LPG i tłumnie przyjeżdżają na jakieś śmieszne niby regulacje.
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 7:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2007 1:53 pm
Posty: 258
Lokalizacja: puławy(LPU 00091)
Tam gdzie zakładałem gazownik sie pytał dlaczego nie chce sekwencji...Wtedy nie miałem tyle kasy.Dlatego mnie dziwi,że drugi mi powiedział ,że sie nie da jak się da [zlosnik]Nie chce mu się robić [zlosnikz] <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
Cytuj:
trzeba sprobowac zapytac w innym miejscu gdzie gazuja samochody

Gaz zakładałem w Twoim mieście,za posterunkiem policajskim [zlosnik] [zlosnik]

_________________
Fiat 126 P;) eks
Mercedes 124 200D eks
Mercedes 124 260 E kat eks
Mercedes 124 200D
Chodzę po Tatrach...czasem nawet po ośmiu;)))


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 7:35 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
TReneR pisze:
Oczywiscie mowimy tu o instalacji IIIgen.


III generacja to nie jest sekwencja tylko ciągły wtrysk gazu,a temat i jego autor mówi o sekwencji,więc albo myli pojęcia,albo mówimy o IV generacji.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 8:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
no wlasnie.
Co do sekwencji to ciagle slysze ze to nie takie latwe bo niema pod co sie podpiąć [szalone]
więc może lepiej odpuscić? a w ostatecznosci zainwestować w IGS ?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 9:28 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
stanleym126 pisze:
TReneR pisze:
Oczywiscie mowimy tu o instalacji IIIgen.


III generacja to nie jest sekwencja tylko ciągły wtrysk gazu,a temat i jego autor mówi o sekwencji,więc albo myli pojęcia,albo mówimy o IV generacji.


No IV gen (sekwencji) z oczywistych powodow nie da sie zalozyc :-) Jego samochod posiada juz ciagly wtrysk benzyny, wiec ciagly wtrysk gazu bedzie dobrym uzupelnieniem. Zaleta - brak strzalow.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 2:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr gru 06, 2006 8:02 pm
Posty: 100
to ja mam troche inne pytanie, dot LPG jak nabardziej ale BLOSa

Czy da rade założyc blosa do II gen do 300ce-24v m104? bo różnica pomiędzy blosem a IGSem jest spora. Blos kosztuje 550 zł a IGS 3tyś złotych.

Na IGS to wiem że podaje sie stały wtrysk gazu i wtedy nic nie strzela nie prycha jest tak jak winno byc. A jak się zachowuje taki silnik z blosem? zakładał/widział ktoś blosa w takim silniku?

_________________
Mercedes 126 BEZ LPG KUPIĘ

Obrazek
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl