MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Gaz sekwencja
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=30953
Strona 1 z 1

Autor:  gwiazda [ pn sty 07, 2008 4:05 pm ]
Tytuł:  Gaz sekwencja

Witam kolegów.
Nie dawno założyłem gaz do Mietka i nie jestem z niego zadowolony :evil: Chcę zmienic na sekwencyjny a gazownik powiedział,że do tego motoru sie nie da sekwencji... :-? Mowa tu o silniku 2.6 na mechanicznych wtryskach...Gościu ma rację czy kit mi wcisnął??
Dzięki za rady.Pozdrawiam

Autor:  Marcin S [ pn sty 07, 2008 4:28 pm ]
Tytuł: 

ma całkowitą racje ;)

Autor:  gwiazda [ pn sty 07, 2008 5:04 pm ]
Tytuł: 

A to czemu?Wytłumacz mi to?

Autor:  MarcinJUNAK [ pn sty 07, 2008 5:17 pm ]
Tytuł: 

zeby założyć sekwencyjny wtrysk gazu do silnika musisz miec mape wtrysku czyli krotko mówiac impulsator zeby komputer od gazu widział obroty silnika a w twoim silniku jest jeszcze stare rozwiazanie czyli kopułka i palec jak mniemam( jak sie myle to mnie poprawcie) wiec nie ma skad wziac sygnału do kompa gazowego, jak chcesz to zobacz jak to jest rozwiazane w nowszych silnikach po 93 roku np 2.2 albo 3.2, do nich spokojnie montujesz sekwencje i smigasz jak na benzynie a spalanie rózni sie niewiele w porównaniu ze zwykłymi (z mieszalnikiem) instalacjami gazowymi

ja bym radził sprzedac tego mietka i kupic z innym silnikiem jesli musisz jezdzic na gazie.

pozdrawiam Marcin

Autor:  gwiazda [ pn sty 07, 2008 5:23 pm ]
Tytuł: 

co to to nie, nie sprzedam [zlosnik] Dzieki za info.

Autor:  TReneR [ pn sty 07, 2008 5:32 pm ]
Tytuł: 

MarcinJUNAK pisze:
zeby założyć sekwencyjny wtrysk gazu do silnika musisz miec mape wtrysku czyli krotko mówiac impulsator zeby komputer od gazu widział obroty silnika a w twoim silniku jest jeszcze stare rozwiazanie czyli kopułka i palec jak mniemam( jak sie myle to mnie poprawcie) wiec nie ma skad wziac sygnału do kompa gazowego, jak chcesz to zobacz jak to jest rozwiazane w nowszych silnikach po 93 roku np 2.2 albo 3.2, do nich spokojnie montujesz sekwencje i smigasz jak na benzynie a spalanie rózni sie niewiele w porównaniu ze zwykłymi (z mieszalnikiem) instalacjami gazowymi


Poprawiam :-)
Obroty silnika - nie problem - bierzesz sygnal z uzwojenia pierwotnego cewki zaplonowej. Potrzebny jest natomiast sygnal synchronizujacy wtyskiwacze z otwarciem zaworu dolotowego na danym cylindrze (wystarczy na jednym); czujnik na rozdzielaczu WN. Dodatkowo jako, ze nie ma potencjometru przepustnicy, czujnik podcisnienia w kolektorze...
Ja tam sie nie znam, ale wg. mnie sie da, trzeba tylko chciec :-)
Oczywiscie mowimy tu o instalacji IIIgen.

Autor:  MarcinJUNAK [ pn sty 07, 2008 5:59 pm ]
Tytuł: 

no fakt trener ma racje
ale chyba to wszystko musi być jakos klopotliwe bo nikomu w zakladzie gazowym nie chce kąbinowac i dlatego mówią ludziom ze nie da rady załozyc sekwencji

a moze jeszcze trzeba sprobowac zapytac w innym miejscu gdzie gazuja samochody :) a noż znajdzie sie ktos kto sie podejmie wykonania, ciekawe tylko ile by to kosztowało bo co jak co ale samochody ze starszymi silnikami są o polowe tańsze :)

Autor:  Mirmur [ pn sty 07, 2008 6:21 pm ]
Tytuł: 

MarcinJUNAK pisze:
.. chyba to wszystko musi być jakos klopotliwe bo nikomu w zakladzie gazowym nie chce kąbinowac i dlatego mówią ludziom ze nie da rady załozyc sekwencji

Mnie też to dziwi, że nie chcą założyć gazu. U nas zakładają praktycznie do każdego benzyniaka. Mają z tego cały czas napływ świeżej gotówki, bo ludzie ciągle mają kłopoty z LPG i tłumnie przyjeżdżają na jakieś śmieszne niby regulacje.
Pozdrawiam.

Autor:  gwiazda [ pn sty 07, 2008 7:33 pm ]
Tytuł: 

Tam gdzie zakładałem gazownik sie pytał dlaczego nie chce sekwencji...Wtedy nie miałem tyle kasy.Dlatego mnie dziwi,że drugi mi powiedział ,że sie nie da jak się da [zlosnik]Nie chce mu się robić [zlosnikz] <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
Cytuj:
trzeba sprobowac zapytac w innym miejscu gdzie gazuja samochody

Gaz zakładałem w Twoim mieście,za posterunkiem policajskim [zlosnik] [zlosnik]

Autor:  stanleym126 [ pn sty 07, 2008 7:35 pm ]
Tytuł: 

TReneR pisze:
Oczywiscie mowimy tu o instalacji IIIgen.


III generacja to nie jest sekwencja tylko ciągły wtrysk gazu,a temat i jego autor mówi o sekwencji,więc albo myli pojęcia,albo mówimy o IV generacji.

Autor:  BrunoGiamatti [ pn sty 07, 2008 8:58 pm ]
Tytuł: 

no wlasnie.
Co do sekwencji to ciagle slysze ze to nie takie latwe bo niema pod co sie podpiąć [szalone]
więc może lepiej odpuscić? a w ostatecznosci zainwestować w IGS ?

Autor:  TReneR [ wt sty 08, 2008 9:28 am ]
Tytuł: 

stanleym126 pisze:
TReneR pisze:
Oczywiscie mowimy tu o instalacji IIIgen.


III generacja to nie jest sekwencja tylko ciągły wtrysk gazu,a temat i jego autor mówi o sekwencji,więc albo myli pojęcia,albo mówimy o IV generacji.


No IV gen (sekwencji) z oczywistych powodow nie da sie zalozyc :-) Jego samochod posiada juz ciagly wtrysk benzyny, wiec ciagly wtrysk gazu bedzie dobrym uzupelnieniem. Zaleta - brak strzalow.

Autor:  Zielony_2 [ śr lut 06, 2008 2:22 pm ]
Tytuł: 

to ja mam troche inne pytanie, dot LPG jak nabardziej ale BLOSa

Czy da rade założyc blosa do II gen do 300ce-24v m104? bo różnica pomiędzy blosem a IGSem jest spora. Blos kosztuje 550 zł a IGS 3tyś złotych.

Na IGS to wiem że podaje sie stały wtrysk gazu i wtedy nic nie strzela nie prycha jest tak jak winno byc. A jak się zachowuje taki silnik z blosem? zakładał/widział ktoś blosa w takim silniku?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/