MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Gaz sekwencja https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=30953 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | gwiazda [ pn sty 07, 2008 4:05 pm ] |
Tytuł: | Gaz sekwencja |
Witam kolegów. Nie dawno założyłem gaz do Mietka i nie jestem z niego zadowolony ![]() ![]() Dzięki za rady.Pozdrawiam |
Autor: | Marcin S [ pn sty 07, 2008 4:28 pm ] |
Tytuł: | |
ma całkowitą racje ![]() |
Autor: | gwiazda [ pn sty 07, 2008 5:04 pm ] |
Tytuł: | |
A to czemu?Wytłumacz mi to? |
Autor: | MarcinJUNAK [ pn sty 07, 2008 5:17 pm ] |
Tytuł: | |
zeby założyć sekwencyjny wtrysk gazu do silnika musisz miec mape wtrysku czyli krotko mówiac impulsator zeby komputer od gazu widział obroty silnika a w twoim silniku jest jeszcze stare rozwiazanie czyli kopułka i palec jak mniemam( jak sie myle to mnie poprawcie) wiec nie ma skad wziac sygnału do kompa gazowego, jak chcesz to zobacz jak to jest rozwiazane w nowszych silnikach po 93 roku np 2.2 albo 3.2, do nich spokojnie montujesz sekwencje i smigasz jak na benzynie a spalanie rózni sie niewiele w porównaniu ze zwykłymi (z mieszalnikiem) instalacjami gazowymi ja bym radził sprzedac tego mietka i kupic z innym silnikiem jesli musisz jezdzic na gazie. pozdrawiam Marcin |
Autor: | gwiazda [ pn sty 07, 2008 5:23 pm ] |
Tytuł: | |
co to to nie, nie sprzedam ![]() |
Autor: | TReneR [ pn sty 07, 2008 5:32 pm ] |
Tytuł: | |
MarcinJUNAK pisze: zeby założyć sekwencyjny wtrysk gazu do silnika musisz miec mape wtrysku czyli krotko mówiac impulsator zeby komputer od gazu widział obroty silnika a w twoim silniku jest jeszcze stare rozwiazanie czyli kopułka i palec jak mniemam( jak sie myle to mnie poprawcie) wiec nie ma skad wziac sygnału do kompa gazowego, jak chcesz to zobacz jak to jest rozwiazane w nowszych silnikach po 93 roku np 2.2 albo 3.2, do nich spokojnie montujesz sekwencje i smigasz jak na benzynie a spalanie rózni sie niewiele w porównaniu ze zwykłymi (z mieszalnikiem) instalacjami gazowymi
Poprawiam ![]() Obroty silnika - nie problem - bierzesz sygnal z uzwojenia pierwotnego cewki zaplonowej. Potrzebny jest natomiast sygnal synchronizujacy wtyskiwacze z otwarciem zaworu dolotowego na danym cylindrze (wystarczy na jednym); czujnik na rozdzielaczu WN. Dodatkowo jako, ze nie ma potencjometru przepustnicy, czujnik podcisnienia w kolektorze... Ja tam sie nie znam, ale wg. mnie sie da, trzeba tylko chciec ![]() Oczywiscie mowimy tu o instalacji IIIgen. |
Autor: | MarcinJUNAK [ pn sty 07, 2008 5:59 pm ] |
Tytuł: | |
no fakt trener ma racje ale chyba to wszystko musi być jakos klopotliwe bo nikomu w zakladzie gazowym nie chce kąbinowac i dlatego mówią ludziom ze nie da rady załozyc sekwencji a moze jeszcze trzeba sprobowac zapytac w innym miejscu gdzie gazuja samochody ![]() ![]() |
Autor: | Mirmur [ pn sty 07, 2008 6:21 pm ] |
Tytuł: | |
MarcinJUNAK pisze: .. chyba to wszystko musi być jakos klopotliwe bo nikomu w zakladzie gazowym nie chce kąbinowac i dlatego mówią ludziom ze nie da rady załozyc sekwencji
Mnie też to dziwi, że nie chcą założyć gazu. U nas zakładają praktycznie do każdego benzyniaka. Mają z tego cały czas napływ świeżej gotówki, bo ludzie ciągle mają kłopoty z LPG i tłumnie przyjeżdżają na jakieś śmieszne niby regulacje. Pozdrawiam. |
Autor: | gwiazda [ pn sty 07, 2008 7:33 pm ] |
Tytuł: | |
Tam gdzie zakładałem gazownik sie pytał dlaczego nie chce sekwencji...Wtedy nie miałem tyle kasy.Dlatego mnie dziwi,że drugi mi powiedział ,że sie nie da jak się da ![]() ![]() Cytuj: trzeba sprobowac zapytac w innym miejscu gdzie gazuja samochody
Gaz zakładałem w Twoim mieście,za posterunkiem policajskim ![]() ![]() |
Autor: | stanleym126 [ pn sty 07, 2008 7:35 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: Oczywiscie mowimy tu o instalacji IIIgen.
III generacja to nie jest sekwencja tylko ciągły wtrysk gazu,a temat i jego autor mówi o sekwencji,więc albo myli pojęcia,albo mówimy o IV generacji. |
Autor: | BrunoGiamatti [ pn sty 07, 2008 8:58 pm ] |
Tytuł: | |
no wlasnie. Co do sekwencji to ciagle slysze ze to nie takie latwe bo niema pod co sie podpiąć ![]() więc może lepiej odpuscić? a w ostatecznosci zainwestować w IGS ? |
Autor: | TReneR [ wt sty 08, 2008 9:28 am ] |
Tytuł: | |
stanleym126 pisze: TReneR pisze: Oczywiscie mowimy tu o instalacji IIIgen. III generacja to nie jest sekwencja tylko ciągły wtrysk gazu,a temat i jego autor mówi o sekwencji,więc albo myli pojęcia,albo mówimy o IV generacji. No IV gen (sekwencji) z oczywistych powodow nie da sie zalozyc ![]() |
Autor: | Zielony_2 [ śr lut 06, 2008 2:22 pm ] |
Tytuł: | |
to ja mam troche inne pytanie, dot LPG jak nabardziej ale BLOSa Czy da rade założyc blosa do II gen do 300ce-24v m104? bo różnica pomiędzy blosem a IGSem jest spora. Blos kosztuje 550 zł a IGS 3tyś złotych. Na IGS to wiem że podaje sie stały wtrysk gazu i wtedy nic nie strzela nie prycha jest tak jak winno byc. A jak się zachowuje taki silnik z blosem? zakładał/widział ktoś blosa w takim silniku? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |