MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 12:12 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 10, 2008 11:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:54 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Poznan
Koledzy forumowicze po przejażdzce 124 3.2 ce kolegi zapragnąłem miec mocniejsze autko , ale ze wzgłedu ,że w moim maleństwie zrobiłem od nowa całe zawieszenie (wszystkie gumy ,drażki , amortyzatory i inne )a także wiele innych rzeczy, laker całego po stłuczce (niestety za własną kase bo link 4 odmówił wypłaty odszkodowania twierdzą ze uszkodzenina nie mogły powstać w wyniku kolizji )i wszystko na oryginalnych elementach oprócz lamp ,to przyszła mi koncepcja przeszczepu serduszka na potwora .I tak sobie myslę aby z wyspy sprowadzić jakąś mocną 140 i to wykonać .I teraz moje pytanie czy ktoś z szanownych forumowiczów ma jakieś doświadczenie w tego typu sprawach .I jakie mogą wystąpić komplikacje później .Proszę o odpowiedzi rady.

_________________
W 124 CE 2.3 M102 1988
www.mercedes-poznan.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 8:02 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
O swapach bylo juz duzo rozwazan na forum...
Bottom line: nie warto
Ale ja sie uprzesz i masz mozliwosci i kase to mozesz zrobic wszystko... Nie wiem czy V12 wejdzie w ogole pod maske [zlosnik] ale V8 spokojnie (E500). Jakbys to zrobil - pierwszy jestem do spotkania w Poznaniu i przejazdzki ;)

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 8:34 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
To, że zrobiłeś całe zawieszenie to nawet szkoda. Bo co z niego zostanie?
Zobacz jak wygląda zawieszenie w E500 - do tego musisz dojść. Inaczej silnik Cię rozpędzi ale na nic taka zabawa jak się nie będzie kierowało, ani hamowało. W przypadku W124 to chyba taniej poszukać E500 i go doprowadzić do porządku. Nie ma sensu rzeźbic jak można mieć fabryczny.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 9:04 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
skmh skoro masz QP i chcesz miec większy silnik a co za tym idzie frajdę z jazdy to nie lepiej kupic C126 560SEC, od kiedy pojawiło się ogłoszenie o sprzedaży SECa Blachy to naroiło się od ogłoszeń spradaży SECów więc jest w czym wybierac i wydaje mi się, że będzie to lepsze, rozsądniejsze i tańsze rozwiązanie, no chyba, że nie podoba Ci się stylistyka SECa, w co trudno mi w to uwierzyc [oczko]

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 11:01 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
V-12 zmieści sie do komory 124.
np. taki: E 73 AMG W124 V12 530 CH

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 11:06 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:54 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Poznan
Nie no 126 mi sie bardzo podoba ale to było by przynajmniej w poznaniu jedyne qp 5.0 i to było by w nim wyjątkowe .
a tytaj link do qp 6.0
http://www.rakuten.co.jp/garagecurrent/988427/1018277/

To marzeń szczyt :)

_________________
W 124 CE 2.3 M102 1988

www.mercedes-poznan.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 11:25 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 28, 2007 3:14 pm
Posty: 209
Lokalizacja: Łódź
Czy po takim swapie przod pod ciezarem silnika nie zaczalby ryc asfaltu (np przy hamowaniu z duzej predkosci) co by wymagalo wymiany sprezyn na tak twarde ze na polskich dziurach odbijalby sie jak pileczka?

_________________
Mercedes W124 300D '88 automat
Mercedes W204 C200 CGI '11 automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 1:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:54 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Poznan
Myślę ,że wystarczyło by zamienić na sprężyny od e 500 lub dac jakiś sport KW lub coś podobnego .Barzdiej się martwie o konwersje napędu tzn. most .

_________________
W 124 CE 2.3 M102 1988

www.mercedes-poznan.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 6:24 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
Silnik z tej japońskiej strony to V8.

Dyskusja nie ma sensu, bo i tak nie jesteś w stanie wsadzić w bude serii 124 silnika V8, a o V12 nawet nie ma co gadać. Skoro pytasz o takie podstawowe kwestie - czy wejdzie ?
Moge iśc w zakład o 0,7L że nie zrobisz przeszczepu V8 do budy c124 [zlosnik] - zlecenie warsztatowi odpada ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 8:06 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
skmh pisze:
Myślę ,że wystarczyło by zamienić na sprężyny od e 500 lub dac jakiś sport KW lub coś podobnego .Barzdiej się martwie o konwersje napędu tzn. most .


Bardziej to się zacząć trzba martwić o:
hamulce, zestrojenie i odpowiednią wytrzymałość zawieszenia - (E500) ma inną masywniejszą tylną ramę mostu. Przód pochodzi też z tego co wiem z R129. Skrzynka będzie inna, most inny - od Sklasy, półosie inne. W sumie od spodu nie zostanie nic ze starego auta.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 8:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:54 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Poznan
No to wiem ,że ze starego nie wiele zostanie ale myśle tu bardziej o mocowaniach tych elementów typu tylni wózek belka itp.

_________________
W 124 CE 2.3 M102 1988

www.mercedes-poznan.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 10:46 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
skmh pisze:
No to wiem ,że ze starego nie wiele zostanie ale myśle tu bardziej o mocowaniach tych elementów typu tylni wózek belka itp.


N O N S E N S pod każdym względem, nawet mi się nie chce rozpisywać pod iloma. [szalone]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 12, 2008 1:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 18, 2006 6:30 pm
Posty: 66
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
kup sobie cos takiego i problem z glowy:)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl