Witam jestem tu nowy. Na początek pozdrawiam serdecznie wszystkich dzięki którym to forum istnieje, bardzo fajna sprawa.
Jestem posiadaczem E200 16V 1998cm benzyna z 94roku. Jest to wersja wyspiarska. Mam problem z ustawieniem rozrządu po wymianie uszczelki pod głowicą. Z tego co zdążyłem sie zorientować robi sie to tak:
-Ustawia sie koło wału korbowego na podziałce pomiędy wartością 20 a 30
-następnie blokuje się wałki przekładając np śruby M6 przez otwór w panewce do otworu w kole zembatym.
-nakłada sie łancuch, zaktęca ślizgacz i napinacz.
Problem polega n tym ze nie moge trafić idealnie. Za każdym razem jest przed lub po zalecanym polu (20-30) i tłok sie spotyka z zaworem. robiłem to i w lewą i w przawą strone skali, skala jest od 0 do 40 w obie strony od zera (40 30 20 0 20 30 40). Łancucha nie wymieniałem.
Prosze o pomoc, specialnie dzisiaj wziąłem wolne mój Irlandzi szef nie był zbytnio zadowolony.
|