MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sty 25, 2008 12:13 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt sty 25, 2008 11:28 am
Posty: 3
Witam jestem tu nowy. Na początek pozdrawiam serdecznie wszystkich dzięki którym to forum istnieje, bardzo fajna sprawa.
Jestem posiadaczem E200 16V 1998cm benzyna z 94roku. Jest to wersja wyspiarska. Mam problem z ustawieniem rozrządu po wymianie uszczelki pod głowicą. Z tego co zdążyłem sie zorientować robi sie to tak:
-Ustawia sie koło wału korbowego na podziałce pomiędy wartością 20 a 30
-następnie blokuje się wałki przekładając np śruby M6 przez otwór w panewce do otworu w kole zembatym.
-nakłada sie łancuch, zaktęca ślizgacz i napinacz.
Problem polega n tym ze nie moge trafić idealnie. Za każdym razem jest przed lub po zalecanym polu (20-30) i tłok sie spotyka z zaworem. robiłem to i w lewą i w przawą strone skali, skala jest od 0 do 40 w obie strony od zera (40 30 20 0 20 30 40). Łancucha nie wymieniałem.
Prosze o pomoc, specialnie dzisiaj wziąłem wolne mój Irlandzi szef nie był zbytnio zadowolony.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 25, 2008 6:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Moze to pomoze:
Obrazek
Obrazek

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 2:09 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pt sty 25, 2008 11:28 am
Posty: 3
Dzięki za schemat. Zalamują mi sie ręce, chodzi ale nie wkręca sie na wysokie obroty a wolnych to już w ogóle brak i kopci mocno kopci. Bezpiecznik za akumulatorem sprawdzałem. Jutro po pracy prosto do garażu zaleje płyny i przegonie go po autostradzie. Stał bez głowicy 3 tygodnie spryskałem komry WD40 żeby pierścieni nie przyłapało może dla tego kopci. No nic jak naprawie to napisze. Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 23, 2008 1:16 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt sty 25, 2008 11:28 am
Posty: 3
Mieczysław ruszył!!!
Silnik chodzi po przepchaniu przewodu od przepływomierza. Dostał sie tam kisiel (płyn chłodniczy z olejem) kolor kawa z mlekiem.
Ma troche wolne obroty bo 600 ale smiga ładnie. Jedyny problem nad którym sie teraz głowie to to że telepie nim na każdym biegu w przod 2.3.D na R i N wszystko pięknie. Może to któraś z podzuszek skrzyni?
Ale i tak jestem zadowolony Mietek żyje!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl