MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 3:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silnik umarł?
Post: sob sty 26, 2008 11:37 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 17, 2007 11:40 am
Posty: 209
Lokalizacja: Opole
Witam
W koleżki w124 2,3 benz. 91 rok, przebieg około 400 500 tyś. wystapił problem. Silnik stracił kompresje na jednym garze (10-10-10-7,5), i dymi na biało przy wiekszych obrotach. Ewidentnie nie chce jechać. I teraz pytania [szalone] :

- Mógł się silnik nagle "skończyć", podczas jazdy nagle osłabł zgasł i ledwo jeździ
- Czy winowajcą może być padnięta uszczelka pod głowicą (brak kompresji na ostatnim garze)
- Co trzeba pozmieniać instalując silnik 2,5D w miejscie 2,3B

Pozdrawiam

_________________
201018 93`


Na górę
Post: sob sty 26, 2008 11:53 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
jak silnik dymi na bialo to najprawdopodobniej woda dostaje sie z ukladu chlodzenia przez walnieta uszczelke. A co do przekladki silnika ... to chyba bedzie taniej jednak naprawic uszczelke (800-1000 zł) niz zrobic przekladke na 2,5 D

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 1:21 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
nom wg mnie zostaje planowanie głowicy .. i wymiana uszczelki jak kolega wyzej powiedziedział .. koszt moze wyjsc do ok 1000zł ....

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 1:25 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
WojtekW pisze:
naprawic uszczelke (800-1000 zł)


ALPAq pisze:
koszt moze wyjsc do ok 1000zł



tak czytam i chyba musze podniesc ceny [zlosnik]

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 2:18 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
a ile to kosztuje u ciebie (za całość - więc robocizna + uszczelka + planowanie + jak cos potrzeba wiecej)

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 4:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Robocizna 300 (dla klubowiczow znizka 25%)
Uszczelka zaleznie od producenta 100-180 pln ja polecam za 107 elringa
Kompleksowa regeneracja glowicy (przy tym przebiegu bym polecal) 320pln w tym planowanie sprawdzenie cisnieniowe, sprawdzenie prowadnic zaworowych, szlifowanie gniazd i zaworow oraz ich docieranie- to zlecam do innego zakladu. Mozna oczywiscie samo planowanie za 50 pln wtedy odejdzie tez koszt uszczelniaczy.
Uszczelniacze zaworowe 80pln za komplet
Uszczelka pokrywy zaworow 40pln

Czyli 850 w wersji dla ludzi ktorzy jeszcze chca autem polatac lub 500 dla tych co chca zaoszczedzic.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 11:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
roadrunner oczywiscie masz racje .. ale juz wiem jak to wychodzi w MB z przebiegiem .. (no moze te 0,4 mln km :P to jeszcze mało) ... to to to tamto trzeba zrobic .. i w koncu z normalnych 800zł na kompletne robienie głowicy wyjdzie jeszcze pare zł konieczne na wydanie ...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 27, 2008 10:17 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
Silnik umarł?


To tylko śmierć kliniczna. Działaj szybko dacie rade go uratować!!

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 28, 2008 12:46 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
znowu 230 i znowu problemy...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl