MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

namiar na felgi AMG dla jakub gozdzik
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=31473
Strona 1 z 2

Autor:  rISky [ czw sty 31, 2008 2:34 pm ]
Tytuł:  namiar na felgi AMG dla jakub gozdzik

Witam,

sorki za małe zaśmiecanie, ale nie mogę jeszcze pisać priv'ów - a juz chciałbym pomóc :)

w sprawie Twojego pytania na priv'ie - mnie wyniosło 3,3 kPLN z oponami ale poniżej masz namiar na kolesia który ma taniej (chyba w troszkę gorszym stanie).

user na allegro: "R129"
fota jednej (tutaj akurat ze świstaka):
http://zdjecia.swistak.pl/00/02/50/38/2503852_3_b.jpg

Pzdr,
rISky

Autor:  BrunoGiamatti [ czw sty 31, 2008 4:56 pm ]
Tytuł: 

ja kupilem takie felszaki z oponami (felgi stan idealny .. 3 opony stan bdb jedna jakas slabsza) za 1800zł ;)

Autor:  Mor [ czw sty 31, 2008 5:54 pm ]
Tytuł: 

ALPAq pisze:
ja kupilem takie felszaki z oponami (felgi stan idealny .. 3 opony stan bdb jedna jakas slabsza) za 1800zł


Wszystkie 8,5" czy 2x8,5" i 2x10"? Jeśli druga opcja to tanio.

Autor:  rISky [ czw sty 31, 2008 8:34 pm ]
Tytuł: 

Mor pisze:
ALPAq pisze:
ja kupilem takie felszaki z oponami (felgi stan idealny .. 3 opony stan bdb jedna jakas slabsza) za 1800zł


Wszystkie 8,5" czy 2x8,5" i 2x10"? Jeśli druga opcja to tanio.


ja akurat wyrwałem 2x8,5" 2x10". Jak widać w sumie można trafic taniej - ale nie żałuję ani złotówki. Będzie mega rodzyn :)

Autor:  butek22 [ czw sty 31, 2008 9:02 pm ]
Tytuł: 

Felgi miodzio :) , też mam chrapke na takie

Autor:  BrunoGiamatti [ czw sty 31, 2008 11:02 pm ]
Tytuł: 

Mor pisze:
Wszystkie 8,5" czy 2x8,5" i 2x10"? Jeśli druga opcja to tanio.

aa nie obczailem ze to takie rozmiary ;) moja sa chyba 7 1/2 ;) bo gdzież takie wielkie do C124 :P?? nadkola bym pogubił (juz 8J mi ocierały przy jakims tam normalnym ET)

Autor:  Mor [ czw sty 31, 2008 11:04 pm ]
Tytuł: 

ALPAq pisze:
moja sa chyba 7 1/2


A to chyba 2-częściowe ?

Autor:  BrunoGiamatti [ pt lut 01, 2008 12:44 pm ]
Tytuł: 

Mor pisze:
A to chyba 2-częściowe ?

tak. dwu częściowe.
p.s skad moge wytrzasnac jakies zapasowe elementy do moich felg :D??

Autor:  Mor [ pt lut 01, 2008 12:54 pm ]
Tytuł: 

ALPAq pisze:
tak. dwu częściowe.
p.s skad moge wytrzasnac jakies zapasowe elementy do moich felg ??


Powiem szczerze, że Twoje fele ja przynajmniej rzadziej spotykałem od 3-częściowych. Także trudno powiedzieć, ze 2-3 razy się natknąłem na ofertę sprzedaży takowych pojedyńczych i tylko w Niemczech.

A z innej bajki. Czy one też są takie cieniutkie, w sensie, że mają takie cieniuteńkie ścianki? Bo 3-częściowe to jak papier prawie. Nikt tego spawać nie chce, a jak pospawa to i tak zaraz obok się rozłazi. Raczej jedynie wymiana elementu wchodzi w rachubę.

Autor:  Ikspe [ pt lut 01, 2008 1:17 pm ]
Tytuł: 

pytanie do rISky'iego, jestes pewien ze te felgi sa warte 3,3 k PLN? chodzi mi o to czy to orginaly?
Na kazdych felgach AMG jakie widziałem zawsze przed znaczkiem były te paski ///, przy Twoich za boga nie moge sie doszukać.
Nie zeby coś, bo felgi są naprawde ładne.

Autor:  Mor [ pt lut 01, 2008 1:33 pm ]
Tytuł: 

Tawariszcz124 pisze:
czy to orginaly?


Sorry, że się wtrącę, ale oryginały AMG to w tym przypadku O.Z. Racing. A poza tym na starszych felach AMG nie ma tych pasków.

Autor:  Ikspe [ pt lut 01, 2008 1:40 pm ]
Tytuł: 

wporzadku, dzieki!

Autor:  rISky [ pt lut 01, 2008 2:13 pm ]
Tytuł: 

tak szczerze to ja juz sam nie wiem co mam i co z nimi zrobić :)

Przed oddaniem do renowacji zdążyłem spisać info z felgi:

OZ RACING SORGEU
12010MB2
10Jx17H2E17
C7400146
MADE IN GERMANY

Zawsze myslałem że powinny być 3-częściowe, a moje na są dwu-częściowe

dałem do człowieka który chce je piaskować a potem lakierować piecowo bez rozkręcania, mówi że sa one składane fabrycznie na goraco i on nie podejmuje się ich rozkęcania bo potem może byc bieda...

Poczytałem trochę o renowacji i wszyscy rozkecają. Zresztą na moje oko temp w piecu (200'C) raczej wpłynie negatywnie na uszczelnienie felg. Rozmawiałem z kolega który zastosował patent bez rozkręcenia i uszczelnienie szlag trafił.

Co człowiek to inna opinia... Odnowic muszę ale jak i gdzie to już w sumie sam nie wiem...

Autor:  Mor [ pt lut 01, 2008 8:24 pm ]
Tytuł: 

rISky pisze:
Zawsze myslałem że powinny być 3-częściowe, a moje na są dwu-częściowe

Zależy od wersji, były 2 i 3 częściowe.
rISky pisze:
Poczytałem trochę o renowacji i wszyscy rozkecają.

Ja kiedy odnawiałem swoje, były rozkręcane. Co więcej, jak rozwaliłem jeden z elementów (wewnętrzny szeroki rant) na wyrwie w jezdni, rozkręciłem felgę i wymieniłem z innej tylko ten element. Jak najbardziej można je rozkręcać. Jak koleś chce ranty polerować ze śrubkami? Zjedzie chrom, którymi są pokryte śrubki. Poza tym lakieruje się wenwnętrzną tarczę, a rant lepiej wygląda wypolerowany i ewentualnie polakierowany proszkowo bezbarwnie.

Autor:  BrunoGiamatti [ pt lut 01, 2008 10:43 pm ]
Tytuł: 

hmm a czym się uszczelnia felaszki??

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/