Druss pisze:
w zeszłym roku tez wlasnie poszly nam te szczoteczki i byly wymieniane. ale inaczej to sie objawialo... swiatla byly coraz bardziej zolte az poozniej wogule nieswiecily i byl problem z odpalaniem itp.
a co do akumulatora to zauwalylem ze jak byly te zimne dni i noce to zegarek stawal ... wiec chyba czas go naladowac, co nie ?? czy trzeba go wymieniac ??
Szanowny kolego
1. Sprawdź, czy akumulator jest ładowany i jakim napięciem (napiecie ładowania powinno być na poziomie 13.8-14.4 V, sprawdzasz zwykłym woltomierzem przy pracujacym z różnymi obrotami silniku);
2. Sprawdź, czy w układzie nie masz upływu prądu (wyłączasz wszystkie odbiorniki i zapłon, szeregowo w obwód włączasz amperomierz i sprawdzasz, jaki pobiera prąd - w zasadzie powinno być zero, ale zawsze kilka mA może płynąć (szczególnie jak masz radio z podtrzymywaniem pamięci)
3. Jeśli ładowanie OK i nie ma nadmiernego upływu prądu to akumulator kaputt - podładowanie pomoże chwilowo, ale bedzie trzeba go wymienić.
Pozdrawia wykwintnie Leopold