MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 1:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 04, 2008 5:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 15, 2007 10:43 pm
Posty: 168
Lokalizacja: szczecin
Witam!
No wiec mam problem.. wsiadam rano do auta, ustawiam dmuchawe na poziom trzeci co by sie troche ogrzac- jak mi wentylator zaczął pierdzieć to myslałem, że koniec świata..
Kaniec wstępu teraz pytanie, czy wie ktos jak sie tam dostać?
dzwięk dochodzi dokladnie ze srodkowych kratek, ale jedyne co moze tam pierdziec to chyba wentylator który jest niżej w okolicach pokręteł od ogrzewania. Jezeli bede zmuszony zdjąc tą częsc kokpitu gdzie są trzy pokrętła to wydaje mi sie ze dyndzel od ustawiania poziomu nadmuchu bedzie blokował- w razie czego jak sie go zdjąć?

_________________
<u>190D</u> <u>2.5</u>automat
ex <u>190E</u> <u>2.0</u>manual
ex <u>190E</u> <u>1.8</u>manual


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 04, 2008 5:38 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Wentylator jest pod mechanizmem wycieraczki, czasem udaje sie go uratowac przestawiajac lozysko w inna pozycje.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 04, 2008 7:55 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 15, 2007 10:43 pm
Posty: 168
Lokalizacja: szczecin
Zanim go uratuje chciałbym sie do niego dostać, masz pomysł jak? ;)
jezeli sie nie myle to jest ta muszla, jezeli koło mechanizmu wycieraczek to powiniennem sie do niej dostać odkrecajac kratke pod wycieraczką od strony silnika..hmm to lece!
Obrazek <br>Dodano po 2 godzinach. 15 minutach.:<br> Dzieki roadrunner!
Problem zażegnany, przynajmniej tymczasowo..ciezko sie tam dostać jak jasny gwint, najgozej z obydową dmuchawy.. za boga nie moglem jej zdjąć, nagimnastykowalem sie nieslychanie odginając ja i wpuszczająć wd40 ile wlezie- bez skutku, wkoncu przypomniałem sobie Twoje słowa co to zmienienia pozycji dmuchawy. Tak więc przygrzmociłem parenaście razy tak ze pracuje jak z fabryki.. Sądze ze problem kiedyś wróci, jakbym chciał ją wymienić to masz pojecie jak zdjąć tą osłone? Blokuje ją dosłownie wszystko.
W kazdym razie oszczędziłes mi rozbierania połowy kokpitu ;)

_________________
<u>190D</u> <u>2.5</u>automat

ex <u>190E</u> <u>2.0</u>manual

ex <u>190E</u> <u>1.8</u>manual


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 04, 2008 8:24 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Tawariszcz124 pisze:
Blokuje ją dosłownie wszystko



i wlasnei to trzeba zdemontowac [zlosnik] . Niezbyt ciekawa robotka (szczegolnie w tych temp plastiki potrafia pekac), gorsze od tego jest chyba tylko wymienianie nagrzewnicy.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 7:45 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Wymontowywałem osobiście wentylator w MB 115: cała sobota w plecy i cały kokpit rozebrany tj wszystko od nawiewów w dół+tunel. Nie dałem rady rozebrać wentylatora - wg mnie w całości do wymiany ale napchałem smaru ile wlezie na łożysko i wokół niego i piszczenie ustało chociaż pracował głośniej niż przed awarią. Mam nadzieję, że to był pierwszy i ostatni raz: do dzisiaj pamiętam (to już 6 lat) jakie miałem pocharatane ręce.

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl