MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
przepływomierze .... niby takie same ale... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=31593 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt lut 05, 2008 4:38 pm ] |
Tytuł: | przepływomierze .... niby takie same ale... |
Cześć Szukałem strasznie długo przepływomierza do mojej 300ce 24v (silnik M104) I znalazłem. Numer części ten sam (0438 121 082), stan bdb ![]() ![]() Czyli całkiem płaską (jak w M103) Tu fotka klapy od spodu: ![]() Dziwaczna jest ta klapa. nie wiem co robią w niej te dziórki ![]() ![]() ![]() Pytanie: 1. O co do cholery chodzi z tym dziwadłem? 2. Czemu ktoś mogł wstawić taka klape ? gaz mu wywalił orginalna i pobawił się w patenty? 3. Czy ma prawo działać taka płaska klapa w konstrukcji, która winna mieć wypukłą? jaka jest różnica? 4. Zostawić tak czy wrzucić moją starą, ogrinalną klapę? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi ![]() |
Autor: | TReneR [ wt lut 05, 2008 4:45 pm ] |
Tytuł: | |
Klapa do LPG - antywybuch. Jakbys ja wyrzucal to chetnie poratuje i wezme ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt lut 05, 2008 4:47 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: Klapa do LPG i działać to powinno normalnie, tj. tak samo jak na wypukłej? Skoro chcę wywalić gaz to wrzucić moją starą klapę? <br>Dodano po 1 minutach.:<br> TReneR pisze: Jakbys ja wyrzucal to chetnie poratuje i wezme
to sie pomyśli ![]() |
Autor: | TReneR [ wt lut 05, 2008 4:48 pm ] |
Tytuł: | |
ALPAq pisze: TReneR pisze: Klapa do LPG i działać to powinno normalnie, tj. tak samo jak na wypukłej? Skoro chcę wywalić gaz to wrzucić moją starą klapę? Dzialc powinno (chyba, ze guma sie zestarzeje i nie przylega). Jezeli wywalasz gaz to radzilbym wstawic oryginalna (co fabryka, to fabryka). |
Autor: | Mirmur [ wt lut 05, 2008 4:50 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: Klapa do LPG - antywybuch
Tak, jednak przy dobrym strzale potrafi zrobić większy bałagan niż oryginalna stalowa. Jest zamienna z tą co masz. Pozdrawiam. |
Autor: | TReneR [ wt lut 05, 2008 5:04 pm ] |
Tytuł: | |
Mirmur pisze: Tak, jednak przy dobrym strzale potrafi zrobić większy bałagan niż oryginalna stalowa. Jest zamienna z tą co masz.
Pozdrawiam. Mozesz troche rozwinac wypowiedz? Jak dlamnie zaleta tego rozwiazania jest ochrona ramienia przeplywomierza. Natomiast pod d... dostaje filtr powietrza i jego obudowa (ale tu tez mozna klape wstawic) |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt lut 05, 2008 5:36 pm ] |
Tytuł: | |
hmm ale czy przy zmiennej architekturze klapy chodzi wszystko identycznie (identycznie idzie powietrze itp? potencjometr?) Czyli lepiej wstawić tą orginalną skoro mam zamiar śmigać na Pb ?? ![]() |
Autor: | TReneR [ wt lut 05, 2008 5:47 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: Jezeli wywalasz gaz to radzilbym wstawic oryginalna (co fabryka, to fabryka).
|
Autor: | Mirmur [ wt lut 05, 2008 5:57 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: Mozesz troche rozwinac wypowiedz?
Mogę Ci napisać tylko to, co zauważyłem po zainstalowaniu tego wynalazku w W126 420, które strzelało dość często. Klapa z otworami i gumą faktycznie powodowała wyrywanie obudowy filtra powietrza a dodatkowo potrafiła puszczać lewe powietrze na wolnych obrotach. Powietrze dostawało się między blachą a gumą. Zainstalowany grzybek anty wybuchowy na obudowie filtra powietrza w czasie wybuchu odkształcał maskę silnika ![]() Pozdrawiam. |
Autor: | TReneR [ wt lut 05, 2008 7:06 pm ] |
Tytuł: | |
No jak maske wyginalo, to niezle wybuchy szly... ![]() ![]() |
Autor: | AndyS [ wt lut 05, 2008 7:31 pm ] |
Tytuł: | |
Widzę że urządzenie antywybuchowe na kolektorze ssącym pod klapą jednak jest najskuteczniejsze. ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt lut 05, 2008 8:15 pm ] |
Tytuł: | |
AndyS pisze: Widzę że urządzenie antywybuchowe na kolektorze ssącym pod klapą jednak jest najskuteczniejsze.
co to to napewno ![]() ![]() hmm mysle czy samemu sie zabrać jutro za montowanie tego wszystkiego.. całego. czy jak przerzuce tlyko klape na moją starą i wrzuce to wszystko co przyszło mi w paczce (a co defakto zostało wyciagniete z jeżdżącego samochodu) to czy bede musiał coś regulować ![]() |
Autor: | Mirmur [ wt lut 05, 2008 8:28 pm ] |
Tytuł: | |
AndyS masz W126 300E a one według moich doświadczeń i obserwacji są bardziej odporne na zatrucie gazem niż V8. Dla mnie LPG w MB jest tematem nie przewidywalnym, co zresztą widać na Forum. Jedni jeżdżą bez problemów a inni nie mogą dojść do ładu z silnikiem. Pozdrawiam. |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt lut 05, 2008 8:52 pm ] |
Tytuł: | |
Mirmur pisze: a inni nie mogą dojść do ładu z silnikiem.
... od końca listopada.... |
Autor: | Jurand [ wt lut 05, 2008 9:15 pm ] |
Tytuł: | |
ALPAq pisze: czy bede musiał coś regulować
Dopóki nie zamontujesz to nie będziesz wiedział i nikt poza wróżka nie da jednoznacznej ODP. Wiec do roboty, czekamy na efekty ![]() Pozdr |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |