MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

280 SE Odpalił i nawet jedzie ale to nie to.:-(
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=31707
Strona 1 z 1

Autor:  diablos25 [ ndz lut 10, 2008 1:12 pm ]
Tytuł:  280 SE Odpalił i nawet jedzie ale to nie to.:-(

Witam. Po ponad połrocznej walce z silnikiem i jego kapitalnym remoncie ,wreszczie usłyszałęm jak chodzi. Nadmienie tylko iz zasilany jest zarówno Pb jak i LPG. Jak juz pisałem chodzi ale byle jak. dopoki jest zimny wszystko wydaje sie OK zapala na benzynie, obroty sa wyzsze niz porozgrzaniu(sadze iz to efekt tzw wtrysku rozruchowego albo innego rodzaju "ssania" niewazne. Problem zaczyna sie po rozgrzaniu praca staje sie nie równa, na benzynie jest troche lepiej na gazie tragedia buja nim strasznie. wsytepuja pewne problemy z regulacja wolnych obrotów na obydwu paliwach. A teraz najlepsze, wczoraj wieczoerm wyjechalem na jazde probna, zauwazone efekty? Ciąg ma naprawde dobry ale co z tego skoro po zachamowaniu i ponownym wrzuceniu biegu silnik zdycha. Teraz pytania:
1)W tym modelu sterowanie skrzynia automatyczna odbywa sie za pomoca linki i podcisnienia,tak? A gdzie dokładnie jest w piete to podcisnienie? czy moga byc inne przyczyny takiego zachowania sie auta? Przed wyjeciem silnika nie robił tego.
2)Czy wskazania tzn ekonomizera sa adekwatne do pracy na gazie ?
3) Wskazówka ekonomizera na wolnych na benzynie odchyla sie dosc znacznie w prawo z czego to moze wynikac? Na gazie jest zreszta tak samo. A przed remontem nie było przynajmniej na gazie, smigał jak trzeba na nim.
4) Wdzieczny bede za wszelkie informacje dotyczace reaminacji tego silinka

PRZESTROGA: Wyjmując silnik z budy zwracajcie szczegolna uwage na podcisnienia co gdzie i jak, ja to zrobiłem na wariata i teraz jezdze ale od 6 miesiecy do echanika. :x

Prosze pomozcie bo wiara mnie opuszcza [zlosnikz]

Autor:  Grzegi [ ndz lut 10, 2008 2:02 pm ]
Tytuł: 

Tomek, przecież podawałem linka w innym wątku KLIK. Patrzałeś ?? Przecież tam jest wszystko o 110tce. Schematy podciśnień, skąd dokąd, itd.
Generalnie z tego co pamiętam podciśnienie wpływa na płynność zmiany biegów. Jak się bawiłem i miałem odłączone to strasznie szarpało przy zmianie. Jeżeli chodzi o cięgno to reguluje się moment zmiany przełożenia.

Autor:  diablos25 [ ndz lut 10, 2008 4:26 pm ]
Tytuł:  m110

Witam.Patrzyłem ale albo jestem slepy albo nie moge znalezc. Pewno poruszasz sie lepiej po tamtej stronie odemie. Jakbys mial czas i chec to wez mi napisz jak chlop krowie na rowie :-) gdzie dokładnie tego szukac.

Autor:  diablos25 [ pn lut 11, 2008 12:09 pm ]
Tytuł:  Shcematy

No nie mowcie mi ze nagle nikt nic nie wie i nikt nie ma m110 w swoim aucie?

Autor:  Mor [ pn lut 11, 2008 4:12 pm ]
Tytuł: 

diablos25 pisze:
Wskazówka ekonomizera na wolnych na benzynie odchyla sie dosc znacznie w prawo z czego to moze wynikac?

Tak jakby gdzieś lewe powietrze łapał. Przez to go może bujać na wolnych. Poza tym jeśli silnik przeszedł remont i zliwkiduje się lewe powietrze, to będzie trzeba wyregulować miesznakę.

Autor:  diablos25 [ wt lut 12, 2008 2:55 pm ]
Tytuł:  Odpada

Fałszywe powietrze odpada, sprawdzone, dawka tez juz mniej wiecej wyregulowana a powodem wadliwej prcy były przewody wyskiego napiecia, w nocy swieciły jak dobra dyskoteka :o . Reszta tematui nadal aktualna, ma ktos jakies pomysły?

Autor:  diablos25 [ śr lut 13, 2008 5:23 pm ]
Tytuł:  Hilfe

No panowie i panie pomozcie. Zajrzyjcie u siebie pod maski gdzie macie podpiete weze podcisnieniowe idace z aparatu zapłonowego i automatycznej skrzyni biegow. Tylko tego mi brakuje i bede sobie smigał w126, kto ma wie jaka to radosc. 8)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/