MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
E500 / 500E wibracje na wolnych obrotach https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=31815 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | gienkas [ czw lut 14, 2008 11:10 pm ] |
Tytuł: | E500 / 500E wibracje na wolnych obrotach |
Witam, przedstawię mój przypadek. Od jakiegoś czasu silnik zaczął wibrować na wolnych obrotach, np. kiedy stałem na światłach. Po dodaniu gazu silnik się dławił i w pewnym momencie następował powrót do normalnej/równej pracy silnika i nagły wzrost mocy(praca na wszystkich cylindrach). Zapewne kilka cylindrów wypadało. Kupiłem 2 cewki, 2 rozdzielacze,2 palce rozdzielaczy, komplet przewodów zapłonowych i świece. Pomogło. Teraz 500-ta chodzi jak brzytwa, równo pracuje. Ze starych elementów które wjąłem jeden rozdzielacz był zużyty oraz 2 przewody od cewek zapłonowych były sztywne (przyjarane w środku zapewne). Może ktoś uzna za pomocne. Kolejny etap to będzie wymiana wiązki elektrycznej silnika, ale to straszny koszt...(wymiana ze względu na wiek auta oraz bezpieczeństwo/żywotność silnika). Pozdrawiam |
Autor: | zegarek [ pt lut 15, 2008 11:30 am ] |
Tytuł: | |
A w jakim stanie jest wiązka? Bo chyba od tego powinieneś uzależnić wymiane. Może ktoś już ją kiedyś wymienił? Wiązka górna kosztuje cos ok. 2kPLN(i ciągle drożeje) + ze 2 godziny roboty DIY na pocieszenie |
Autor: | Wit [ pt lut 15, 2008 11:41 am ] |
Tytuł: | |
O w mordę ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | zegarek [ pt lut 15, 2008 12:16 pm ] |
Tytuł: | |
Wit pisze: wyciągałem już 30-letnie wiązki z MB i nawet jeden kabelek nie był pęknięty
![]() Zgadza się. To jest niestety przypadłość silników m104(2.8 i 3.2), m119 i m120 |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pt lut 15, 2008 1:32 pm ] |
Tytuł: | |
Jedz do Antoniego to Ci takie wiazki zrobi za kilka stowek i po sprawie-i beda chodzic nastepne kilka lat ![]() |
Autor: | georem [ pt lut 15, 2008 8:11 pm ] |
Tytuł: | |
zegarek pisze: Zgadza się. To jest niestety przypadłość silników m104(2.8 i 3.2), m119 i m120
W audi A8 jest to samo, jak wyciągnęłem czujnik prędkosci obrotowej wału to rozpad się w rękach, podejrzewam że dlatego się uszkodził. Ale na szczęście A8 ma nowego szczęśliwego właściciela. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |