MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 7:10 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lut 07, 2008 7:39 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2007 9:24 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Luboń
Witam kupiłem 124 E320T z 93r. Brak jakiejkolwiek wiedzy na temat W124 w czasie, w którym kupowałem ten samochód zaowocował wieloma problemami. I tu pytanie doprowadzić to auto do porządku nie patrząc na wartość rynkową czy próbować sprzedać. Stan w jakim kupiłem auto pokrótce opisze:
1. Na plus bezwypadkowość
2. Tu już gorzej, zawieszenie sportline nivo totalnie wybite niesprawne gruchy stuka buja.
3. Silnik po zalaniu dobrym syntetycznym olejem totalnie się rozszczelnił, leje się z niego pali olej obroty falują moc odczówalna -40%
4. Elektryka w środku w tylnej części nie sprawna (oświetlenie z tyłu, na słupkach, nie działa drugi stopień grzania foteli, itd.) przerwany przewód doprowadzający płyn z tylnego zbiornika = zalany tył bagażnika i tapicerka podsufitki)
5. Tylne uszczelki szyb przeciekają i widać pęcherze rdzy
6. Środek okopcony przez papierosy lekko zniszczony ale nie ma tragedii.
Marzyłem o mercedesie a kupiłem takie coś wiem moja i tylko moja wina ale stało się i co teraz zrobić. Zawieszenie doprowadzę do używalności ale mam obawy o silnik mechanik określa przebieg na około 500-600 kkm. Oglądam na aukcjach jak mają na części całe mercedesy W210 z tym samym silnikiem 3.2 rzędowym z niedużymi przebiegami z anglii, wymieniać silnik warte to zachodu?? czy sprzedać i spokojnie poszukać coś innego??

_________________
W124 E320T 93r. jako hobby
Fiat Doblo do poruszania
Harley-Davidson Sportster Roadster pożyczany od nie-żony ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 7:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 06, 2008 11:53 am
Posty: 346
Lokalizacja: Pionki k.Radomia
Witam mysle ze taniej Cie wyjdzie sprzedac tego co anbyles dolozyc jeszcze kasy i kupic cos naprawde godnego, jest pelno w124 na rynku jest w czym wybrac i jak dobrze poszukasz to znajdziesz cos godnego :) inaczej to bedziesz mial studnie bez dna

_________________
Pozdrawiam Andrew
Omega A Diamant -laleczka

Ex. MB W124 E250D 93r - skasowany :/ ...... ale wroce do gwiazdy


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 10:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 08, 2007 10:18 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Jaworzno
moje zdanie jest podobne:) nie ma sensu ladowac kasy w tego co masz bo moze sie okazac ze to pochlonie tyle kasy ze za to bys kupil 2 takie w ladnym stanie:) podstawa to to zeby sie nie napalic na jakiegos tylko chlodnym okiem ogladnac i jechac na stacje diagnostyczna (przynajmniej nie kupisz kota w worku) sprzedaj tego i na spokojnie szukaj jakiegos porzadnego [zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 08, 2008 9:01 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2007 9:24 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Luboń
Dzięki za odpowiedzi oprucz zakupu samego auta już wydałem na niego około 4,5 tys. na naprawy 4 tys. na zagazowanie (wiem zbrodnia ale po 2 miesiącach jeżdżenia na benzynie....). Szkoda, że tego forum nie znałem wcześniej.

_________________
W124 E320T 93r. jako hobby

Fiat Doblo do poruszania

Harley-Davidson Sportster Roadster pożyczany od nie-żony ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 08, 2008 9:08 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 06, 2008 11:53 am
Posty: 346
Lokalizacja: Pionki k.Radomia
sam jestem na etapie szukania jakiegos dobrego modelu mam jeszcze sporo czasu na znalezienie, na spokojnie bez emocji poowoli powoli i sie cos znajdzie narazie szukam cos w gazie ale chloapki tu z forum mnie namawiaja z diesla bo z gazem duzo klopotow pozniej, i przynosi skutek chyba jednak zainwestuje w klekoczaca pania Mercedes :):)

pozdro

_________________
Pozdrawiam Andrew
Omega A Diamant -laleczka

Ex. MB W124 E250D 93r - skasowany :/ ...... ale wroce do gwiazdy


Na górę
Post: pt lut 08, 2008 10:51 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Tomad pisze:
6. Środek okopcony przez papierosy lekko zniszczony ale nie ma tragedii.


Stanowczo sprzedaj !! :roll: Ale znalezsc cos w naprawde dobrym stanie jest ciezko.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 08, 2008 11:25 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2007 9:24 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Luboń
Akurat z gazu w swoim M104.992 jestem zadowolony ale oczywiście gaz sekwencyjny prawidłowo zainstalowany nowoczesna instalacja w pełni współpracująca ze sterownikiem silnika. Silnik na pełnym elektronicznym wtrysku z seri E320. Żadnych niepokojących objawów i gdybym zmieniał to napewno wziąłbym pod uwagę ten silnik jak też E280 lub nawet E420 oczywiście tylko w dobrym stanie. Niestety mój do ideałów nie należy jak pisałem wyżej. Gaz w mercedesie to nie takie zło konieczne jak się na nim nie oszczędza za mocno. Utwierdzacie mnie tylko w ptzekonaniu, że akurat w mojego merca już inwestował nie będę. Teraz wezmę też pod uwagę silniki diesla lecz raczej te nowocześniejsze minimum 2,5 litra.

_________________
W124 E320T 93r. jako hobby

Fiat Doblo do poruszania

Harley-Davidson Sportster Roadster pożyczany od nie-żony ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 17, 2008 10:53 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
tylko teraz pomyśl za ile oda Ci sie sprzedać to co masz ;)

albo trafisz na ogoś kto zbytnio sie na tym nie zna, i kupi tak jak jest... za cene, no powiedzmy zbliżoną do rynkowej [zlosnik]

wydałeś juz 8,5tys zł :o na sam LPG i jakies naprawy , aż jestem ciekawy na co wydałeś 4,5tys zł na cześci + naprawa = przeciez to aż nei wykonalne w przypadku W124 [totalszok] , chyba że kupowałeś wszystkie cześci nowe i to w ASO


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 17, 2008 11:15 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 17, 2007 5:38 pm
Posty: 25
Marcin S pisze:
tylko teraz pomyśl za ile oda Ci sie sprzedać to co masz ;)

albo trafisz na ogoś kto zbytnio sie na tym nie zna, i kupi tak jak jest... za cene, no powiedzmy zbliżoną do rynkowej [zlosnik]

wydałeś juz 8,5tys zł :o na sam LPG i jakies naprawy , aż jestem ciekawy na co wydałeś 4,5tys zł na cześci + naprawa = przeciez to aż nei wykonalne w przypadku W124 [totalszok] , chyba że kupowałeś wszystkie cześci nowe i to w ASO


niestety nie. pewien warsztat, jeden z poleconych mi na tym forum, wziął łącznie 4,5tys. za zawieszenie tył - NIVO i cała reszta. był to tylko tył. :evil:
nie wiem gdzie kupowali części, ale podejrzewam, że niekoniecznie w ASO :-?

_________________
W 124 E 280 T ASB '93/94 LPG

www.irek-motocykle.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 17, 2008 11:24 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
tomad Widze z lubonia jesteś :)) ja jestem ze świerczewa ( poznań granica z luboniem) Szkoda ze wcześniej Cie nie było na jakiś spocik byśmy sie wybrali :)) Pozdrawiam

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 11:34 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2007 9:24 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Luboń
Na co wydałem 4,5 tys.? Po kupnie okazało się że z przodu krzywe zawieszenie (uderzył kołem w krawężnik lub coś naprawdę twardego)=wymiana zawiechy plus końcówki drążków bo wybite kilka gum i już było coś koło 450 zł. W tych 4,5 tys. były też oleje i filtry (silnik, skrzynia), świece bo przerywał. Wymiana uszczelki pod kapą zaworów pod czujnikiem ciśnienia, z tyłu na wale (drogo bo skrzynie musieli zrzucić), pod pompą wspomagania i jeszcze coś czego nie pamiętam. To z robocizną dało 2 tys. w sumie potem zabrałem się za NIVO nowe gruchy 600 zł. płyn ZH-M 100 zł. elementy gumowe siłowników + uszkodzona rurka od gruchy do regulatora serwis MB Poznań Ptasia = 160 zł. Regeneracja stopek siłowników w NGENGAST (super robią) 100zł. + koszty przesyłki 80 zł. + jedna nowa osłona siłownika ta gumowa 20zł. Robocizna coś koło 400 zł. Gumy na stabilizatorze, końcówki wachaczy tył i znowu części plus robota 600 zł. I z uwagi na dość drogie zawieszenie w utrzymaniu 3.2 silnik sportline coś mówili o zawiechach AMG ale nie potwierdzone i części kurcze drogie. Także wydać 4,5 tys. wcale nie jest taką sztuką. Części jak mogę kupuję nowe i sprawdzone lub nawet serwis. Ale myślę aby pewne żeczy samemu robić za dużo na mechaników się wydaje.

A z kolegą z świerczewa chętnie się spotkam celem wymiany doświadczeń :)

_________________
W124 E320T 93r. jako hobby

Fiat Doblo do poruszania

Harley-Davidson Sportster Roadster pożyczany od nie-żony ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 5:28 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
hehe :)) no zapraszam. Jestem młody ale doświadczenie jeśli chodzi o 124 i 123 mam spore:D gorzej z benzyniakami bo ja w samych dieslach sie obracam.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 6:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
jesli tyle wydales juz na auto masz zrobione zawieszenie z przodu i z tyłu to nie sadze zeby bylo warto sprzedawac. chyba ze buda jest calkiem zgnita i nieda sie z nia nic zrobic. Silnik nie sadze zeby byl zamordowany bo to raczej malo prawdopodobne, jedyne co zabija te motory to dlugi okres stania.
Moim zdaniem juz nie ma sensu sprzedawac.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 7:05 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
roadrunner pisze:
Silnik nie sadze zeby byl zamordowany bo to raczej malo prawdopodobne, jedyne co zabija te motory to dlugi okres stania.
Moim zdaniem juz nie ma sensu sprzedawac.


popieram, wydać 8,5tys i szukac czegoś kolejnego - kolejnej skarbonki, może nawet większej - chyba nie ma sensu.
A sprzedając go stracisz te 8,5tys zł :o - więc lepiej dołożyc kolejne 1,5-2tys zł, zmienic mechanika i jeżdzić tym samochodem aż do jego technicznej śmierci - chyba że masz $$ i fantazje to rób jak uważasz....


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 7:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 10, 2008 7:42 pm
Posty: 173
ale któż zalewa motor syntetykiem jak nie jest pewny ze auto wczesniej na syntetyku jeździło??? nigdy nie zalałbym oleju syntetycznego do takiej fury

_________________
Wiedza o MB nie mała i ciągle poszerzana... z miłości do 126.
Mercedes Vito 2,3D (80KM)
IVECO 5912 2,8 TDI
RENAULT Master 2,5 DCI
RENAULT Megane 1,6 16V + gaz ( kur... nie do zdarcia ;) )
Opel Astra 1,7 D(rezynka) ;];]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl