MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 5:05 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lut 24, 2008 11:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam wszystkich

Od ostatniego czasu targaja mna dylematy - zmienic fure tak/nie i jeli tak to na co.

Dla prawidlowej oceny mojej sytuacji musze nadmienic kilka slow o mojej profesji. Otoz jestem serwisantem piecy do obrobki cieplnej (azotowanie). Piece naszej firmy sa rozsiane po calym swiecie, jednakze najwieksze ich skoncentrowanie jest w Europie. Przewaznie do klienta jedzie sie samochodem chyba, ze jest ekstremalnie daleko to pozostaje samolocik.

Dosc duzo czasu spedzam za kierownica. Odkad kupilem swoje kombi zrobilem nim przez 3 lata 110tys km z czego 5% po miescie. Reszta przebiegu to podroze sluzbowe po Europie.

Od 3 lat jestem bardzo szczesliwym posiadaczem S124 250D 1990. Autko kupilem swiezo do PL przytargane wiec sterany zyciem nie byl. Do dzisiaj pomimo wieku jest w wysmienitym stanie mechanicznym jak i wizualnym. Bardzo dbam o niego bo jest to moje narzedzie pracy i musze byc go pewnym jadac w tournee np. do francuskich klientow (ok 5000km). W przypadku powazniejszej awarii koszt sprowadzenia mego MB do Polski z takiej odleglosci bylby horrendalny. Naprawdem dbam o ten samochod, cos tylko puka,stuka i juz autko jest w zaprzyjaznionym warsztacie, wiec ta osoba, ktora go kiedys (moze szybko) ode mnie nabedzie jeszcze baaaardzo dlugo sie nim nacieszy.

Jest kilka przyczyn, ktore sklaniaja mnie do przemyslen nt. zmiany srodka lokomocji.

1). Wraz z wiekiem wzrasta popyt na wyzszy komfort podrozowania. Moje autko niestety nie posiada klimatyzacji, a jadac latem na poludnie Wloch czy w inne miejsca narazam sie na poparzenia [zlosnik] a tak na serio to podroz 12 godzin w takim upale naprawde wykancza wiec klima jest warunkiem KONIECZNYM.

2). Ogolnie wiadomym jest, ze motorek 250D jest bardzo udana jednostka, jednakze w budzie kombi nie jest on demonem predkosci z kilku powodow:
- zwiekszona masa wlasna w porownaniu do sedana
- inne przelozenia mostu obliczone na wieksza moc uzytkowa niz na osiagi
Przewaznie podrozuje z predkosciami 120-130km/h, przy wiekszych silnik juz wyje i po prostu szkoda mi go gnac z wyszymi predkosciami niz napislaem przez dluzszy czas. Stwierdzam, ze jest dla mnie za wolny na pokonywanie takich odleglosci (najkrotsze odcinki min 600km). Wystarczy mi jazda ciagla z predkosciami rzedu 140-150km. Szybciej sie nie oplaca bo mandaty za granica sa troche drozsze :x a poza tym jadac szybciej zawsze latwiej o wypadek itp wiec mysle, ze smiganie 140-150km/h na godzine mi wystarczy.

3) Wersja kombi jest super przestronnym autkiem. Naprawde wozilem nim takie rzeczy, ze sam nie wierzylem, ze da sie to tym samochodem przewiezc. Jednakze do klientow jezdze SAM i generalnie woze powietrze. Wiadmo jakies skrzynki z czesciami zamiennymi i torbe z narzedziami + rzeczy osobiste zabieram ale do sedana to tez spokojnie wejdzie. Incydentalnie przewoze cos wiekszego i w sumie rzadko tak naprawde wykorzystuje kombi zgodnie z jego przeznaczeniem.

4) Bedac szczerym musze przyznac, ze troche powtarzam troche znudzil mi sie moj samochodzik. Tak to czasami bywa. Generalnie jestem z nim bardzo emocjonalnie zwiazany. Naprawde bylem nim w wielu dziwnych i odleglych miejscach i NIGDY mnie nie zawiodl!!! Nigdy sie nie popsul, nigdy (nawet w 32 stopniowe mrozy) nie mial problemow z rozruchem, slowem mozna na nim polegac jak na zawiszy.

Rozwazalem wiele opcji zmainy srodka lokomocji. A oto kilka z nich:

BMW E-39 530d - fajne autko ale ten motorek chyba troche za duzo pali. Az taka moc mi nie jest potrzebna. Ceny czesci tez chyba wyzsze

AUDI A4 (pierwsza wersja) 1.9TDI. Fajne autko ale chyba dla mnie za male (mam 192 cm.n.p.m.)
AUDI A6 (wersja 1997-2001). Opcja 2.5TDI odpada z racji wad tego silnika, A6 1.9TDI nie wiem czy nie jest za slaby do tej budy (mowie tu o kombi bo sedan mi sie nie podoba)

ZAWSZE bardzo podobal mi sie C124. Tak sobie mysle jakby zapodac takiego C124 220E to byloby fajnie

Powoli zaczynam sie sklaniac do zakupu/zamiany na model W lub C124 z motorkiem 220E

Moze zbyt czesto sie nie rozpisuje na forum ale bardzo czesto je czytam i z Waszych opinii nt. tej jednostki napedowej mozna wywnioskowac ze jest to w miare dynamiczny i oszczedny silnik.

Wiadomo, ze jesli chodzi o ekonomike wchodzi w gre zapodanie gazu. Z tego co piszecie ten silnik dosc dobrze znosi sekwencyjny wtrysk gazu.

I tu mam do Was pare pytan.
Z racji niezbyt dobrej znajomosci silnikow benzynowych (jakos tak zawsze smigalem dieslami) zapytuje czy obsluga takiego silnika nastrecza wiele klopotow, czy stopien skomplikowania jest b.wysoki. ??

Jak ma sie elestycznosc takiego silnika w porownaniu do 5-cyl 250D. 250D po miescie ma elastycznosc w zupelnosci mnie zadowalajaca.

Moj MB ma 5-bieg reczna skrzynie. Przyznam, ze chcialbym sprubowac automatu i tu pytanie czy sa tu tylko 4 biegowe automaty czy mozna trafic 5-biegowy automat i czy przy opcji ciaglej jazdy po trasie (rzadziej po miescie) automat sie sprawdzi?.

Jak (ale tak na serio) wypada zuzycie paliwa? Jesli mozna to prosze tez podac ile pali LPG.

Czy lepiej wziac sedana czy wbijac sie w coupe??? (ladniejszy ten drugi ale mniej funkcjonalny. Ciekawe jaki duzy ma bagaznik)???

i glowne pytanie to: czy taka zamiana ma sens???. Bardzo prosze o fachowe i kolezenskie porady bo jestem na rozdrozu emocjonalnym i nie wiem co robic. Z jednej strony mam idealne autko, znam je na wylot i jestem go calkowice pewien z drugiej strony kusi chec zmiany na cos mocniejszego, no i ta klima latem :evil:

Korzystajac z okazji jesli kogos interesowalaby zamiana (jesli trzeba za doplata) mojego S124 na W lub C124 220E to chetnie rozwaze kazda propozycje.

Na zachete zapodaje zdjecia mojego MB. Zostaly zrobione zaraz po kupnie ale zapewniam, ze autko teraz wyglada nawet lepiej. Z roznic optycznych - przednie kierunkowskazy zostaly przywrocone do oryginalu czyli pomaranczowe a na tylna klape powrocil znaczek 250TD. Na jednym ze zdjec w srodku lezy paczka papierowow (nie moja). W aucie za mojej kadencji palone nie bylo gdyz rozstalem sie z tym gownianym nalogiem.

Jakby sie samochodzik komus spodobal i ten ktos mialby cos do zaoferowania to tel do mnie 507 114 729.
VIN WDB1241851F163492 - 100% zgodny

Z gory dziekuje za porady.

Serdecznie pozdrawiam




Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 12:15 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hehe :) miała historia ;)
Co do coupe to jak chcesz pojeździć to bierz 320CE !! i sekwencyjny gaz. moc to ma .. moment obrotowy spory ... a co do spalania to na trasie da sie jechać!! i sie nie zdechnie z braku chlebka.
Co do problemow to niema żadnych :) ja mam 300ce 24v i mailem problem przez gaz ale przez to ze nie mialem sekwencji :) (bo mieć nie moge).
Tak to tylko normalne wymiany olejów, świec.. kabli itp (normalne zzużywające sie partsy)
Ja osobiście jeżdże teraz tylko na PB w 300CE 24V.. i spalanie średnie wychodzi mi 12l !!.. wiec 320 na LPG na trasie to moze ci wychodzic nawet 9l LPG :) wiec mysle ze da sie przeżyć ;)
czy taka zamiana ma sens?? diesel to diesel .. ciezko to zastepić benzyna .. wytrzymałośc i spalanie robi swoje .. ale goolnie .. jak bys znalazl dobre qp .. z nieduzym przebiegiem iw dobrym stanie to .. bys byl bardzo zadowolony mysle
a co do elastyczności .. to niechcacy czasami moim 300ce ruszam 4 biegu [zlosnik] .. a tak poważnie to .. diesel ma zawsze wiekszy moment obrotowy ..a le przy 320CE juz jest blisko 300Nm.. a to jest coś .. chodzi jak należy ;) kultura jest.
co do coupe to ja polecam automat .. mam manual i chodzi to opornie (chodź da sie jeździć ;) )
pozdrawiam <br>Dodano po 18 minutach.:<br> a co do twojej 124T .. to bardzo ładna ;) ja tam sie przywiązuje do "kochanek" i bym zapłakał się jak bym miał się z taką rozstac

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 9:48 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
ALPAq pisze:
wiec 320 na LPG na trasie to moze ci wychodzic nawet 9l LPG wiec mysle ze da sie przeżyć

No chciałbym to zobaczyć. W takim spalaniu to trudno się na benzynie zmieścić. Nie mam gazu, ale nie podejrzewam, żeby mniej go spalił niż benzyny.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2008 11:23 am przez Mor, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 10:27 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Tak jak wczesniej pisalem. Sklaniam sie do zamiany na wersje 220E/CE. Na pewno nie ubiore sie w E320 - glownie z powodow ekonomicznych. Nie mam aspiracji ultra sportowych i mysle, ze 150KM w budzie 200kg lzejszej od kombi i 50% wiecej mocy (moj ma bodajze 94KM) w zupelnosci mi wystarczy i pozwoli na przemieszczanie sie z rozsadnymi predkosciami po drogach naszego kontynentu. Poza tym wszystkim nie we wszystkich krajach europy LPG jest tak popularne jak u nas i nie bede krazyl i szukal Bog wie gdzie stacji z LPG tylko po to aby troche zaoszczedzic. Czas u mnie ma znaczenie kluczowe, wiec 320E bez mozliwosci jazdy na LPG odpada (nie chodzi tu o brak instalacji ale o brak stacji z tym specyfikiem. Za przyklad podam fakt, iz wielokrotnie podrozowalem do Wloch. W Austrii nie widzialem ani jednej stacji z LPG usytuowanej przy drodze tranzytowej, a jest to odcinek miedzy CZ a I 460km bez mozliwosci zatankowania LPG a aby dojechac do Wloch zatankowawszy w CZ musialbym miec butle wielkosci bagaznika [zlosnik]

Licze na dalsza dyskusje i pozdrawiam Wszystkich

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2008 10:33 am przez Milosh, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 10:32 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 22, 2007 5:15 pm
Posty: 145
Lokalizacja: Wąbrzeźno\Toruń\Bydgoszcz
Milosh wyslalem do ciebie takie małe zapytanko :)

_________________
S123 300TD 77' - ex
W123 300D 81' - ex

JEST:

W123 200D 1984


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 10:54 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Groocha: poszla odpowiedz na PW

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 11:18 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
ALPAq pisze:
Ja osobiście jeżdże teraz tylko na PB w 300CE 24V.. i spalanie średnie wychodzi mi 12l !!.. wiec 320 na LPG na trasie to moze ci wychodzic nawet 9l LPG


Kolejny temat i kolejne bajki, skąd Ty takie wyniki spalania chcesz wziąść, a może resztę koni owsem zaczniesz karmić.

W trasie silnik M104 średnio bierze 9 - 10l. Gazu zawsze weźmie więcej, mi nie zszedł w trasie nigdy poniżej 13, jak jeszcze go miałem w samochodzie ... Także kolego ALPAku przestań ludzi wprowadzać w błąd, bo takie spalanie jest nieosiągalne ...

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 11:25 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
ALPAq pisze:
Ja osobiście jeżdże teraz tylko na PB w 300CE 24V.. i spalanie średnie wychodzi mi 12l !!.. wiec 320 na LPG na trasie to moze ci wychodzic nawet 9l LPG.


Czy ten wybuch gazu oprócz klapy przepływomierza zniszczył ci też kalkulator?

Milosh, teoretycznie na trasę benzyna wydaje się dla ciebie nie głupim rozwiązaniem. To 5% w mieście mnie przekonuje, bo odpadają ci krótkie zimne odcinki i spijasz samą śmietankę z tego co daje silnik benzynowy.

Ale na Boga, co ty zrobisz jak ci kichnie coś na drugim końcu Europy, już nie mówię w samym gazie, bo chwalą wszyscy tą sekwencję za bezstrzałowość, ale znam jedno E220C z przebiegiem poniżej 200 tys. i jak nie wiązka się upala, to przekaźniczek, pstryczek, elektryczek... Auto piękne, świeże, a wszyscy potem sie pochylają i mówią: 13 lat ma, to miał prawo. No i kulawo. Do długodystansowego latania po Europie potrzeba nowego auta albo starego diesla.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 12:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
WeebShut pisze:
W trasie silnik M104 średnio bierze 9 - 10l.


Potwierdzam, bo czasem jeżdżę C124 320. Ten silnik dopiero w jeździe miejskiej pokazuje apetyt.

Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 2:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Ok Me:how zgodze sie z Toba. Kwestia szczescia. Ja osobiscie mialem w zyciu pare samochodow (wszystkie leciwe) i powiem Ci, ze mam szczesliwa reke. Zaden sie nie psul. Jak ktos ma pecha ti o w pi.z..e na pinezke trafi [zlosnik]

Na pewno jest duzo racji w tym co piszesz. Zawsze mozna miec ze soba jakies erste hilfe czyli kopulka, przewody, jakies typowe przekazniki (niezbyt sie na benzyniakach znam).

Jesli nie 220E to co???? Chcialbym pozostac przy MB. Moze jakis mocniejszy diesel np 300D??? W sedanie na pewno spali mniej niz w kombi wiec moze zaryzykuje porownanie ze 300D w sedanie (np. automat) spali podobnie jak 250D w budzie kombi+inne przelozenie dyfra. Czy mam racje???

Dodatkowo zapytuje czy mozna takim latac te 150km/h przez dluzszy czas bez uszczerbku na zdrowiu przy klimie wlaczonej?????. Moj kombi najmniej spalil mi ok 6,7 ltra/100 w trasie - jednostajna predkosc ok 120km/h (latem) wiec w trasie az takiej tragedii nie ma. Jednakze w tym czasie ten silnik nie pracowal tak jak powinien. Wtedy pytalem sie Was na lamach forum co moze byc powodem niskich osiagow. Zdecydowalem sie potem oddac auto do pompiarza. Okazalo sie, ze pompa, sekcje wszystko ok tylko zaplon byl zbyt opozniony, a co za tym idzie nizsze spalanie i gorsze osiagi.

Teraz wszystko jest ok i spala ok 0,5l wiecej w trasie.

Moze alternatywa dla mnie jest 300D (szkoda, ze nie bylo diesli w coupe 124 :cry: bo juz dawno bym takim jezdzil)

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 2:33 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Jeśli masz 250TD i jest on wolny, to 220E/CE/TE lub E220 Cię nie zadowoli (mnie by nie zadowolił). Jeśli już chcesz moc to tak jak inni piszą 300E/CE/TE, 320E/CE/TE lub E320
8) 8) 8) 8)

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 2:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
E300/320 nie zadowoli mojej kieszeni [zlosnik]

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 7:48 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Milosh pisze:
E300/320 nie zadowoli mojej kieszeni [zlosnik]


Miałem już kilkanaście W124 z różnymi silnikami.
Wiem jedno: jakbym miał wybierać z tych wszystkich to na 100% byłby to 220TE z automatem 4biegi (nie e-klasa) z lat 1992-1993.
Spalanie średnie benzynki w okolicach 9-10l/km przy dość dynamicznej, ale NORMALNEJ jeździe.
Jak ktoś dużo jeździ to +LPG.
Te silniki uważam za najlepszą benzynową konstrukcję MB.
Mało palą i już jeżdżą.
A co do wyboru e-klasa i nie e-klasa, to nie e-klasa pojeździ dużo dłużej niż e-klasa z uwagi na odporność na rdzę...

PS. Konstrukcja tego silnika jest produkowana do dziś z niewielkimi zmianami osprzętu, więc o czymś to musi świadczyć.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 7:59 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
THX MMM [oczko] cenna uwaga. tylko w TE ten gaz. Dla mnie totalnym bezsensem jest posiadanie kombi i ladowanie butli do bagaznika. To po co kombi skoro nie mozna foteli poskladac i przewiezc cos dluzszego skoro butla przeszkadza. Chyba,ze daloby sie upchac butle w ten schowek w podlodze (ten blizej zderzaka), a rury z gazem poprowadzic pod autkiem tak aby absolutnie nic nie wystawalo i nie przeszkadzalo w kuferku. Tylko czy to jest mozliwe?????

Niech ktos napisze ile to chla LPG i nie LPG [zlosnik]

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 8:12 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Milosh pisze:
Niech ktos napisze ile to chla LPG i nie LPG [zlosnik]


Pisałem 9-10PB.
Co do LPG to około 11-12.
Przy oszczędniej jeździe da się zejść odpowiednio do 8 i 10 L/100km.

W124 220TE jeździ lepiej niż 300TDT i mniej pali.
Poza tym jest troszkę ciszej w środku.

Jak masz jakieś pytanie do W124 kombi oraz silników M111 to wal śmiało.
Miałem kilkanaście sztuk.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl