MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 25, 2008 1:35 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 3:23 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Poznań (Konin)
Witam.
Zapala się i nie gaśnie kontrolka akumulatora.
To znaczy, że alternator jest uszkodzony, czy też może to być wina czegoś innego?
Dzięki za odpowiedzi.

_________________
Pozdrawiam

W210 220 CDI Classic 1999r


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 1:42 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 18, 2008 1:44 am
Posty: 26
Lokalizacja: z nienacka
Ale w jakich sytuacjach zapala sie i gasnie? Bo jezeli zapala sie gdy wlaczasz zaplon i po odpaleniu gasnie to normalne gdyz przed odpaleniem nie masz ladowania. Jezeli zapala sie i gasnie w trakcie pracy silnika to juz inna sprawa.
Kontrolka ta oznacza brak ładowania , najczestsza przyczyna jest zużycie szczotek alternatora. Ale przyczyn moze byc wiele, np niesprawna ktoras dioda, zwarcie do masy , brak styku gdzies na polaczeniu akumulator-nadwozie-silnik lub akumulator-rozrusznik-alternator.
Najpierw sprawdz ladowanie miernikiem.

_________________
Mercedes 250S W114 71'
Audi 80 B4 2.8 V6 Quattro 92'
VW Jetta USA 85'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 1:54 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
no wlasnie?? kolega Piotrektt madrze mowi. Możliwe ze gdzies gubi ładowanie, możliwe że szczotki z regulatorem juz niedomagają (koszt 45-170zl) a moze diody alternatora (regeneracja ok 150zł)...
WIęc kiedy Ci się zapala?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 9:25 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 3:23 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Poznań (Konin)
Witam.
Zapala się i nie gaśnie po odpaleniu.
Wiem, że jest to coś z alternatorem (szczotki, diody itp), ale po prostu zaciekawiło mnie czy ktoś miał może jakąś dziwną sytuacje w W210, że może to być coś innego.
Najpierw trzeba tak jak napisaliście sprawdzić ładowanie, może rzeczywiście gdzieś gubi.
Dzięki

_________________
Pozdrawiam



W210 220 CDI Classic 1999r


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 6:40 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 22, 2008 6:15 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Gorzów wlkp
zacznij od wtyczki i masy przy alternatorze diody by ci rozładowywały akumulator a jak by to szczotki to niemiał byś ładowania i nieujedziesz wtedy za daleko

_________________
Mer to tylko 300D :-)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 7:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 3:23 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Poznań (Konin)
Ok.
Jak sprawdzę to odpiszę jak to wygląda. Ktoś tam ostatnio grzebał wiec może coś oderwał.
Czy to może być zwarcie?

_________________
Pozdrawiam



W210 220 CDI Classic 1999r


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 7:21 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 18, 2008 1:44 am
Posty: 26
Lokalizacja: z nienacka
Może być wiele przyczyn j/w, dopóki nie sprawdzisz to sie nie dowiesz :)
Miernik w dłoń.... od tego zacznij..

_________________
Mercedes 250S W114 71'

Audi 80 B4 2.8 V6 Quattro 92'

VW Jetta USA 85'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 7:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 3:23 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Poznań (Konin)
Ok. Wstępna analiza.
Nieszczelny przewód paliwowy spowodował, że cały alternator jest uje..., brudny. Pewnie to jakieś zwarcie,bądź uszkodzenie mechaniczne.
Do południa alternator ładował, teraz już nie.
W środę rozbiórka, więc się odezwę.

_________________
Pozdrawiam



W210 220 CDI Classic 1999r


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 01, 2008 1:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 3:23 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Poznań (Konin)
Witam.
Problem załatwiony.
Wymieniony został regulator napięcia, oraz wymienione szczotki.
Dzięki za pomoc.

_________________
Pozdrawiam



W210 220 CDI Classic 1999r


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl