MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu usterki skrzyni biegów
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=32039
Strona 1 z 1

Autor:  pavlo [ pn lut 25, 2008 8:26 am ]
Tytuł:  Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu usterki skrzyni biegów

Witam,
Podczas zmiany biegu na trójkę skrzynia delikatnie szarpnie, bieg wtedy się "wbija" a nie wrzuca. Nie zawsze tak jest. Czasami wejdzie płynnie bez najmniejszego szarpnięcia.
Powiedzcie mi jakie w pierwszej kolejności powinienem podjąć kroki aby zdiagnozować usterkę ?
Czytam że podstawa to wymiana oleju i filtra - to prawda ?

ps. ta skrzynia to 722371 04 295474

Autor:  lojzek [ pn lut 25, 2008 9:57 am ]
Tytuł: 

Witam, najpierw kup filtr olejowy i olej do skrzyni. Przejedź pare km aby olej się rozgrzał spuść stary, wymień filtr na nowy i zalej nowym olejem. Wtedy zobaczysz czy sytuacja dalej ma miejsce :) A jak nie pomyślimy.

Autor:  pavlo [ pn lut 25, 2008 10:03 am ]
Tytuł: 

Powiedz mi czy ten olej jest drogi ?
Kiedys wymieniałem w bmw i kosztowało mnie to prawie tysiąc :(

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ pn lut 25, 2008 12:36 pm ]
Tytuł: 

pavlo pisze:
Powiedz mi czy ten olej jest drogi ?
Kiedys wymieniałem w bmw i kosztowało mnie to prawie tysiąc :(

jak masz bagnet do skrzyni i olej jest czerwony to olej jest tani-na probe mozesz dac olej Polski firmy Hipol cos koło 10-12 zł litr i jak sie poprawi to za 1000km dasz jakis lepszy Mobil czy cos..

Autor:  pavlo [ pn lut 25, 2008 12:37 pm ]
Tytuł: 

Gdzie szukać tego bagnetu ?

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ pn lut 25, 2008 12:41 pm ]
Tytuł: 

pavlo pisze:
Gdzie szukać tego bagnetu ?


ojojoj :lol: jedz do warsztatu od ASB bo mozesz tylko zaszkodzic jesli zadajesz takie pytania..... jesli Ci to cos bedzie mowic to jest koło sciany grodziowej z lewej strony

Autor:  pavlo [ pn lut 25, 2008 12:42 pm ]
Tytuł: 

To może lepiej jak pojadę do warsztatu :)

Autor:  witek-sec [ pn lut 25, 2008 12:55 pm ]
Tytuł: 

Olej w skrzyni automatycznej sprawdza sie na włączonym i rozgrzanym silniku ,dźwignia w pozycji N lub P, na jałowych obrotach. Bagnet chyba gdzieś przy podszybiu. Jak będzie za mało oleju (poniżej dolnej kreski) to musisz dolać specjalny olej do ASB typu Dextron.

Autor:  kuba124 [ pn lut 25, 2008 1:51 pm ]
Tytuł: 

MOBIL ATF 220 :) Polecam.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/