MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
szyberdach elektryczny wymiana całego https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=32065 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Chuck Norris [ pn lut 25, 2008 11:09 pm ] |
Tytuł: | szyberdach elektryczny wymiana całego |
wiem wiem wiem... szukałem w szukajce ale może ktoś wymieniał komplet... tam znalazłem jak wymienić prowadnice, troche o szyberkach w W123 ale nic o tym czego jak szukam... wiem że będę musiał np podsufitke ściągać... że lepiej wymienić kompletny szyber na sprawny mało używany niż same np prowadnice i stad mój pomysł... zresztą jak poptarzycie na ceny samych prowadnic i kompletnych szyberków to sami zobaczycie... nie opłaca sie... lepiej wymienić komplet niż babrać się z poszczególnymi częściami... może ktoś to juz przerabiał? wiem że tak... jak czytałem wielu ma z tym problem... połamamen prowadnice... cieknące szyberki... ja chce wymienić cały na sprawny... może ktoś podpowie co i jak zanim coś połamię... wiem wiem wiem... było niby... ale ja też pomagam jak coś wiem a postów mam niemało więc staram się wię c mogę oczekiwać pomocy???? tym bardzie ze ten temat dla mnie jest total green |
Autor: | Gerri [ wt lut 26, 2008 8:41 pm ] |
Tytuł: | |
W życiu bym się nie zdecydował na wymianę całego dachu (nawet sprawnego) bez rozebrania i DOKŁADNEJ WERYFIKACJI CZĘŚCI. Elementy mechanizmu są w większości zrobione z wyskociśnieniowych odlewów - całość niby chodzi, ale poszczególne części mogą już być popękane... |
Autor: | Chuck Norris [ śr lut 27, 2008 9:44 am ] |
Tytuł: | |
to lepiej wymieniać same prowadnice??? połamane z obu stron??? do tego nie trzyma uszczelka i halny zasuwa po aucie że hej!! lepiej wymienić same prowadnice i zasilikonować uszczelke???? ja wole wymienić komplet na sprawny a zawsze zanim włoże czy nawet zanim kupię to dokładnie obejrze co biorę... zastanawiam sie tylko bo garazu nie mam czy dzien mi starczy na to... nawet od rana... bo o ile sie nie myle podsufitka tez pójdzie na bok... z tego co wiem juz ktos to robił ale opis jest tylko przy naprawianiu szyberku a nie przy demontazu całego... tylko opisu nigdzie nie ma... |
Autor: | TReneR [ śr lut 27, 2008 9:53 am ] |
Tytuł: | |
Ja w zasadzie chcialem zrobic tak jak Ty - kupilem kompletny, mialem tylko pokrywe wymienic i wlozyc ten "nowy". Ale jak sciagnlolem pokrywe (dach) to okazalo sie, ze niektore czesci w moim sa w lepszym stanie i poprostu poprzekladalem wszystko co trzeba do starego. Oczywiscie stary calkowicie zdemontowalem uprzednio myslac o swapie. Wiciaganie i wkladanie jest wmiare proste, spokojnie w jeden dzien sie zrobi ale jak zaczalem sie bawic w podmienianie elementow to zeszlo troche. Robilem to jakies 4ry lata temu, szyberdach dziala niezawodnie do tej pory. |
Autor: | Chuck Norris [ sob mar 01, 2008 5:34 am ] |
Tytuł: | |
no widzisz... więc dobrze miec kompletny sprawny zeby w razie czego wziąc sprawny element z jednego z dwóch... |
Autor: | Sebian [ sob mar 01, 2008 9:46 am ] |
Tytuł: | |
Ja bym zainwestował w nowe elementy ![]() ![]() |
Autor: | Chuck Norris [ sob mar 01, 2008 4:29 pm ] |
Tytuł: | |
hmmmm.... a te nowe to niby z ASO????? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |