MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pilnie prosze wszystkich o pomoc!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=32149 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Czarek(niebieska strzala) [ pt lut 29, 2008 5:47 pm ] |
Tytuł: | Pilnie prosze wszystkich o pomoc!! |
witam serdecznie.szukalem na forum ale nie moge znalezc odp na moje usterki. troche czasu temu nabylem 126 z 89 po przeszczepie diesla w miejsce benzyny. tylko silnik ulegl zmianie a skrzynia zostala seryjna wraz z dyfrem od 2.8 benzyny. samochodzik swietnie sie sprawowal ale koniec dobrego szybko nastal. mam kilka problemow prosze o fachowe i proste porady albowiem to moj pierwszy mb. 1.ostatnio stojac na swiatlach silnik nagle dostal nierownych obrotow,gdy ruszyl wszystko bylo ok az sie znow zatrzymalem,szybko zajechalem pod dom i gdy tylko ustal zaczelo rzucac calym silnikiem szedl rechot a z rury kleby niebieskawego dymu. zgasilem go a teraz nie moge odpalic,kreci ale nie lapie. 2.przed awaria silnika zaczely sie problemy z automatem. wszystkie tryby pracy dzialaja poprawnie oprocz D oraz przy kazdej zmianie nastepuje mocne szarpniecie. gdy lewar jest na D dziala tylko jedynka gdy przesune lewarek troche powyzej D jest jedynka pozniej mocno szarpnie przelozy na dwojke i dalej nic. poprzedni wlasciciel zaniedbal olej byl ciemnoszary i gesty wymienilem go na czerwony ale zero poprawy. 3.cos jest nie tak z zaplonem,raz pali normalnie z kluczyka a raz niechce chodz na krotko kreci za kazdym razem gdy niechce z kluczyka. 4. nivo przewaznie dziala poprawnie ale czasami niechce sie podniesc tyl i caly czas swieci czerwona kontrolka od zawieszenia, czaami na krotka chwile gasnie. zauwazylem ze gdy tyl siedzi i probuje go podniesc cieknie troche olej pomoedzy tylnymi kolami ale gdy juz uniesie dupe nic nie leci. prosze pomoc mi kto ile moze bede bardzo wdzieczny. niemam juz sily do tego auta. najlepiej jak wytlumaczycie mi wszystko lopatologicznie jak dla chlopa bo nie mialem stycznosci z mb i moge niekapowac niektorych rzeczy. z gory dzieki. aha silnik ktory zostal zamontowany to 2.9TDintercooler. |
Autor: | diablos25 [ sob mar 01, 2008 1:29 pm ] |
Tytuł: | objawy |
kurde nie znam tego silnika ale w beczkach i im podobnych 2 pierwsze objawy mogłby wystepowac wskutek pekniecia membrany w pompie vacu tej przy silniku dajacej podcisnieniena servo. Peka membrana zaczyna ciagnac olej stad dym i lewe powietrze stad wariowanie obrotow, dodatkowo nie wytwarza wystarczajacego podcisnienia stad sterowanie krzynia głupieje. Jeszcze raz mowie nie wiem jak jest u Ciebie nie znam motoru. Warto to sprawdzic |
Autor: | Czarek(niebieska strzala) [ sob mar 01, 2008 2:10 pm ] |
Tytuł: | |
no wlasnie tylko ze przed awaria silnika wymienialem pompe na nowke pierburga razem z zebatka napedzajaca. wiec chyba trzeba ta mozliwosc wykluczyc. |
Autor: | Czarek(niebieska strzala) [ ndz mar 02, 2008 12:27 pm ] |
Tytuł: | |
no panowie nikt nie moze mi pomoc??!! napewno ktos ma jakies pomysly lub wiedze na temat tych usterek. nawet lekkie wskazowki i nie do konca prawdziwe beda dla mnie ogromna pomoca |
Autor: | THC [ ndz mar 02, 2008 1:00 pm ] |
Tytuł: | Re: Pilnie prosze wszystkich o pomoc!! |
Czarek(niebieska strzala) pisze: 126 z 89 po przeszczepie diesla w miejsce benzyny. tylko silnik ulegl zmianie a skrzynia zostala seryjna wraz z dyfrem od 2.8 benzyny.
To raczej nie jest możliwe, gdyż 2,8 był ostatni w 85 roku i zastąpił go 2.6. http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... ht=dypl%2A Jednak kupiłeś to auto? |
Autor: | Czarek(niebieska strzala) [ ndz mar 02, 2008 10:29 pm ] |
Tytuł: | |
sory za pomylke 2.6 zgadza sie ale to najmniej istotne. nie wlasnie znalazlem inny okaz z takim motorem ale w gorszym stanie od tego z linku i duzo tanszy a wtdey mialem male klopoty finansowe i wzielem tanszego. moj blad moglem wziasc tego niebieskiego ale trudno trzeba dzialac cos z tym teraz. THC mozesz mi pomoc albo ktos innny?? |
Autor: | Czarek(niebieska strzala) [ czw mar 06, 2008 10:43 pm ] |
Tytuł: | |
ech dobra podziekowal wszystkim. widze ze nikt nie posiada wiedzy w zakresie moich problemow i nie moze mi pomoc |
Autor: | Janfocus [ pt mar 07, 2008 12:02 pm ] |
Tytuł: | |
Czarek(niebieska strzala) pisze: cos jest nie tak z zaplonem,raz pali normalnie z kluczyka a raz niechce chodz na krotko kreci za kazdym razem gdy niechce z kluczyka.
Jeśli zwierasz na krótko styki wysokoprądowe, to może być padnięty włącznik elektromagnetyczny i/lub styki stacyjki, jeśli spięcie na krótko (...)to przewód do włącznika elektromagnetycznego, to znaczy że poszły syki stacyjki. I wszystko to zapewne jest prawda z jednym zastrzeżeniem -zobacz czy w układzie elektrycznym między stacyjką a włącznikiem elektromagnetycznym nie masz gdzieś przekaźnika (np jakaś pozostałość po alarmie) -taki przekaźnik z reguły szybciej pada od stacyjki... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |