MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 5:05 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 03, 2008 4:15 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 29, 2007 9:36 pm
Posty: 13
Witam.
Problem jest tego typu, przy ruszaniu włącza się na chwilkę(3-4 sek.)kontrolka sygnalizująca że układ został zblokowany(wykrzyknik na prędkościomierzu) potem tego objawu już niema do momentu aż stanę i znów ruszam.Poza tym układ działa tak jak trzeba tzn załącza się przy poślizgu i napędza oba koła.
Czy powinienem się bać?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 03, 2008 8:38 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
Jeśli gwałtownie ruszasz np na śliskiej nawierzchnia , lub jeśli masz dwie różne (lub łyse) opony na tylnej ośi to normalny objaw :)

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 03, 2008 8:46 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 22, 2008 6:15 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Gorzów wlkp
za akumulatorem masz przekażnik ASD , wyciągnij go i po 5 min włuż spowrotem jesli to niepomoze to na komputer pojedz bo sie zle to skączyć moze (i sprawdz olej czy masz w moście i od ASD)

_________________
Mer to tylko 300D :-)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 03, 2008 9:01 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
pkpsp pisze:
Czy powinienem się bać?
Powinienes lagodniej operowac pedalem gazu przy ruszaniu [zlosnik] i, tak jak pisze howser, sprawdzic czy tylne opony sa w porzadku.
czyzu69 pisze:
za akumulatorem masz przekażnik ASD , wyciągnij go i po 5 min włuż spowrotem jesli to niepomoze to na komputer pojedz bo sie zle to skączyć moze
Przekaznik mozesz wyjmowac i klasc sobie na noc pod poduszke ale to mu i tak w niczym nie pomoze :P. Mozesz ewentualnie odczytac kody bledow w ukladzie ASD ale do tego wystarcza trzy metry przewodu, na zaden komputer nie trzeba jedzic (bo nie ma i po co). Jak odczytac kody znajdziesz w archiwum - bylo juz kilka razy).
czyzu69 pisze:
i sprawdz olej czy masz w moście
Poziom oleju w dyferencjale (w W201 nie ma mostu) nie ma zadnego wplywu na dzialanie ASD.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 04, 2008 11:09 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 29, 2007 9:36 pm
Posty: 13
Tylko że to się dzieje przy łagodnym ruszaniu na asfalcie, opony też są dobre i w takim samym rozmiarze, przekaźnik wyciągałem i nic to nie dało olej w dyfrze jest, kody czytałem wychodził za każdym razem 6 i po skasowaniu po przejechaniu kilku kilometrów załącza się kontrolka ASD informująca że układ nie działa i tak już zostaje do skasowania błędu czyli włączam zapłon świecą się obie a po zapaleniu silnika wykrzyknik gaśnie a świeci ASD, kasuje błąd znów pare kilometrów i to samo.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 04, 2008 2:39 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 22, 2008 6:15 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Gorzów wlkp
słuchaj niewiem czy prubowałeś go wyjąć juz czy nie ale ja miałem identycznie a teraz po wyjęciu go i włożeniu z powrotem problemu niema poprostu załapał chyba jakis błąd a wyciągnięcie to skasowało
lepiej to niz płacic za kazde podłączenie do kompa

_________________
Mer to tylko 300D :-)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 05, 2008 12:54 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
pkpsp pisze:
ody czytałem wychodził za każdym razem 6 i po skasowaniu po przejechaniu kilku kilometrów załącza się kontrolka ASD informująca że układ nie działa i tak już zostaje do skasowania błędu
Zupelnie nie rozumiem o co ci chodzi? :o. Odczytujesz kod bledu, znajdujesz przyczyne (6 x = brak impulsu prędkości obrotowej kół tylnych) ale zamiast ja usunac kasujesz kod i liczysz, ze "samo sie naprawi". Masz walniety czujnik predkosci obrotowej walu (wkrecany w obudowe dyfra) i dopoki nie usuniesz tego uszkodzenia blad zawsze bedzie wyskakiwal!

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 05, 2008 12:28 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 29, 2007 9:36 pm
Posty: 13
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
kielbik pisze:
dopoki nie usuniesz tego uszkodzenia blad zawsze bedzie wyskakiwal!

Racja kielbik wypada mi tylko :oops:
Pozdro


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl