MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
S124 i skrzypienie przy uchu :D https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=32469 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Xytras [ pt mar 14, 2008 1:59 pm ] |
Tytuł: | S124 i skrzypienie przy uchu :D |
Witam Jak w temacie, mój dobry kumpel właśnie sobie sprawił rewelacyjną trzysetkę w dieslu no i jest jeden irytujący problem, coś strasznie skrzypi na wysokości ramion/ucha w drzwiach kierowcy, lub w słupku. Smarowaliśmy już uszczelki, ale to chyba nie to. Dodam iż głównie dzieję się to na różnego rodzaju nierównościach/dziurach... Może głupio zabrzmi pytanie, ale czy ktoś z was miał podobny problem? Może w jakimś stopniu jest to bolączka 124?? |
Autor: | t.king [ pt mar 14, 2008 2:02 pm ] |
Tytuł: | |
Xytras pisze: Może w jakimś stopniu jest to bolączka 124??
takie rzeczy tylko w "rewelacyjnych trzysetkach" ![]() |
Autor: | Xytras [ pt mar 14, 2008 2:33 pm ] |
Tytuł: | |
Nie ma się co śmiać bo auto jest w rzeczywiście dobrej kondycji, ale wymaga pewnych prac. Tego typu wredna i wręcz upierdliwa usterka musi być wyeliminowana pierwsza, jednak po kilkunastu próbach do niczego nie doszliśmy ![]() Pytam w kwestii formalnej, bo zapytać nie zaszkodzi, jak wiesz ![]() A tak w ogóle to takie to auto jest: ![]() ![]() |
Autor: | t.king [ pt mar 14, 2008 2:43 pm ] |
Tytuł: | |
tabliczki już robią duże wrażenie ![]() aż nie mogę się doczekać zdjęć całości,kumpel na pewno wie co kupił ![]() |
Autor: | Xytras [ pt mar 14, 2008 2:50 pm ] |
Tytuł: | |
Ale o co chodzi, przecież raczej całość się zgadza... |
Autor: | THC [ pt mar 14, 2008 3:06 pm ] |
Tytuł: | |
Xytras pisze: ale wymaga pewnych prac. Czyli : Xytras pisze: coś strasznie skrzypi na wysokości ramion/ucha w drzwiach kierowcy, lub w słupku
Ja wiem co piszczy,ale poczekam na większe foty. Kody rzeczywiście, kumpel musiał wiedzieć w co się pcha. Robią wrażenie... |
Autor: | beet [ pt mar 14, 2008 3:07 pm ] |
Tytuł: | |
Jak w drzwiach kierowcy, to chyba nie na wysokosci ucha, chyba ze Twoj kolega jest bardzo niski ![]() |
Autor: | Xytras [ pt mar 14, 2008 3:16 pm ] |
Tytuł: | |
No wiesz co ma troche zic pochylony, więc powiedzmy że na wysokości ramion. Też myślałem o tej regulacji i skoro Ty miałeś z tym problem to w przyszłym tygodniu to rozkopiemy. Co do fotek to jakoś nie wpadłem na pomysł by użyć mojej magicznej Nokii i cyknąć dwa zdjęcia więcej ![]() Chyba w ten weekend nie będę się z nim już widział, więc fotki raczej w środę, czwartek być powinny... Generalnie to przerażasz mnie Panie THC stwierdzeniem: "Kody rzeczywiście, kumpel musiał wiedzieć w co się pcha. Robią wrażenie..." Byłbym po stokroć wdzięczny za rozwikłanie zagadki. Nie chciałbym usłyszeć, że to jakaś mina... Generalnie powiem że zakup był korzystny, przebieg 340kkm i bardzo realny, kolektory oryginalnie ciągle srebrne, silnik w zasadzie bez wycieków z resztkami oryginalnych mazideł na deklu, do tego w większośi widocznych miejsc brak jakiejkolwiek korozji, zobaczymy na kanale podłogę. Wnętrze w stanie dobrym, troszkę miejscami podniszczone, ale fotel m.in. bez dziur ![]() No a jak się jeździ? Ja się zakochałem w OM603 w ciągu 3 pierwszych biegów i 3tysiącach obrotów ![]() Mam teraz poważnego zgryza i najgorszą barierą są pieniążki... Aha, auto kosztowało 11tysiaków, opłacone etc. i z drugim kompletem kółek, znaczy jakieś aluski z c klasy(nie widziałem jakiej w sumiej) więc chyba nieźle, przynajmniej ja uważam że w takim stanie mechanicznym i blacharski to nieźle. Generalnie jak kogoś to rusza to auto prawdopodobnie będzie można zobaczyć w lany poniedziałek na spociku MB silesii w rybniku. Pozdrawiam |
Autor: | Cremek [ pt mar 14, 2008 3:18 pm ] |
Tytuł: | |
Dealer company employees / MBAG (297) = opcja zerowa ![]() |
Autor: | Xytras [ pt mar 14, 2008 4:34 pm ] |
Tytuł: | |
O to biega? Że niby golas i tyle? Jeśli tyle to zero stresu, sam bym chętnie takie autko przygarnął ufff ![]() |
Autor: | t.king [ pt mar 14, 2008 8:03 pm ] |
Tytuł: | |
na moje oko ,to te tabliczki znamionowa i lakierowana nie są przykręcane na wkręty .tylko na nity; druga rzecz,to w wyposażeniu jest hak,a na tabliczce znamionowej w pozycji drugiej kreski,czy to nie oznacza przypadkiem ,że taki samochód nie może mieć haka? |
Autor: | Jurand [ pt mar 14, 2008 9:44 pm ] |
Tytuł: | |
t.king pisze: na moje oko ,to te tabliczki znamionowa i lakierowana nie są przykręcane na wkręty .tylko na nity;
kup WIĘKSZE OKULARY na moje oko sa standardowo przykręcone - wypas lakierowny z podwoziem ( w tym tez wkręty) - znamionowa przykrecona póxniej (wkręty nie polakierowane) w temacie kodów sie nie wypowiadam Pozdr |
Autor: | MMM [ pt mar 14, 2008 10:29 pm ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem skrzypi trochę niżej niż na wysokości ucha ![]() Spróbuj nasmarować rygiel zamka w karoserii. Zobaczysz, ze przestanie skrzypieć na jakiś czas. |
Autor: | beet [ pt mar 14, 2008 11:23 pm ] |
Tytuł: | |
MMM pisze: Zobaczysz, ze przestanie skrzypieć na jakiś czas.
U mnie tez rypalo niemilosiernie, ale to bylo raczej trzeszczenie polaczone ze stukaniem, na ktore nakladalo sie jeszcze strzelanie ogranicznika drzwi (zazegnane dzieki pomocy Kolegi ze Spychowa ![]() ![]() ![]() Do Kolegi t.king, fajnie masz u siebie pod maska w W124 ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Xytras [ sob mar 15, 2008 12:21 am ] |
Tytuł: | |
No faktycznie myślałem nad ryglem, ale zaczniemy chyba od plastików z pasów, bo sporo osób na to typuje, zoboczymy kaj diobeł siedzi ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |