MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

S124 i skrzypienie przy uchu :D
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=32469
Strona 1 z 2

Autor:  Xytras [ pt mar 14, 2008 1:59 pm ]
Tytuł:  S124 i skrzypienie przy uchu :D

Witam

Jak w temacie, mój dobry kumpel właśnie sobie sprawił rewelacyjną trzysetkę w dieslu no i jest jeden irytujący problem, coś strasznie skrzypi na wysokości ramion/ucha w drzwiach kierowcy, lub w słupku.
Smarowaliśmy już uszczelki, ale to chyba nie to. Dodam iż głównie dzieję się to na różnego rodzaju nierównościach/dziurach...

Może głupio zabrzmi pytanie, ale czy ktoś z was miał podobny problem? Może w jakimś stopniu jest to bolączka 124??

Autor:  t.king [ pt mar 14, 2008 2:02 pm ]
Tytuł: 

Xytras pisze:
Może w jakimś stopniu jest to bolączka 124??

takie rzeczy tylko w "rewelacyjnych trzysetkach" [zlosnik]

Autor:  Xytras [ pt mar 14, 2008 2:33 pm ]
Tytuł: 

Nie ma się co śmiać bo auto jest w rzeczywiście dobrej kondycji, ale wymaga pewnych prac.

Tego typu wredna i wręcz upierdliwa usterka musi być wyeliminowana pierwsza, jednak po kilkunastu próbach do niczego nie doszliśmy [zlosnik]

Pytam w kwestii formalnej, bo zapytać nie zaszkodzi, jak wiesz :)

A tak w ogóle to takie to auto jest:

Obrazek

Obrazek

Autor:  t.king [ pt mar 14, 2008 2:43 pm ]
Tytuł: 

tabliczki już robią duże wrażenie [zlosnik]
aż nie mogę się doczekać zdjęć całości,kumpel na pewno wie co kupił :o

Autor:  Xytras [ pt mar 14, 2008 2:50 pm ]
Tytuł: 

Ale o co chodzi, przecież raczej całość się zgadza...

Autor:  THC [ pt mar 14, 2008 3:06 pm ]
Tytuł: 

Xytras pisze:
ale wymaga pewnych prac.




Czyli :

Xytras pisze:
coś strasznie skrzypi na wysokości ramion/ucha w drzwiach kierowcy, lub w słupku




Ja wiem co piszczy,ale poczekam na większe foty.

Kody rzeczywiście, kumpel musiał wiedzieć w co się pcha.
Robią wrażenie...

Autor:  beet [ pt mar 14, 2008 3:07 pm ]
Tytuł: 

Jak w drzwiach kierowcy, to chyba nie na wysokosci ucha, chyba ze Twoj kolega jest bardzo niski ;) U mnie skrzypial plastik przy regulacji pasow, bo ktos chyba nie bardzo wiedzial jak to trzeba zlozyc zakladajac oslone slupka.

Autor:  Xytras [ pt mar 14, 2008 3:16 pm ]
Tytuł: 

No wiesz co ma troche zic pochylony, więc powiedzmy że na wysokości ramion. Też myślałem o tej regulacji i skoro Ty miałeś z tym problem to w przyszłym tygodniu to rozkopiemy.

Co do fotek to jakoś nie wpadłem na pomysł by użyć mojej magicznej Nokii i cyknąć dwa zdjęcia więcej :evil:
Chyba w ten weekend nie będę się z nim już widział, więc fotki raczej w środę, czwartek być powinny...

Generalnie to przerażasz mnie Panie THC stwierdzeniem: "Kody rzeczywiście, kumpel musiał wiedzieć w co się pcha.
Robią wrażenie..."

Byłbym po stokroć wdzięczny za rozwikłanie zagadki.
Nie chciałbym usłyszeć, że to jakaś mina...

Generalnie powiem że zakup był korzystny, przebieg 340kkm i bardzo realny, kolektory oryginalnie ciągle srebrne, silnik w zasadzie bez wycieków z resztkami oryginalnych mazideł na deklu, do tego w większośi widocznych miejsc brak jakiejkolwiek korozji, zobaczymy na kanale podłogę.
Wnętrze w stanie dobrym, troszkę miejscami podniszczone, ale fotel m.in. bez dziur [oczko]
No a jak się jeździ? Ja się zakochałem w OM603 w ciągu 3 pierwszych biegów i 3tysiącach obrotów [zlosnik]
Mam teraz poważnego zgryza i najgorszą barierą są pieniążki...

Aha, auto kosztowało 11tysiaków, opłacone etc. i z drugim kompletem kółek, znaczy jakieś aluski z c klasy(nie widziałem jakiej w sumiej) więc chyba nieźle, przynajmniej ja uważam że w takim stanie mechanicznym i blacharski to nieźle.

Generalnie jak kogoś to rusza to auto prawdopodobnie będzie można zobaczyć w lany poniedziałek na spociku MB silesii w rybniku.

Pozdrawiam

Autor:  Cremek [ pt mar 14, 2008 3:18 pm ]
Tytuł: 

Dealer company employees / MBAG (297) = opcja zerowa [zlosnik]

Autor:  Xytras [ pt mar 14, 2008 4:34 pm ]
Tytuł: 

O to biega? Że niby golas i tyle?
Jeśli tyle to zero stresu, sam bym chętnie takie autko przygarnął ufff [oczko]

Autor:  t.king [ pt mar 14, 2008 8:03 pm ]
Tytuł: 

na moje oko ,to te tabliczki znamionowa i lakierowana nie są przykręcane na wkręty .tylko na nity;
druga rzecz,to w wyposażeniu jest hak,a na tabliczce znamionowej w pozycji
drugiej kreski,czy to nie oznacza przypadkiem ,że taki samochód nie może mieć haka?

Autor:  Jurand [ pt mar 14, 2008 9:44 pm ]
Tytuł: 

t.king pisze:
na moje oko ,to te tabliczki znamionowa i lakierowana nie są przykręcane na wkręty .tylko na nity;

kup WIĘKSZE OKULARY
na moje oko sa standardowo przykręcone
- wypas lakierowny z podwoziem ( w tym tez wkręty)
- znamionowa przykrecona póxniej (wkręty nie polakierowane)

w temacie kodów sie nie wypowiadam

Pozdr

Autor:  MMM [ pt mar 14, 2008 10:29 pm ]
Tytuł: 

Moim zdaniem skrzypi trochę niżej niż na wysokości ucha [oczko]
Spróbuj nasmarować rygiel zamka w karoserii.
Zobaczysz, ze przestanie skrzypieć na jakiś czas.

Autor:  beet [ pt mar 14, 2008 11:23 pm ]
Tytuł: 

MMM pisze:
Zobaczysz, ze przestanie skrzypieć na jakiś czas.


U mnie tez rypalo niemilosiernie, ale to bylo raczej trzeszczenie polaczone ze stukaniem, na ktore nakladalo sie jeszcze strzelanie ogranicznika drzwi (zazegnane dzieki pomocy Kolegi ze Spychowa ;) ) Istna orgia przeroznych dzwiekow, ale teraz nastala bloga cisza [zlosnik] Teraz tylko skrzynia mi halasuje, ale z tym juz chyba tak prosto i milo nie bedzie ;)

Do Kolegi t.king, fajnie masz u siebie pod maska w W124 :) Ale z nitami, to niestety zly trop.

Pozdrawiam

Autor:  Xytras [ sob mar 15, 2008 12:21 am ]
Tytuł: 

No faktycznie myślałem nad ryglem, ale zaczniemy chyba od plastików z pasów, bo sporo osób na to typuje, zoboczymy kaj diobeł siedzi [cool]

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/