MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 4:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 19, 2008 8:57 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Witam

Jak w temacie, przychodzi pora by sprawdzić działanie NIVO w S124.

Z tego co kolega mi mówił to troszkę niedomaga, zamiast trzymać kuper w poziomie cały czas jest opuszczony względem przodu, w zasadzie jak jest silnik wyłączony to siada chyba całkowicie...

Stąd pytanie, od czego zacząć przy sprawdzaniu nivo? Wycieków nie widać, myślę iż to pompa może być winowajcą, ale jak cokolwiek w tym systemie zdiagnozować??

Oczywiście uprzedzam fakty, bo jeszcze nie miałem czasu przejrzeć archiwum ;)

Dzięki i pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 9:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Zacząłbym od regulatora, bo on odpowiada za utrzymanie ciśnienia w siłownikach, gdy silnik jest zgaszony.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 12:15 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Ja chyba zacznę od instalacji EPC, co by schemat mieć [oczko]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 8:18 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
No to dobry początek i dla zachęty do korzystania z EPC i WIS:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 10:00 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Dzięki, na pewno się przyda :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 25, 2008 5:57 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Dobra, mam jeszcze pytanie innej natury.

Czy da się oszkliwie zrzeźbić tylny zawias na zwykłe amorki i fedry jak w sedanie? Czy manewr jest równie problematyczny jak w przypadku 123 ?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl