MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

szalejacy obrotomierz
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=32820
Strona 1 z 1

Autor:  miś89 [ ndz mar 30, 2008 12:12 pm ]
Tytuł:  szalejacy obrotomierz

Witam [zlosnik]
Wczoraj zauważyłem że coś ddzieje się z moim obrotomierzem.
Wygląda to mniejwiecej tak, że gys stoję i silnik pracuje na wolnych obrotach wskazówka obrotomierza szaleje, ma takie dziwne skoki od normalnych wskazan do 2-3 tyś. Przeklamania zdarzaja sie także podczas jazdy. Co moze być przyczyna?? jakieś skoki napięcia, brak masy?? gdzie szukać usterki??

Pozdrawiam

Autor:  czyzu69 [ ndz mar 30, 2008 7:09 pm ]
Tytuł: 

u mnie to samo sie dzieje ale ja mam diesla i tylko na wolnych obrotach ,mówiono mi ze to regulator obrotów szaleje albo membrana na pompie sie wymiany domaga

Autor:  Chuck Norris [ ndz mar 30, 2008 8:53 pm ]
Tytuł: 

membrana na pompie co ma wspólnego z obrotami???

Autor:  Wit [ pn mar 31, 2008 11:08 am ]
Tytuł: 

Ktoś gdzieś napisał, że trzeba wlać troszkę oleju do pancerza linki to pomoże i zapobiegnie szybkiemu padnięciu ww. elementu. Niezależnie jest on już (podobno) na wykończeniu.

Autor:  szeryf [ pn mar 31, 2008 12:24 pm ]
Tytuł: 

Obrotek jest sterowany elektrycznie i bierze impulsy z czujnika na kole zamachowym. Pewnikiem czujnik dogorywa.

Autor:  miś89 [ pn mar 31, 2008 2:23 pm ]
Tytuł: 

[bObrotek jest sterowany elektrycznie i bierze impulsy z czujnika na kole zamachowym. Pewnikiem czujnik dogorywa.[/b]

Chodzi o ten czujnik w korpucie skrzyni?? tez z ktorego wysylany jest rowniez impuls do modulu zaplonowego??

Autor:  czyzu69 [ pt kwie 04, 2008 7:12 pm ]
Tytuł: 

tak o ten mu chodzi ale niema nic wspulnego z nierównymi obrotami zresztą sciągnij wtyczke przy pompie i sam zobaczysz jedno co sie stanie to przestanie obrotomierz działac a membrana ma duzo ta na pompie oczywiscie paliwowej gdyz ona reguluje dostep powietrza i paliwa w jakims stopniu to ta tzw. puszka u góry pompy paliwowej

Autor:  Chuck Norris [ sob kwie 05, 2008 5:26 am ]
Tytuł: 

w ten sposób myśląc silnik krokowy (regulator wolnych obrotów) też ma dużo bo też reguluje dopływ powietrza czyli skład mieszanki...
w dalszym ciągu nie widzę związku...
a sygnał do obrotomierza dokładnie się nazywa TD czy jakoś tak i trzeba szukać po schematach skąd on sie bierze... ale na pewno nie z żadnej cewki!!!

Autor:  miś89 [ sob kwie 05, 2008 9:47 pm ]
Tytuł: 

Witam

My tu gadu gadu a tymczasem muszę powiedzieć ze obrotomierz się uspokoił. Nie wiem na jak długo ale narazie juz od kilku dni jest spokuj co bardzo mnie cieszy. W prawdzie pogrzebalem troche przy bezpiecznikach tzn. powyjmowalem poprzeczyszczalem tak o profilaktycznie [zlosnik]. W prawdzie nie bylo tam ani śladu zadnych zasniedziałych styków ani niczego co mogłoby wskazywac na jakieś utrudnienia w przepływie prądu ale widocznie pomoglo ;) . Dziękuje wszystkim którzy się udzielali i pozdrawiam ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/