MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 12:03 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 31, 2008 12:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 10, 2005 7:58 pm
Posty: 160
Numer GG: 3275
Lokalizacja: Gdansk
Hi,

czy moze ktos dysponuje jakims zrodlem (soft/katalog) by sprawdzic wymiary panewek glownych po nr czesci, tj. 116 0505?

_________________
Obecnie R129 V8 500SL | V8 często zachowują się w sposób typowy dla dwudziestoparolatków - są w stanie wypić każdą ilość, jaką tylko się im postawi... | 1/4: ET 15,25s


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 31, 2008 1:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
shark pisze:
nr czesci, tj. 116 0505

Ten numer nie jest kompletny. powinno być 10 cyfr.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 31, 2008 2:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 10, 2005 7:58 pm
Posty: 160
Numer GG: 3275
Lokalizacja: Gdansk
mam. z drugiej strony jeszcze byly (hehe) czyli tak... 116 0505 5473

_________________
Obecnie R129 V8 500SL | V8 często zachowują się w sposób typowy dla dwudziestoparolatków - są w stanie wypić każdą ilość, jaką tylko się im postawi... | 1/4: ET 15,25s


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 31, 2008 2:33 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
shark pisze:
116 0505 5473


Podaj może kod silnika (najlepiej cały nr) to spróbuję Ci pomóc

Ten numer nie przechodzi na zamienniki więc ciężko podać wymiary . I jest za długi (lub za krótki bo są też dodatkowe kody po 10-ciu cyfrach)

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 31, 2008 2:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 10, 2005 7:58 pm
Posty: 160
Numer GG: 3275
Lokalizacja: Gdansk
M119.960 (trzymam sie zawsze modelu 129.066)
w katalogach takze pojawia sie model silnika M119.972.

_________________
Obecnie R129 V8 500SL | V8 często zachowują się w sposób typowy dla dwudziestoparolatków - są w stanie wypić każdą ilość, jaką tylko się im postawi... | 1/4: ET 15,25s


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 31, 2008 9:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Zamieszałeś coś zupełnie z tymi numerami. Podane przez Ciebie w ogóle nie występują w EPC. CO więcej przeglądnąłem inne silniki z R129 i niestety nigdzie nie ma podobnych. Poniżej masz numery panewek głównych i ich rozmiary przy Twoim silniku:
Obrazek

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 31, 2008 9:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 10, 2005 7:58 pm
Posty: 160
Numer GG: 3275
Lokalizacja: Gdansk
teraz tak przygladam sie i numer cos za dlugi sie wydaje, ale juz wszystko wiem (nie ma to jak aso jednak). napisze, moze komus kiedys sie przydadza informacje panewkowe.

otoz do M119.960 nominalne panewki glowne wystepuja pod numerami: 1160300540 (w ilosci 4 szt) oraz 1160300045 (1 szt). wymiar 64 mm.

sa takze cztery wymiary w wersji po szlifie i jak sie okazuje w standardowych wymiarach, tj -0,25 -0,50 -0,75 i -1,00 - czyli w razie watpliwosci wal mozna szlifowac jesli u kogos pojawila sie taka watpliwosc. pisze o tym bo dowiadywalem sie z ciekawosci w innym zrodle i bylo 50/50, tzn. jedne panewki wystapowaly w ofercie w wersji po szlifie, zas drugich w ogole oferta nie zawierala.

koszt w ASO: pierwsze 86 zl/szt (x4), drugie 271 zl/szt (x1). ceny brutto.

dziekuje wam za zainteresowanie i chec pomocy tak w ogole ;)

edit: mor, musielismy pisac w tym samym czasie [zlosnik]

_________________
Obecnie R129 V8 500SL | V8 często zachowują się w sposób typowy dla dwudziestoparolatków - są w stanie wypić każdą ilość, jaką tylko się im postawi... | 1/4: ET 15,25s


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 31, 2008 9:36 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
a co sie stało? przeciez to twoje auto ładne było i przebieg niekosmiczny? wał sie przytarł?

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 31, 2008 10:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
shark pisze:
mor, musielismy pisac w tym samym czasie

Wysłałbym Ci te dane wcześniej, ale dopiero z uczelni wróciłem przed chwilą.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 1:29 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 10, 2005 7:58 pm
Posty: 160
Numer GG: 3275
Lokalizacja: Gdansk
szlag trafil uszczeli pod glowicami, po sciagnieciu okazalo sie ze po prostu ze starosci, dostalo sie troche tez wody w uklad. po rozebraniu kolektory, kanaly w idealnym stanie, mozna rzec ze jak nowe, w ssasych ani grama oleju, to z pocieszajacych mnie wiadomosci. przy okazji, takze ze starosci pekla kilka trojnikow i kolanek, wiec zamowione zostaly w ASO (nawet pan smial sie ze ceny jak do diesla tych czesci, az nie mogl uwiezyc ze takie tanie - nie on jeden hehe). potem juz tylko skladanie, odalenie... i jest cacy, slicznotka chodzi lepiej niz wczesniej. no to probna jazda... w pewnym momencie spadlo cisnienie oleju. wracam do warsztatu. ogldanie myslenie, mierzenie... stwierdzilismy, ze nie trzyma cisnienia jak powinno. potem ogladanie oleju i cos tam ledddwooo ledwooo sie swieci. no to myslenie dalej i padlo na panewki. zostawilem auto i te ponad 140 km wrocilem nie swoim do domu niestety. next day, sciagnieta zostala micha, poluzowany wal i panewki do mierzenia. korbowodowe sa cacay, wal takze, a glowne niestety do wymiany i wynika, ze wlasnie one byly przyczyna spadku cisnienia.

ogolenie wszystko fajnie, bo praktycznie zadnych dodatkowych kosztow przy wymianie, jedynie poza tymi plastikami przy kolektorach. szkoda, ze w trojmiescie nie znalazlem zadnego mechaniora, ktory podjalby sie wymiany a i nie krzyczalby sumki z kosmosu, wiec zapakowalem na lawete i zawiozlem do zaufanego mechanika. jeszcze kilka dni temu, az plakal ze musi znowu rozbieraz gwiazde, bo tak pieknie chodzila ze byl pelen podziwu.

teraz mam plan by pod koniec tygodnia juz odebrac slicznotke :)
a samochody... coz, czasem musza sie popsuc, inaczej nie bylby samochodami :roll:

_________________
Obecnie R129 V8 500SL | V8 często zachowują się w sposób typowy dla dwudziestoparolatków - są w stanie wypić każdą ilość, jaką tylko się im postawi... | 1/4: ET 15,25s


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 12:37 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No to powodzenia w naprawie.

A tak z innej beczki, zawsze mnie to nurtowało.
Jak panewki wpływają na ciśnienie? Jak to jest, że jeśli są zużyte to spada ciśnienie?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 12:57 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Jak sa zuzyte, to powieksza sie szczelina miedzy gladzia walu a panewka i wiecej oleju sie moze tamtedy wydostac. A, ze pompa oleju ma skonczona wydajnosc, to cisnienie musi sprasc.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 1:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
TReneR pisze:
Jak sa zuzyte, to powieksza sie szczelina miedzy gladzia walu a panewka i wiecej oleju sie moze tamtedy wydostac. A, ze pompa oleju ma skonczona wydajnosc, to cisnienie musi sprasc.


Dzięki ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 08, 2008 3:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 10, 2005 7:58 pm
Posty: 160
Numer GG: 3275
Lokalizacja: Gdansk
no i slicznotka odebrana :)

rozsypaly sie jeszcze oba przewody od skrzyni przy chlodnicy oleju ze starosci, drugi w wieczornych godzinach jak siedzialem w warsztacie, ale jakims cudem wlasciciel sklepu (ktory jeszcze wieczorem otworzyl sklep) zamowil dwa, wiec wyjechalem w nocy na trase :)

_________________
Obecnie R129 V8 500SL | V8 często zachowują się w sposób typowy dla dwudziestoparolatków - są w stanie wypić każdą ilość, jaką tylko się im postawi... | 1/4: ET 15,25s


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl