MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 12:01 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw kwie 03, 2008 9:20 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lis 10, 2007 9:45 pm
Posty: 38
mercedes W124 300 D bez turbiny 136koni kombi rok 1994. problem jest przy odpalaniu rano kiedy cala noc samochod stoi.tak jakby nie dostawal paliwa..strasznie dlugo trzeba go krecic. odpala tylko przy wcisnietym pedale gazu do dechy.dodam ze zmienilem filtry wszystkie wezyki paliwowe i te plastikowe przy pompie,paliwo nigdzie nie cieknie.POMOCY co to moze byc??


Na górę
Post: czw kwie 03, 2008 9:35 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
a wszystkie swiece grzeja?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 03, 2008 10:35 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
znow temat oringow ?
sprawdz rano czy nie ma powietrza w przewodach - jak jest to posprawdzaj oringi i dokrec mocniej filtr paliwa

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 05, 2008 12:49 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lis 10, 2007 9:45 pm
Posty: 38
wszystkien swiece grzeja,filtr paliwa jest dobrze dokrecony,wszystki wężyki i oringi sa nowe i nic nie cieknie.objaw jest taki jakby paliwo sie cofalo z ukladu.pytanie tylko dlaczego!!!!!!!jednego dnia zapalla bez problemu rano,a na drugi dzien nic i tak w kółko.jak juz rano zapali to pozniej caly dzien chodzi jak zegarek.pomozcie


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 08, 2008 9:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob cze 09, 2007 5:21 pm
Posty: 84
U kolegi w podobnej sytuacji został założony jakis zaworek jednokieunkowy na przewodzie doprowadzającym paliwo uniemożliwiający cofanie się do baku. Dodam że było to w Audi 1,9 TDI.

pozdr

_________________
Juliusz

W114 280 1973

W 115 1969 2,2 D EX
W 115 1974 2,0 B dawca
W 123 1984 2.0 B/G EX
W 201 1988 2,0 D Ex
W 124 1992 250 TD ex
W 210 1996 290 TD ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 08, 2008 10:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 21, 2006 7:41 pm
Posty: 355
Lokalizacja: Wielkopolska - Turek
a może regulator obrotów biegu jałowego ...

osobiście mam pneumatyczny w 200D i czasem jak jest zimno rano muszę lekko docisnąć pedał gazu aby silnik zapalił, lecz myślę, że jest to wina uszkodzonej/zużytej membrany na pompie podciśnienia

_________________
www.sorrento.turek.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl