Chuck Norris pisze:
powiem ci chłopie... usprawnij układ chłodzenia...
ciekawe jak... jedynie może sprawdzić czy jest sprawny, a w przypadku nieprawidłowości naprawić.
Jedynym usprawniem jest kupno chłodnicy wraz z resztą do jej podłączenie od wersji z AC.
Chuck Norris pisze:
a czujniki???? zostaw... bo ci sie mapy wtrysku powalą i będzie chodzić..,. jak pijana kobyła...
a co ma czujnik elektromagnesu wentylatora do czujnika temp silnika podłączanego do sterownika?
Zmiana czujnika wentylatora też nic nie da, bo ten wentylator kręci się jak pompa wody, jest to dobre rozwiązanie, ale do zabezpieczenia przed wzrostem temp i utrzymaniu na poziomie jakiego zyczy sobie kierowca 82*, najleprzy jest wentylator elektryczny montowany przed chłodnicą np od wersji z klimatyzacją - zasilany poprzez przekaźnik. Schładza z tych 105 do 82*C momentalnie, a i tak nie pracuje ciagle, tylko przy progu załaczania, ale jego właczenie poprzez ( W201 wyposażony w taki wentylator, najcześciej z AC) fabryczny czujnik jest ustawione na zakres temp jaki uważasz za za wysoki.
Jeśli temp ustala się na 105 * i dalej nie wzrasta to co się przejmujesz ?
Jeśli Cię to przeraża to : propozycja - kup wentylator wraz z instalacją - jesli instalacja to dla Ciebie problem - z samochodu z klimą, i najpierw będzie zasprzeglał na 100% wentylator na elektromagnesie (tak jak masz teraz ) , a dopiero jeśli temp dalej będzie wzrastała to do tego wentylatora dołaczy się wentylator elektryczny. Czy warto? - zależy od Ciebie.
Wentylator wraz ze wszystkim do podłaczenia - ok 300zł... zależy gdzie kupisz.
Chłodnica - wiadomo że nowa + węże + osłona - 500zł (sklep)+100 zł(ASO)+90zł (ASO)