MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Parę rys na szkła ideale :) Kilka pytań w sprawie 124CE
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=32924
Strona 1 z 1

Autor:  Sonny Bernett [ sob kwie 05, 2008 11:08 am ]
Tytuł:  Parę rys na szkła ideale :) Kilka pytań w sprawie 124CE

Kupiłem niedawno idealny egzemplarz 124CE 300-24. Jest w idealnym stanie jak na 1990 rok. Auto ma oryginalne 109 000 km i Jedynego dotychczas właściciela. Pełna dokumetacja.
Mam jednak kilka pytań:
1) Klima niby chlodzi, ale jak na mój gust powinno być chyba lepiej. Jak sprawdzić czy jest ok? Macie jakiś szybki pomysł, czy trzeba jechac na przegląd
2) Po uruchomieniu silnika jakby coś rzęziło potem jest ok, a za np. 10 min znowu. Jak już trochę pojeżdżę uspokaja się. Co to może być?
3) Macie może dostęp do instrukcji obsługi do tego modelu. Ja mam oryginalną ale w wersji francuskiej. Tych żabojadów za chiny nie da się zrozumieć. Potrzebuje coś w normalnym języku.

Z góry dziękuję za cokolwiek

Autor:  roadrunner [ sob kwie 05, 2008 11:32 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
Kupiłem niedawno idealny egzemplarz 124CE 300-24. Jest w idealnym stanie jak na 1990 rok. Auto ma oryginalne 109 000 km i Jedynego dotychczas właściciela.


Powoli dochodze do przekonania ze Niemcy wcale nie zmieniaja aut. Co wiecej prawie ich nie używają. No ale w sumie o to chodzi zeby kupić auto za kikadziesiat tysiakow a po kilkunastu latach jazdy weekendowej sprzedac je w idealnym stanie za sume zasiłku dla bezrobotnych. Włsciwie to sie zastanawiam skad te korki na autostradach skoro auta stoja w garażu.

Autor:  BrunoGiamatti [ sob kwie 05, 2008 11:58 am ]
Tytuł: 

hmm a to ciekawy ten przebieg.. masz wszystkie orginalne papiery na niego??
1. no ja mam tak samo .. przyda się przegląd i nabicie klimy (tlyko dobrym czynnikiem .. bo teraz o R12 ciezko i probuja jakis zamiennikow ktore słabo sie spisują w tych instalacjach)
2. a to przypadkiem nie sprężarka klimy ?? mam tak samo ;)
3. Do CE ciężko coś znaleść ;) .. mam ogolnie EPC na CD .. ale samej instrukcji do CE nie posiadawszy
pozdrawiam
p.s pochwal się VINem i fotkami ;)

Autor:  kruszyn [ sob kwie 05, 2008 1:56 pm ]
Tytuł: 

a widzisz to już drugi taki bo mój też ,,weekendowy,, [zlosnik] po ,,pierwszym wiaścicielu,, ( turas z baru z kebabami i wytwórnią filmów porno na zapleczu <-- felgi) i z oryginalnym przelotem ,,udokumentowanym,, przez Dekrę P

bajki bajki chociaż od reguł zawsze są wyjątki ) ale fakt faktem że w Polsce za taką kasę takiego bym nie kupił i pewnie kolega ma to samo ) także pogratulować i cieszyć się bo to świetne auta )


Co do instrukcji ja posiadawszy jakąś ..jeszcze .. chyba ;) ...... postaram się wsadzić gdzieś na FTP-a i podam link


nie wiem czy Ci się to przyda ale spakowana książka ,,sam naprawiam w124,, (90MB) powinna być dostępna za jakieś 30-40min bo mam coś łącze zmulone dzisiaj :( tutaj http://kruszyn.pac.pl/124/

Mam nadzieję że się przyda na coś

Autor:  Sonny Bernett [ sob kwie 05, 2008 2:26 pm ]
Tytuł:  Jest oryginalny na 99,9% Ale chętnie to jeszcze posprawdzam

Kupiliśmy go od człowieka, który sprowadził go z Francji po licytacji po zmarłym pierwszym wlaścicielu. Imię i nazwisko faceta znam. Znalazłem w dokumnetach samochodu jego przepustkę do wjazdu na teren jakiegoś szpitala. Auto jeździło w Cannes i w Lille. Mam pełną książkę serwisową i oryugilanlą instrukcję po francusku. Są nawet nie naklejone naklejki od alarmu od radia (ja tez ich nie nakleję :) ) Auto naprawdę wygląda na 109 tys. Nie opłacaloby się za te pieniądze tak go podrabiać. Facet jeszcze przed śmiercią kupił opony Michelin 205/55/R15 asymetryczne. Auto ma wszystko czego dusza zapragnie. No może oprócz tempomatu. Ale jak już pisałem: Chciałem kupić Ślicznotkę (126CE), a kupiłem Laleczkę. Przydałby mi się jakiś dobry mechanik, co mniej zepsuje niz naprawi i który zna wartośc takiego auta. Oczywiście w okolicach 3miasta. Chciałbym dbać o niego tak jak udało się to temu lekarzowi z Cannes. Człowiek jak wsiądzie do tego auta już widzi ten blichtr i styl tamtych terenów i lat jego świetności. Chciaż jego świetność wcale nie przeminęła. <br>Dodano po 17 minutach.:<br> ObrazekObrazek

Oto nasze cudeńko. Nr VIN: WDB1240511B258763

Autor:  Prezeslaw [ sob kwie 05, 2008 6:24 pm ]
Tytuł: 

Ja znam bardzo dobrego i odpowiedzialnego mechanika. Oczywiście robi tylko Mercedesy. Często dostaje do roboty jakąś Coupetę i jest w temacie. Jest jedno ale. Musiałbyś wpaść do Szczecinka... Ale warto. Wiem, że klienci często rezygnują z usług rzeczoznawców w swoich miejscowościach i jadą czasem nawet i po 70 km, żeby do ich auta zajrzał szczecinecki "czarownik". Sam, jak mam coś do zrobienia w aucie, to jadę do Szczecinka (chociaż teraz mieszkam w Bydgoszczy).

Autor:  mojojojo13 [ sob kwie 05, 2008 6:39 pm ]
Tytuł: 

wrzuć fotki w większej rodzielczości - ładnie wygląda a chętnie bym popatrzył żeby mieć odniesienie do innych W124 z przebiegiem 200tyś ;) ..

Autor:  Sonny Bernett [ ndz kwie 06, 2008 11:43 am ]
Tytuł:  Dzięki

Dzięki za informację o tym szamanie. Może dam radę. Na razie potrzebuje kogoś kto powie mi co muszę zrobić zeby tego stanu nie zniszczyć. W sumie wszystko z małymi wyjątkami działa. A ja mam niestety taki charakter, że denerwują mnie nawet niektóre niepalące się żaróweczki (Na razie tylko 2).
A oto zdjęcia:
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C00453.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C00459.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C00469.jpg
Mam jeszcze więcej. Napiszcie jak Wasze odczucia. Sam jestem ciekawy czy mam dobrą ocenę. Ale na razie jeszcze za bardzo przeżywam zakup :)

Autor:  Prezeslaw [ ndz kwie 06, 2008 4:04 pm ]
Tytuł: 

Jak dla mnie to jest ładniuchny. I tak wygląda jakby nigdy nie wpadł na nic ciężkiego przy prędkości. To jest prawdziwa skóra na siedzeniach, czy ktoś na dermę zdążył zamienić (dziwnie wygląda - może to kwestia światła)?

Autor:  BrunoGiamatti [ ndz kwie 06, 2008 9:19 pm ]
Tytuł: 

chyba prawdziwa ... wyglada całkiem seryjnie ;)

Autor:  roadrunner [ pn kwie 07, 2008 7:58 am ]
Tytuł: 

A mnie zastanawia wymieniony kokpit, bo jakos nie moge sie na tych zdjeciach doszukać drewnianych wstawek (pozatym to chyba jeszcze nie ten rocznik) choć są dość ciemne i może mi coś umyka. Co do foteli to też juz chyba sa E-klasowe. Wrzuć VIN to sie zweryfikuje.

Autor:  howser [ pn kwie 07, 2008 8:22 am ]
Tytuł: 

roadrunner pisze:
Wrzuć VIN to sie zweryfikuje.


spójrz kilka postów wyżej:

Sonny Bernett pisze:
Oto nasze cudeńko. Nr VIN: WDB1240511B258763

[zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

VIN WDB1240511B258763
Model 300 CE-24
Chassis 1240511B258763
Engine 104980 12 010380
Transmission 722501 02 388227
Order 0 9 216 03781
Approx. year 1989
Lights HELLA
Wiper BOSCH
Cab 00763
Dealer Duesseldorf branch (216)
Interior leather black or anthracite (261)
Paint
199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
Options
222 right front seat, electrically adjustable (с 01.11.1978)

240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)

241 left front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)

291 airbag for front passenger
airbag for driver and front passenger (с 01.07.1987 по 30.09.1993)
airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger)

300 storage box in front tray (с 01.05.1988)

406 single seat with orthopaedic front seat backrest, left and right (с 01.07.1970)


425 5-speed automatic transmission (с 01.02.1988)

430 headrests in the rear (с 01.01.1977)

471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984)

532 automatic antenna without radio set (с 01.01.1963)

544 roller blind, electric, for rear window and sun visors with vanity mirror on the left and right, illuminated (с 01.05.1985)

551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.1998)

570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest

580 air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982)

592 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)

610 headlamps and fog lamps and additional bright light with amber lenses (с 01.11.1965 по 31.03.1994)

620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)

630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)

650 sports chassis with 15-hole light alloy rims (с 01.12.1988 по 28.02.1993)

814 Unknown code
826

873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)

981 elimination of vehicle registration book and without general operating permit no. on type plate vehicles in the f.r.g. (с 01.08.1980)

Autor:  azamat [ pn kwie 07, 2008 8:26 am ]
Tytuł: 

Bardzo ladne auto!!!
Gratuluje zakupu!

roadrunner pisze:
nie moge sie na tych zdjeciach doszukać drewnianych wstawek


sa, sa, zobacz dokladnie na 2 i 3 zdjeciu.

Autor:  roadrunner [ pn kwie 07, 2008 8:29 am ]
Tytuł: 

No wlasnei widze tylko na konsoli a jak sa na konsoli to gdzie sie podzialy te z drzwi.
VIN wyglada całkiem w porzadku wiec powinno byc niezłe autko do jazdy.

Autor:  BrunoGiamatti [ pn kwie 07, 2008 8:47 am ]
Tytuł: 

fotele nie są z E klasse ;) mam identyczne ;)
Ładny pojazd :) bardzo ładny.. i jak sie sprawuje?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/